Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-27
Warszawa: Wykonanie remontu instalacji wod- kan., elektrycznej i robót budowlanych w sanitariatach po lewej stronie budynku oraz instalacji elektrycznej zasilającej centrale wentylacyjne wentylacji mechanicznej w szatniach, natryskach i w sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół Nr 11 przy ul. Ratuszowej 13 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 143596 - 2008; data zamieszczenia: 27.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto st. Warszawa Dzielnica Praga Północ, ul. ks. I. Kłopotowskiego 15, 00-987 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5900210, 59-00214, fax 022 5900215.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.praga-pn.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu instalacji wod- kan., elektrycznej i robót budowlanych w sanitariatach po lewej stronie budynku oraz instalacji elektrycznej zasilającej centrale wentylacyjne wentylacji mechanicznej w szatniach, natryskach i w sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół Nr 11 przy ul. Ratuszowej 13 w Warszawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na wykonaniu remontu instalacji wod- kan., elektrycznej i robót budowlanych w sanitariatach po lewej stronie budynku oraz instalacji elektrycznej zasilającej centrale wentylacyjne wentylacji mechanicznej w szatniach, natryskach i w sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół Nr 11 przy ul. Ratuszowej 13 w Warszawie Zakres robót obejmuje: - wykonanie remontu instalacji wod- kan. w sanitariatach po lewej stronie budynku szkoły, - wykonanie remontu instalacji elektrycznej w sanitariatach po lewej stronie budynku szkoły, - wykonanie robót budowlanych w sanitariatach po lewej stronie budynku szkoły, - wykonanie instalacji elektrycznej zasilającej centrale wentylacyjne wentylacji mechanicznej w szatniach, natryskach i w sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół Szczegółowy zakres robót, rozwiązania materiałowe, jakościowe, warunki wykonania i odbioru robót określają: 1) dokumentacja techniczna: - projekt budowlany - Modernizacja i remont sanitariatów, - projekt remontu instalacji instalacji wod- kan., - projekt elektryczny, - zasilanie i sterowanie zespołów wentylacyjnych z rekuperacją, 2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych: - roboty rozbiórkowe, - roboty wykończeniowe w zakresie robót budowlanych, - roboty w zakresie instalacji wodno- kanalizacyjnej, - roboty w zakresie instalacji elektrycznych, - roboty w zakresie zasilania i sterowania zespołów wentylacyjnych 3) przedmiary robót: - branża budowlana, - branża wod- kan., - branża elektryczna, 4) wzór umowy wraz z załącznikami.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.24.60 - Roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.60 - Roboty sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium wysokości 3000, 00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: - wykażą, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej 1 robotę ogólnobudowlaną w budynkach wielorodzinnych lub użyteczności publicznej o wartości brutto minimum 150 tysięcy złotych lub 2 roboty (o zakresie jak wyżej) o łącznej wartości brutto minimum 150 tysięcy złotych; - dysponują osobami, które posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie robót konstrukcyjno- budowlanych, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz instalacji sanitarnych i są wpisani na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj: posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wysokości minimum 100 tysięcy złotych; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenia lub dokumenty złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1) Ofertę na formularzu ofertowym, o treści zgodnej z załącznikiem Nr 1 W przypadku podmiotów występujących wspólnie, oświadczenie woli składa pełnomocnik reprezentujący Wykonawców w postępowaniu 2) Kosztorys ofertowy sporządzony wg przedmiarów robót dla poszczególnych branż - załącznik Nr 2 3) Informację o częściach zamówienia powierzonych podwykonawcom - załącznik Nr 3 4) Potwierdzenie wniesienia wadium (decyduje data wpływu na konto Zamawiającego) 5) Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: a) oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 4 b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy. Dokumenty winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę pełnomocnika reprezentującego Wykonawców w postępowaniu c) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej 1 robotę ogólnobudowlaną w budynkach wielorodzinnych lub użyteczności publicznej o wartości brutto minimum 150 tysięcy złotych lub 2 roboty (o zakresie jak wyżej) o łącznej wartości brutto minimum 150 tysięcy złotych - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5; Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie; d) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 6; Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień budowlanych do kierowania robotami w zakresie robót konstrukcyjno- budowlanych, w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, instalacji sanitarnych oraz ważne na dzień składania ofert zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego; e) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca na dzień składania oferty jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wysokości minimum 100 tysięcy złotych; W przypadku, gdy ubezpieczenie nie obejmuje całego okresu przewidzianego na realizację przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia pisemnego oświadczenia, że utrzymana będzie ciągłość ubezpieczenia przez cały okres wykonywania zamówienia. f) pełnomocnictwo, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.praga-pn.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, WOM, parter, stanowisko 18.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2008 godzina 12:00, miejsce: Wydział Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Praga Północ, ul. ks. I. Kłopotowskiego 15, 03-708 Warszawa, pokój Nr 339, piętro III.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 637 na odcinku od km 62+933 do km 63+169 w zakresie budowy chodnika w miejscowości Pniewnik" - nr postępowania 196/25
- Usuwanie rumoszu skalnego z koryta rzeki Biała Woda w m. Kamienica
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 615 na odcinku od km 17+145 (17+058) do km 19+150 (19+061)" - nr postępowania 189/25
- Dostawa komputerów przenośnych dla Polskiej Agencji Nadzoru Audytowego
- Remont instalacji węzła cieplnego w budynku Centrum Nauki Kopernik.
- "Wymiana wykładzin w budynku IPN przy ul. Kurtyki 1 w Warszawie"
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- przebudowa pomieszczeń gastronomicznych w budynku Puszcza
- NAPRAWA I KONSERWACJA DACHÓW, WRAZ Z CZĘŚCIOWĄ TERMOMODERNIZACJĄ DACHU BUDYNKU SZKOŁY
- Likwidacja barier architektonicznych dla osób ze szczególnymi potrzebami w budynku Urzędu Gminy w Racławicach
- MODERNIZACJA BOISKA PIŁKARSKIEGO PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 9 W LESZNIE
- Przebudowa budynku remizy OSP wraz z rozbudową na potrzeby żłobka i Centrum Usług Społecznych
- Roboty remontowo-budowlane w budynku Sadu Rejonowego dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie ul. Przy Rondzie 7
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.