eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChrzanówPrzedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń zawodowych dlaosób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Chrzanowie w specjalnościach:1. Operator sprzętu ciężkiegokoparko-ładowarki dla 15 os.; 2. Monter nawierzchni drogowychBrukarz - dla 15 os., 3. ABC włansej firmy - dla 48 os., 4. Uprawnienia elktryczne do 1 kV - dla 10 os.; 5. Opiekunka dziecięca - dla 10 os.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-07

Chrzanów: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla: osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Chrzanowie w specjalnościach:1. Operator sprzętu ciężkiego: koparko-ładowarki dla 15 os.; 2. Monter nawierzchni drogowych: Brukarz - dla 15 os., 3. ABC włansej firmy - dla 48 os., 4. Uprawnienia elktryczne do 1 kV - dla 10 os.; 5. Opiekunka dziecięca - dla 10 os.
Numer ogłoszenia: 143614 - 2012; data zamieszczenia: 07.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie , ul. Słowackiego 8, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 032 7533800, faks 032 7533899.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla: osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Chrzanowie w specjalnościach:1. Operator sprzętu ciężkiego: koparko-ładowarki dla 15 os.; 2. Monter nawierzchni drogowych: Brukarz - dla 15 os., 3. ABC włansej firmy - dla 48 os., 4. Uprawnienia elktryczne do 1 kV - dla 10 os.; 5. Opiekunka dziecięca - dla 10 os..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla: osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Chrzanowie w specjalnościach: Część 1. Operator sprzętu ciężkiego: koparko - ładowarki - dla 15 osób, planowany termin realizacji: czerwiec - lipiec 2012. Część 2. Monter nawierzchni drogowych: Brukarz - dla 15 osób, planowany termin realizacji: czerwiec - lipiec 2012r. Część 3. ABC własnej firmy - dla 48 osób ( podzielonych na 3 grupy ); planowany termin realizacji: I grupa - maj; II grupa - sierpień; III grupa - listopad 2012r. ). Część 4. Uprawnienia elektryczne SEP do 1 kV - dla 10 osób, planowany termin realizacji: lipiec 2012. Część 5. Opiekunka dziecięca - dla 10 osób, planowany termin realizacji lipiec - sierpień - wrzesień 2012..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Aktualny wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych Dz. U. Nr 236 poz. 2365) - dotyczy wszystkich części zamówienia. 2. Potwierdzenie spełniania wymagań określonych w § 25 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych ( Dz. U Nr 118 poz.1263), wystawione przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego - dotyczy części 1 zamówienia. 3. Potwierdzenie spełniania wymagań określonych w § 48 Ustawy z dnia 4 lutego 2011r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 ( Dz. U Nr 45 poz.235), tj. dokument potwierdzający zatwierdzenie programu szkolenia przez ministra właściwego ds. rodziny - dotyczy części 5 zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się przeprowadzeniem z należytą starannością, co najmniej jednego szkolenia grupowego w okresie ostatnich trzech lat ( dla min. 10 osób ) przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - o tematyce tożsamej z przedmiotem zamówienia dla poszczególnych części zamówienia ( załącznik nr 5 do SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż na czas realizacji zamówienia będzie dysponował urządzeniami adekwatnymi do danej części zamówienia umożliwiającymi realizację szkolenia ( załącznik nr 10 do SIWZ),Na jednego uczestnika musi przypadać jedno stanowisko szkoleniowe wyposażone w niezbędne narzędzia i materiały . Każdy z uczestników szkolenia powinien mieć indywidualny dostęp do sprzętu i materiałów wykorzystywanych przy realizacji szkolenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż na czas realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej 2 osobami do każdej z części zamówienia, które posiadają adekwatne do zakresu szkolenia kwalifikacje, wykształcenie, doświadczenie zawodowe ( załącznik nr 11 do SIWZ). Przynajmniej jeden z wykładowców musi posiadać wykształcenie wyższe kierunkowe oraz uprawnienia pedagogiczne i co najmniej roczne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług - stosownie do warunków udziałów w postępowaniu zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pisemne oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne stanowiące załącznik nr 9 niniejszej specyfikacji, przedstawione w formie oryginału i podpisane przez Wykonawcę lub inną osobę upoważnioną do podpisania oferty.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany mogą dotyczyć: - zakresu usług objętych umową, w przypadku zmian przepisów prawa w tym zakresie, - miejsca realizacji świadczeń z zastrzeżeniem lokalizacji na terenie powiatu chrzanowskiego - z wyłączeniem części 1 zamówienia, - kadry wykonującej przedmiot zamówienia z przyczyn losowych ( za zgodą Zamawiającego ), - terminu przeprowadzenia szkolenia - zmiana ilości osób objętych szkoleniem ( w sytuacji gdy szkolenie obejmuje kilka grup liczba osób w poszczególnych grupach może ulec zmianie pod warunkiem, iż łączna liczba osób objętych szkoleniem ze wszystkich grup nie zmieni się i będzie zgodna z przedmiotem zamówienia). - zmiana kosztów szkolenia jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, - zmiana kosztu osobogodziny jeżeli ta zmiana jest korzystna dla Zamawiającego - zmiany w harmonogramie zajęć pod warunkiem zachowania terminu realizacji umowy zawartej w § 5 oraz tego że plan nauczania będzie obejmował przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie tylko w szczególnie uzasadnionych przypadkach.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup-chrzanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy ul. Słowackiego 8 32-500 Chrzanów pok. 204.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2012 godzina 08:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie, Dziennik podawczy, parter..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Nowe Perspektywy realizowany w ramach PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI PRIORYTET VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich DZIAŁANIE 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie PODDZIAŁANIE 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Operator sprzętu ciężkiego: koparko-ładowarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Przeprowadzenie szkolenia dla 15 osób w specjalności: Operator sprzętu ciężkiego: koparko-ładowarka. 2 Miejsce organizacji szkolenia: preferowany powiat chrzanowski. W przypadku przeprowadzenia zajęć poza miastem Chrzanów instytucja szkoleniowa zobowiązuje się zapewnić dowóz uczestnikom szkolenia z Chrzanowa na miejsce odbywania zajęć i z powrotem. Koszt dowozu zostanie wliczony do ceny szkolenia od jednej osoby i wykazany w odrębnej pozycji w preliminarzu kosztów szkolenia. 3 Program szkolenia powinien obejmować min. 176 godzin dydaktycznych. Szkolenie powinno być zorganizowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych ( Dz. U. Nr 118 poz. 1263), przeprowadzone w oparciu o program zatwierdzony przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie. 4 Sposób organizacji zajęć praktycznych: - zajęcia praktyczne mają być przeprowadzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych ( Dz. U. Nr 118 poz. 1263) . - W ramach zajęć praktycznych uczestnicy nabędą m.in. następujące umiejętności: Sporządzanie dokumentacji eksploatacyjnej Jazda koparko-ładowarka Praca koparko-ładowarką Konserwacja koparko-ładowarki. - Wykonawca zabezpiecza sprzęt techniczny oraz materiały do zajęć praktycznych. 5. Czas trwania: nie dłużej niż 30 kolejnych dni roboczych. 6. Termin realizacji szkolenia: czerwiec - lipiec 2012r. 7. Inne postanowienia: Każdy uczestnik po pozytywnym zdaniu egzaminu otrzyma; - Świadectwo Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego - Książkę operatora maszyn roboczych - Zaświadczenie wystawione na papierze firmowym stanowiącym załącznik nr 15 do SIWZ zgodnie z wymogami określonymi w § 75 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy ( Dz. U. nr 177, poz. 1193 ). - Zaświadczenie na druku MEN jeśli instytucja posiada możliwość jego wystawienia. Ustala się, że kurs zakończy się egzaminem przed komisją z Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 0.70
    • 2. Dosiadczenie wykonawcy - 0.20
    • 3. Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatów jakości usług - 0.05
    • 4. Rodzaj dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji - 0.05

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Monter nawierzchni drogowych: Brukarz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: przeprowadzenie szkolenia dla 15 osób bezrobotnych w specjalności: Monter nawierzchni drogowych - Brukarz. 2. Miejsce organizacji szkolenia: powiat chrzanowski. W przypadku przeprowadzenia zajęć poza miastem Chrzanów instytucja szkoleniowa zobowiązuje się zapewnić dowóz uczestnikom szkolenia z Chrzanowa na miejsce odbywania zajęć i z powrotem. Koszt dowozu zostanie wliczony do ceny szkolenia od jednej osoby. Dokładne miejsce odbywania zajęć praktycznych strony ustalą wspólnie przed podpisaniem umowy. 3. Program szkolenia powinien obejmować 180 godzin dydaktycznych i zawierać następujące moduły: 1. Bezpieczeństwo i higiena pracy przy wykonywaniu robót budowlanych ze szczególnym uwzględnieniem robót brukarskich i drogowych, 2. Materiałoznawstwo 3. Technologia z elementami maszynoznawstwa 4. Podstawy rysunku technicznego 5. Maszyny, sprzęt i narzędzia do robót ziemnych 6. Zasady postępowania w razie wypadku w czasie pracy i w sytuacjach zagrożeń, w tym zasady udzielania pierwszej pomocy w razie wypadku 7. Zajęcia praktyczne: a) Wykonywanie wykopów, skarp i nasypów b) Wykonanie nawierzchni brukowych z kamieni c) Wykonanie nawierzchni z kostek i płytek betonowych W programie szkolenia muszą być wykorzystane standardy kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych do zawodu brukarz, dostępnych pod adresem www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl. Program powinien zawierać wskazane powyżej minimum programowe , które może zostać poszerzone o zagadnienia, które w ocenie Wykonawcy winny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników szkolenia. 4. Sposób organizacji zajęć praktycznych: W ramach zajęć praktycznych uczestnicy szkolenia mają wykonać zakres prac związanych z wyłożeniem nawierzchni o powierzchni min. 200 m2 zgodnie z technologią prac brukarskich, która powinna obejmować : przygotowanie podłoża do korytowania korytowanie podłoża wykonanie podbudowy wraz z zagęszczeniem ułożenie obrzeży ułożenie kostki brukowej spoinowanie powierzchni ułożonej wyłożenie kostki brukowej. - Stosunek liczby godzin praktycznych do ogólnej liczby godzin nie może być mniejszy niż 70%. - Wykonawca zabezpiecza sprzęt techniczny oraz materiały do zajęć praktycznych. 5. Czas trwania: nie dłużej niż 30 kolejnych dni roboczych. 6. Termin realizacji szkolenia: czerwiec / lipiec 2012. 7. Inne postanowienia: Każdy uczestnik po pozytywnym zdaniu egzaminu otrzyma; - Zaświadczenie wystawione na papierze firmowym stanowiącym załącznik nr 15 do SIWZ zgodnie z wymogami określonymi w § 75 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy ( Dz. U. nr 177, poz. 1193 ). - Zaświadczenie na druku MEN jeśli instytucja posiada możliwość jego wystawienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 0.70
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy - 0.20
    • 3. Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatów jakości usług - 0.05
    • 4. Rodzaj dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji - 0.05

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ABC własnej firmy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: przeprowadzenie szkolenia dla 48 osób bezrobotnych ( podzielonych na 3 grupy ) w specjalności: ABC własnej firmy: - I grupa: 15 os. - II grupa: 20 os. - III grupa: 13 os. Liczba osób w poszczególnych grupach może ulec zmianie pod warunkiem, iż szkoleniem zostanie objętych łącznie 48 osób. O ewentualnej zmianie liczby osób w poszczególnych grupach Wykonawca zostanie poinformowany nie później niż na 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia. 2. Miejsce organizacji szkolenia: powiat chrzanowski. W przypadku przeprowadzenia zajęć poza miastem Chrzanów instytucja szkoleniowa zobowiązuje się zapewnić dowóz uczestnikom szkolenia z Chrzanowa na miejsce odbywania zajęć i z powrotem. Koszt dowozu zostanie wliczony do ceny szkolenia od jednej osoby. 3. Program szkolenia powinien obejmować 30 godzin dydaktycznych i zawierać następujące moduły: - Czynności związane z rozpoczynaniem działalności gospodarczej - Elementy prawa gospodarczego - System podatkowy w Polsce i formy ewidencji podatkowej - Podstawy marketingu - Podstawy negocjacji - Formy wsparcia dla przedsiębiorców i osób rozpoczynających działalność gospodarczą - Prowadzenie rozliczeń z ZUS - Analiza sytuacyjna przedsiębiorstwa Stosunek liczby godzin praktycznych do ogólnej liczby godzin nie może być mniejszy niż 50%. W programie szkolenia muszą być wykorzystane standardy kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych dostępnych pod adresem www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl. Program powinien zawierać wskazane powyżej minimum programowe , które może zostać poszerzone o zagadnienia, które w ocenie Wykonawcy winny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników szkolenia 4. Sposób organizacji zajęć praktycznych: Stosunek liczby godzin praktycznych do ogólnej liczby godzin nie może być mniejszy niż 50%. 5.Czas trwania: nie dłużej niż 5 kolejnych dni roboczych 6. Termin realizacji szkolenia: - I grupa - maj - II grupa - sierpień - III grupa - listopad. 7. Inne postanowienia: Każdy uczestnik po pozytywnym zdaniu egzaminu otrzyma; - Zaświadczenie wystawione na papierze firmowym stanowiącym załącznik nr 15 do SIWZ zgodnie z wymogami określonymi w § 75 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy ( Dz. U. nr 177, poz. 1193 ). - Zaświadczenie na druku MEN jeśli instytucja posiada możliwość jego wystawienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 5.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 0.70
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy - 0.20
    • 3. Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatów jakości usług - 0.05
    • 4. Rodzaj dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji - 0.05

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Uprawnienia elektryczne SEP do 1 kV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych w specjalności: Uprawnienia elektryczne do 1 kV . 2. Miejsce organizacji szkolenia: powiat chrzanowski. W przypadku przeprowadzenia zajęć poza miastem Chrzanów instytucja szkoleniowa zobowiązuje się zapewnić dowóz uczestnikom szkolenia z Chrzanowa na miejsce odbywania zajęć i z powrotem. Koszt dowozu zostanie wliczony do ceny szkolenia od jednej osoby i wykazany w odrębnej pozycji w preliminarzu kosztów szkolenia. 3. Program szkolenia: musi być zgodny z przepisami rozporządzenia Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r. w prawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci ( Dz. U. nr 89, poz. 828 z późn. zm.) i obwieszczenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 02 lipca 2003r. o sprostowaniu błędów ( Dz. U. nr 129, poz. 1184) oraz rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 20 lipca 2005r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci ( Dz. U. nr 141, poz. 1189). Szkolenie obejmuje 60 godzin dydaktycznych. 4. Sposób organizacji zajęć praktycznych: Zajęcia praktyczne mają być przeprowadzone zgodnie z Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r. w prawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci ( Dz. U. nr 89, poz. 828 z późn. zm.) i obwieszczenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 02 lipca 2003r. o sprostowaniu błędów ( Dz. U. nr 129, poz. 1184) oraz rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 20 lipca 2005r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci ( Dz. U. nr 141, poz. 1189). 5. Czas trwania: nie dłużej niż 10 kolejnych dni roboczych 6. Termin realizacji szkolenia: lipiec 2012r. Dokładny termin realizacji zostanie określony w umowie szkoleniowej. 7. Inne postanowienia: Każdy uczestnik po pozytywnym zdaniu egzaminu otrzyma; - Zaświadczenie wystawione na papierze firmowym stanowiącym załącznik nr 15 do SIWZ zgodnie z wymogami określonymi w § 75 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy ( Dz. U. nr 177, poz. 1193 ). - Świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych na stanowisku eksploatacji. - Zaświadczenie na druku MEN jeśli instytucja posiada możliwość jego wystawienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 0.70
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy - 0.20
    • 3. Posiadanie przez Wykonawcę Certyfikatów jakości usług - 0.05
    • 4. Rodzaj dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji - 0.05

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Opiekunka dziecięca.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych w specjalności: Opiekunka dziecięca . 2. Miejsce organizacji szkolenia: powiat chrzanowski. W przypadku przeprowadzenia zajęć poza miastem Chrzanów instytucja szkoleniowa zobowiązuje się zapewnić dowóz uczestnikom szkolenia z Chrzanowa na miejsce odbywania zajęć i z powrotem. Koszt dowozu zostanie wliczony do ceny szkolenia od jednej osoby i wykazany w odrębnej pozycji w preliminarzu kosztów szkolenia.. 3. Program szkolenia: musi być zgodny z przepisami Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 25 marca 2011r. w sprawie zakresu programów szkoleń dla opiekuna w żłobku lub klubie dziecięcym, wolontariusza oraz dziennego opiekuna ( Dz. U nr 69 po. 368 z 2011r.). Program szkolenia obejmuje 280 godz. dydaktycznych. 4. Sposób organizacji zajęć praktycznych: Zajęcia praktyczne mają być przeprowadzone zgodnie z zapisami rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 25 marca 2011r. w sprawie zakresu programów szkoleń dla opiekuna w żłobku lub klubie dziecięcym, wolontariusza oraz dziennego opiekuna ( Dz. U nr 69 po. 368 z 2011r.). 5. Czas trwania: nie dłużej niż 40 kolejnych dni roboczych 6. Termin realizacji szkolenia: lipiec / sierpień/wrzesień 2012r. Dokładny termin realizacji zostanie określony w umowie szkoleniowej. 7. Inne postanowienia: Każdy uczestnik po pozytywnym zdaniu egzaminu otrzyma; - Zaświadczenie wystawione na papierze firmowym stanowiącym załącznik nr 15 do SIWZ zgodnie z wymogami określonymi w § 75 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy ( Dz. U. nr 177, poz. 1193 ). - Zaświadczenie na druku MEN jeśli instytucja posiada możliwość jego wystawienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 0.70
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy - 0.20
    • 3. Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatów jakości usług - 0.05
    • 4. Rodzaj dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia iuzyskanie kwalifikacji - 0.05

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.