Ogłoszenie z dnia 2011-06-05
Łódź: DOSTAWA FARBY W AEROZOLU
Numer ogłoszenia: 143676 - 2011; data zamieszczenia: 05.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usługowo-Produkcyjny Lasów Państwowych w Łodzi, ul. Legionów 113, 91-073 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6322647, faks 042 6325841.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PANSTWOWA JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA NIEPOSIADAJĄCA OSOBOWOŚCI PRAWNEJ.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA FARBY W AEROZOLU.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa farb (znaczników barwiących) odblaskowych do znakowania drewna w aerozolu bezpośrednio do jednostek organizacyjnych Lasów Państwowych na terenie całego kraju. Jednostki wskazywane będą w każdorazowym częściowym zamówieniu. Wymagania - Opakowanie - puszka metalowa o pojemności 500 ml, zdejmowana osłona dyszy spryskującej. - Substancja nośna propan-butan. - Farba nie może zawierać substancji szkodliwych takich jak ołów, kadm, toluen ani rozpuszczalników chlorowych. - W czasie pracy nie może być wyczuwalny zapach. - Okres trwałości powłoki farby na znakowanych powierzchniach minimum 12 miesięcy. - Farba po naniesieniu na powierzchnię musi tworzyć piankową konsystencję o bardzo dobrej rozpoznawalności oznaczeń w różnych warunkach naświetlenia. - Farba musi bardzo dobrze utrzymywać się na różnej strukturze kory drzew liściastych i iglastych. - Dostępna w następujących kolorach: biała, żółta, pomarańczowa, czerwona, zielona, niebieska, czarna. - Zakres stosowania w temperaturze od - 30 do +30 st. C..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.81.00.00 - Farby .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NARZĘDZIA DLA LEŚNICTWA GRUBE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
NARZĘDZIA DLA LEŚNICTWA GRUBE SP. Z O.O.
- Narzędzia dla Leśnictwa GRUBE Sp. z o.o., ul. Obornicka 14a, 62-002 Suchy Las, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 346080,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 413280,00
Oferta z najniższą ceną: 413280,00 / Oferta z najwyższą ceną: 435420,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
uzasadnienie faktyczne Przedmiot zamówienia jest oferowany przez wiele firm z różnych branż na polskim rynku, jest towarem powszechnie dostępnym o ustalonych standardach jakościowych.Wartosć zamowienia nie przekracza kwoty 125 000 euro uzasadnienie prawne Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Przebudowa pom. zaplecza sanitarn. przy sali gimnast. w ZSiPOWŁ przy ul. Ułańskiej 2 w Łowiczu-zad. pn.: "ZAPLECZE SPORTOWE PRZY UL. UŁAŃSKIEJ 2 W ŁOWICZU" w ramach budżetu obywatelskiego na 2025 rok
- 36/ZP/2025 Dostawa artykułów biurowych, przyborów do pisania i galanterii biurowej oraz ekologicznych artykułów biurowych, przyborów do pisania, papieru i kopert dla Uniwersytetu Łódzkiego.
- 32/ZP/2025 " Dostawa aparatury naukowo- pomiarowej"
- EZ.28.90.2025 Usługa 36 mies.pogwar.obsługi serwis.tomografu komput. Aquilion RXL TSX-101A/UC o nr ser. UCB12Z2055 wraz ze st.rob.Z600 Vitrea o nr ser. CZC2351H5K dla WWCOiT im. M. Kopernika w Łodzi
- Wykonanie ekspertyzy technicznej z opracowaniem dokumentacji techniczno-budowlanej zawierającej jednoznaczny sposób usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości obiektu Przystanek Przesiadkowy Centrum
- Dostawa środków czystości
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.