To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-05-25
Komarów-Osada: Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami, ujęciem wody i modernizacją stacji wodociągowej w m. Janówka Wschodnia, Janówka Zachodnia, Huta Komarowska, Komarów Wieś gm. Komarów-Osada
Numer ogłoszenia: 143622 - 2010; data zamieszczenia: 25.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 80945 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Komarów-Osada, Rynek 15, 22-435 Komarów-Osada, woj. lubelskie, tel. 084 6153102 w. 50, faks 084 6153185.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami, ujęciem wody i modernizacją stacji wodociągowej w m. Janówka Wschodnia, Janówka Zachodnia, Huta Komarowska, Komarów Wieś gm. Komarów-Osada.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami, ujęciem wody i modernizacją stacji wodociągowej w m. Janówka Wschodnia, Janówka Zachodnia, Huta Komarowska, Komarów Wieś gm. Komarów-Osada Zakres robót obejmuje 1. Modernizację stacji wodociągowej 2. Roboty budowlane - stacja wodociągowa 3. Roboty elektryczne - stacja wodociągowa 4. Budowa zbiornika wyrównawczego V-100 m3 5. Budowę sieci wodociągowej o długości 11595 m 6. Wykonanie przyłączy wodociągowych w ilości 185 sztuk o długości 3516m Realizacja ww. przedsięwzięcia realizowana będzie w dwóch etapach I etap obejmuje 1. Modernizację stacji wodociągowej 2. Roboty budowlane - stacja wodociągowa 3. Roboty elektryczne - stacja wodociągowa 4. Budowa zbiornika wyrównawczego V-100 m3 Wymagany termin realizacji I etapu do dnia 25 listopada 2010 roku II etap obejmuje: 1. Budowę sieci wodociągowej o długości 11595 m 2. Wykonanie przyłączy wodociągowych w ilości 185 sztuk o długości 3516m Wymagany termin realizacji II etapu do dnia 25 października 2011 roku 2. Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo: 1) Kompleksową obsługę geodezyjna wraz z powykonawcza inwentaryzacją 2) Wykonanie dokumentacji powykonawczej 3) Organizację ruchu oznakowanie budowy wraz z oznaczeniem inwestycji realizowanej przy współfinasowaniu funduszy unijnych zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Rozwoju Regionalnego. 4) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu 5) Uzyskanie pozwolenia na zajęcie pasa drogowego, jeżeli taki przypadek wystąpi 6) Dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii w trakcie realizacji robót niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia i przekazania go do użytku i poniesienia opłat z tym związanych 7) Urządzenie terenu budowy, wykonania przyłączeń wodociągowych i elektroenergetycznych dla potrzeb budowy oraz poniesienia ich kosztów jeżeli taka konieczność wystąpi 8) W przypadku zniszczeń lub uszkodzeń obiektów, urządzeń lub ich części w toku realizacji - naprawienia szkody lub doprowadzenia do stanu pierwotnego 9) Przywrócenie do stanu pierwotnego robót z uwzględnieniem zakresu nowopowstałych obiektów budowlanych 10) Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za dozór mienia na terenie robot, jak i za wszystkie szkody powstałe w trakcie trwania robót na terenie przejętym od Zamawiającego lub mających związek z prowadzonymi robotami w tym szkody majątku osób trzecich, ograniczenie praw osób trzecich z tytułu prowadzenia robót itp. 11) Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich powstałe w związku z prowadzonymi robotami w tym także ruchem pojazdów 12) Przeprowadzenie rozruchu technologicznego, zakończonego uzyskaniem wymaganych parametrów, potwierdzonych badaniami właściwych instytucji w tym zakresie, jeżeli przepisy wymagają tych badań 13) Opracowanie instrukcji obsługi zbiornika wraz z instrukcjami na stanowisku pracy. 14) Przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi zbiornika wraz ze szkoleniem na stanowisku pracy 15) Pozostałych zadań nie wymienionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.22.32.00 - Roboty konstrukcyjne 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 Działanie 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FLIS Marcin Flis, ul. Ochotników Wegierskich 1A/123, 23-300 Janów Lubelski, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2607918,21 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1884725,21
Oferta z najniższą ceną: 1674311,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2184974,17
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont elementów zewnętrznych budynku nr 2 wraz z izolacją ścian hali sportowej w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiellończyka 2 w Grudziądzu - sprawa numer 62/2025
- przebudowa pomieszczeń gastronomicznych w budynku Puszcza
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach nr 53 i 54 w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie gm. Dragacz - sprawa nr 61/2025
- NAPRAWA I KONSERWACJA DACHÓW, WRAZ Z CZĘŚCIOWĄ TERMOMODERNIZACJĄ DACHU BUDYNKU SZKOŁY
- Likwidacja barier architektonicznych dla osób ze szczególnymi potrzebami w budynku Urzędu Gminy w Racławicach
- Przebudowa budynku remizy OSP wraz z rozbudową na potrzeby żłobka i Centrum Usług Społecznych
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.