To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-09-09
Zakopane: 9-ZP/2016 - Worki - Sukcesywna dostawa worków na odpady komunalne - segregowane i zmieszane
Numer ogłoszenia: 143662 - 2016; data zamieszczenia: 09.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 163205 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: TESKO Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Spółka z o.o., ul. Szymony 17a, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 18 20 25 614, faks 18 20 25 637.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Komunalna Spółka Prawa Handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 9-ZP/2016 - Worki - Sukcesywna dostawa worków na odpady komunalne - segregowane i zmieszane.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa zgodnie z zamówieniami do magazynu Zamawiającego worków na odpady komunalne (segregowane i zmieszane), wykonanych z tworzyw sztucznych. Ilości i rodzaje worków oraz warunki techniczne, jakie powinny spełniać worki przeznaczone do selektywnej zbiórki odpadów opakowaniowych oraz na odpady komunalne zmieszane, zostały podane w pkt. 3.1. ppkt. 2 - Tabela nr 1. Zamawiający dopuszcza dwa rodzaje folii: LDPE lub HDPE. Ilości wskazane w pkt. 3.1 SIWZ określają szacunkowe potrzeby Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy, nie stanowiąc zobowiązania dla Zamawiającego do jego pełnej realizacji, ani też podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania całości przedmiotu zamówienia. Zamawiający informuję, iż w trakcie realizacji przedmiotu umowy w związku z wykonywaniem przez Zamawiającego odbioru odpadów komunalnych z poszczególnych gmin możliwa jest zmiana rodzajowa worków tzn. zaprzestanie zamawiania jednej z pozycji wymienionej w Tabeli nr 1 a pojawienie się w to miejsce nowej pozycji o parametrach zbliżonych bądź takich samych . I. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1.Worki w poz. 4-26 muszą posiadać:a)sznurek do zawiązania worka; b)w poz. 4, 5, 10, 11, 14, 18, 22, 23, 24 nadruk w kolorze białym wykonany zgodnie ze wzorami nadruków na worki zamieszczonymi w załączniku nr 7 do niniejszej specyfikacji (załącznik nr 7 do SIWZ stanowi integralną część umowy). c)w poz. 6, 7, 8, 9, 12, 13, 15, 16, 17, 19, 20, 21, 25, 26 nadruk w kolorze czarnym wykonany zgodnie ze wzorami nadruków na worki zamieszczonymi w załączniku nr 7 do niniejszej specyfikacji (załącznik nr 7 do SIWZ stanowi integralną część umowy). d)nadruk musi być formatu A3 umieszczony na środku worka. 2.Zamawiający informuje, iż nie posiada matryc do wykonania nadruku na workach. 3.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania matryc, a koszty poniesione z tego tytułu należy wkalkulować w koszt wykonania worków. 4.Po zakończeniu umowy matryca przechodzi na własność Spółki TESKO. 5.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany wzorów matryc w okresie obowiązywania umowy, w sytuacji gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na zakres informacji zamieszczony na workach na odpady komunalne. 6.Dla wszystkich określonych przez Zamawiającego parametrów worków Wykonawca jest zobowiązany posiadać dokumenty potwierdzające zgodność z określonymi normami oraz atesty, świadectwa jakości, certyfikaty winny być dostarczone wraz z ofertą Wykonawcy. 7.Dostarczone worki muszą być spakowane. Oczekiwana liczba worków w opakowaniu 200 szt. lub na rolce to 25 szt. 8.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć worki z zakładkami dla pozycji 1-3 ujętych w tabeli (do koszy ulicznych bez nadruku). Dla pozostałych worków (poz. 4-26) zakładki nie są wymagane, ale dopuszczane. II. Warunki dostawy: 1.Miejsce dostawy - TESKO Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o., 34-500 Zakopane, ul. Szymony 17A (magazyn). 2.Dostawy do magazynu Zamawiającego będą przyjmowane w dni robocze w godzinach 7:00 - 15:00. 3.Dostawy worków na odpady komunalne będą realizowane na koszt Wykonawcy. 4.Zamawiający będzie składał zamówienia na poszczególne partie worków za pośrednictwem e-mail, fax bądź telefonicznie. 5.Dostawa worków realizowana będzie w terminie wskazanym przez Wykonawcę w ofercie. Zamawiający informuję iż termin dostawy worków od momentu złożenia zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert. III. Kontrola jakości: 1.Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykonania analizy jakości, grubości oraz pozostałych parametrów (zgodnych z wymaganiami SIWZ określonymi w tabeli nr 1 oraz tabeli nr 2)worków wyspecjalizowanym laboratorium, w przypadku stwierdzenia wad, całkowity koszt badania poniesie Wykonawca. 2.W przypadku stwierdzenia niespełnienia wymagań przez dostawę worków Zamawiający zażąda niezwłocznego dostarczenia przedmiotu zamówienia po raz drugi. W przypadku zwłoki w dostarczeniu worków, przekraczającej 24 godziny od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego niespełniającej wymagań dostawy, Wykonawca pokrywa całość kosztów zrealizowania dostawy przez innego Wykonawcę. Wykonawca winien zapoznać się z należytą starannością z treścią dokumentacji przetargowej oraz uzyskać wiarygodne informacje odnośnie warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na wartość, charakter oferty lub realizację zamówienia. Wykonawca gwarantuje realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej specyfikacji. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem swojej oferty oraz wszelkich dokumentów z tym związanych. Wykonawca ma obowiązek wyjaśnić z Zamawiającym wszystkie wątpliwości przed złożeniem oferty. Występujące w dokumentacji przetargowej określenia odwołujące się bezpośrednio do nazw własnych , norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia służą określeniu cech technicznych i jakościowych. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wykazać, iż produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych 18.93.00.00 - Worki i torby .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: 9-ZP/2016 - Worki - Sukcesywna dostawa worków na odpady komunalne - segregowane i zmieszane
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SIPEKO Sp. z o.o. KRS 0000216149, REGON: 651552965, NIP: 792-205-90-34, Makowisko 162, 37-500 Jarosław, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 199738,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 234216,60
Oferta z najniższą ceną: 210059,40 / Oferta z najwyższą ceną: 238484,70
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn: Zagospodarowanie terenu na cele rekreacyjno-turystyczne KAMPER-PARK
- Zakup 3023 sztuk pluszowych maskotek w kształcie zwierząt o realistycznym wyglądzie cz. III
- Zakup sprzętu szkoleniowego i ewakuacyjnego na potrzeby Centralnej Stacji Ratunkowej Grupy Jurajskiej GOPR
- Wynajem i obsługa toalet przenośnych 2025-2026
- Zakup sprzętu do pasywnego i optycznego monitoringu głuszca i cietrzewia
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: ,,Modernizacja dróg wraz z infrastrukturą - ul. Hrube Wyżne i Hrube Niżne w Zakopanem"
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej"
- "Zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw w ramach Programu OL i OC w Powiecie Szydłowieckim".
- "Zakup sprzętu i wyposażenia do prowadzenia działań ratowniczych w zakresie ochrony ludności i obrony cywilnej"
- Doposażenie magazynu OLiOC w sprzęt niezbędny do realizacji zadań w sytuacjach kryzysowych, katastrof, zdarzeń masowych, wielkoobszarowych, gwałtownych zjawisk atmo., zagrożeń CBRN oraz w czasie wojny
- Sukcesywna dostawę dla PGK "SANIKOM" sp. z o.o., fabrycznie nowych worków do selektywnej zbiórki odpadów wraz z wykonaniem nadruków
- Zakup wraz z dostawą sprzętu i wyposażenia dla zadania pn. " Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców powiatu zwoleńskiego poprzez modernizację obiektu i zakup wyposażenia na potrzeby sytuacji kryzysowych"
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





