Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-17
Kielce: przeprowadzenie audytu zewnętrznego
Numer ogłoszenia: 143620 - 2007; data zamieszczenia: 17.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Świętokrzyska im. Jana Kochanowskiego, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3497277, fax 041 3497278.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pu.kielce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przeprowadzenie audytu zewnętrznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie audytu zewnętrznego projektu Budynek G Wydziału Mat.-Przyrod.Zadanie nr 1 Campusu Uczelnianego Akademii Świętokrzyskiej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.12.12.00 - Usługi audytu Kod CPV wg słownika 2008: 79.21.20.00 - Usługi audytu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 3000,00 (słownie złotych: trzy tysiące 00/100).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają nw. warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz.U. Nr 19, poz. 177, z późn.zmianami) Prawo zamówień publicznych (pzp) 2. Spełniają warunki określone w art.22 ust.1 pkt 1-4 pzp 3. posiadają lub dysponują osobami spełniającymi warunki określone w aet.58 ustawy o finansach publicznych (Dz.U. z 2005 r. Nr 249 poz.214) 4. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w ramach prowadzonej działalności na kwotę minimum 100 000 PLN 5. Wykonali w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, badanie minimum trzech projektów inwestycyjnych (finansowanych w ramach ZPORR) z pełnym procesem inwestycyjnym.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu do oferty należy dołączyć: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne pzrepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzający uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu na składanie ofert 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 4-8 pzp, wystawiona nie wcześniej nbiż 6 miesięcy przed upływem terminu na składanie ofert 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu na składanie ofert 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oreaz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 5.Oświadczenie Wykonawcy, zgodne z treścią art.22 ust.1 pkt 1-4 pzp 6. Wykaz audytorów przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z ich życiorysami. W odniesieniu do osób przewidzianych do realizacji zamówienia do oferty należy również dołączyć: I) dokument potwierdzający obywatelstwo państwa członkowskeigo Unii Europejskiej II)oświadczenie ww. osób, że mają pełną zdolność do czynności prawnych oraz że korzystają z pełni praw publicznych III)Zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego w odniesieniu do ww. osób, potwierdzające, ze nie były one karane za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe IV)dyplom lub inny dokument potwierdzający, ze ww. osoby mająwyższe wykształcenie V)dokument potwierdzający kwalifikacje zawodowe do przeprowadzenia audytu wewnętrznego ww. osób: a) certyfikaty: Certifiied Internal Auditor (CIA), Certified Government Auditing Professional (CGAP), Certified Information Systems Auditor (CSIA), Association of Chartered Certified Accountans (ACCA), Certified Fraud Examiner (CFE), Certification in Control Self Assessment (CCSA), Certified Financial Services Auditor (CFSA) lub Chartered Financial Analyst (CFA), lub b)dokument potwierdzający ukończenie aplikacji kontrolerskiej i zlożenia egzaminu kontrolerskiego z wynikiem pozytywnym przed komisją egzaminacyjną powołaną przez Prezesa Najwyższej Izby Kontroli, lub c)dokument potwierdzający, że ww. osoby złożyły z wynikiem pozytywnym egzamin kwalifikacyjny na stanowisko inspektora kontroli skarbowej, lub d) uprawnienia biegłego rewidenta 7. Wykaz wykonanych usług z ostatnich trzech lat, wraz z dokumentami potwierdzającymi że usługi te zostały wykonane należycie i w wymaganym terminie 8. Oświadczenie wykonawcy, że osoby przeprowadzające audyt posiadają wiedzę z zakresu funkcjonowania funduszy strukturalnych 9.Polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 100 000 PLN 10. Dowód wpłaty wadium
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pu.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kielce. ul. Żeromskiego 5 pokój 21.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2007 godzina 11:00, miejsce: Kielce, ul. Żeromskiego 5 pokój nr 5.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
INNE PRZETARGI Z KIELC
- 13/TP/2025"Kompleksowa usługa prania bielizny ogólnoszpitalnej dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej MSWiA w Kielcach im. Św. Jana Pawła II."
- Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków w Kielcach oraz w budynku biurowym Miejskiego Zarządu Budynków w okresie od 01.01.2026r. do 30.06.2026r.
- Dostawa chemicznych środków czystości, artykułów gospodarczych i higienicznych do obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kielcach w roku 2026
- Modernizacja dachu i elewacji budynku WOMP w Kielcach - postępowanie powtórzone II
- Dostawa biurek z elektryczną regulacją wysokości dla Politechniki Świętokrzyskiej w związku z realizacją projektu pn. "Uczelnia przyjazna społeczności akademickiej" nr FERS.03.01-IP.08-0011/24
- "Dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów osobowych typu SUV/Crossover z napędem Full Hybrid, wyprodukowanych w roku 2025, w ramach leasingu operacyjnego" - powt.
więcej: przetargi w Kielcach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





