Ogłoszenie z dnia 2009-08-31
Orzysz: Wymiana stolarki okiennej
Numer ogłoszenia: 143591 - 2009; data zamieszczenia: 31.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Budynków Komunalnych w Orzyszu , ul. Cierniaka 1, 12-250 Orzysz, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-87 4237126, faks 0-87 4237892.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.abk.orzysz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zakres rzeczowy robót stanowić będzie: a) zakup, dostawa oraz montaż okien PCV o łącznej powierzchni około 178m2 w tym jedne drzwi balkonowe i jedno okno dachowe; b) transport okien na miejsce zabudowy; c) demontaż starych okien; d) roboty tynkarskie związane z naprawą ościeży; e) zakup wszelkich materiałów niezbędnych do wykonania zadania; f) wywóz starych okien na bazę ABK przy ul. Wierzbińskiej i gruzu na wysypisko, g) roboty porządkowe oraz towarzyszące związane z realizacją zadania; h) wymiana parapetów zewnętrznych i wewnętrznych zgodnie z załącznikiem nr 5 SIWZ. 2.Wbudowana stolarka posiadać musi co najmniej następujące cechy: a) kolor biały, wykonane z tworzywa PCV; b) wszystkie skrzydła rozwieralne, w każdym oknie jedno skrzydło uchylno - rozwieralne posiadające mikrowentylację, wymiary okien przyjęto w świetle ościeży; c) profile ram, skrzydeł co najmniej 5-komorowe o szerokości minimum 70mm, system z uszczelnieniem oporowym, uszczelki przeciągane po obwodzie; d) wkłady okienne U=1,0 W/m2K z powłoką niskoemisyjną; e) okucie obwiedniowe renomowanych firm (jednorodne) z mikrowentylacją; f) montaż nawiewników ciśnieniowych po jednym do każdego okna. 3. Szczegółowe zestawienie adresów, pod którymi montowana będzie stolarka okienna, stanowi załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Przed przystąpieniem do realizacji robót zaleca się aby wykonawca na swój koszt dokonał dokładnych pomiarów stolarki okiennej oraz parapetów wewnętrznych i zewnętrznych przeznaczonych do wymiany. 5. Miejsce wykonania robót: miasto Orzysz, budynki administrowane przez Administrację Budynków Komunalnych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.22.10.00 - Okna, drzwi i podobne elementy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu w oparciu o wymagane w §8 SIWZ dokumenty i zawarte w nich informacje (zgodnie z wymogami formalnymi zawartymi w SIWZ). Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku będzie skutkowało wykluczeniem wykonawcy z postępowania. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się udzielenie zamówienia Zamawiający oceni spełnienie łącznie przez Wykonawców warunków dotyczących potencjału technicznego i kadrowego, kwalifikacji i doświadczenia oraz sytuacji ekonomicznej i finansowej, o których mowa w art.22 ust.1 pkt.2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium i jego wagą: Kryterium Waga Cena 100% 1. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta - wynosi 100 punktów. 2. W trakcie oceny ofert kolejno - rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane są punkty za powyższe kryterium. 3. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) Oświadczenie nr 1, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ; c) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument musi być złożony przez każdy podmiot); d) aprobata techniczna ITB stwierdzająca dopuszczenie oferowanych okien do stosowania w budownictwie użyteczności publicznej na terenie RP; e) aktualny certyfikat zgodności ITB dla producenta oferowanych okien z wymaganiami określonymi w aprobacie technicznej albo deklaracja zgodności ze świadectwem badań; f) atest higieniczny PZH z wyraźnym zaznaczeniem, że oferowane okna można stosować w obiektach użyteczności publicznej; g) Orzeczenie Centrum Naukowo-Badawczego Ochrony Przeciwpożarowej o niezapalności oferowanych profili okiennych; h) Certyfikat Instytutu Szkła i Ceramiki na szyby zespolone jednokomorowe; i) Certyfikat zgodności Centrum Ośrodka Badawczo-Rozwojowego Przemysłu i Elementów Wyposażenia Budownictwa na okucia do okien; j) wykaz nr 1 - doświadczenie zawodowe wzór stanowi załacznik nr 4 do SIWZ wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - z wykazu musi wynikać, iż Wykonawca zrealizował minimum 3 roboty dotyczące dostawy wraz z wymianą stolarki okiennej o wartości min. 50 000 PLN netto każda..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.orzysz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administracja Budynków Komunalnych w Orzyszu
ul.Cierniaka 1
12-250 Orzysz
pokój nr 5.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Administracja Budynków Komunalnych w Orzyszu ul.Cierniaka 1 12-250 Orzysz pokój nr 5.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 21.10.2009.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i remont pomieszczeń wysokiego parteru oraz II piętra w budynku przychodni specjalistycznej w celu utworzenia oddziału rehabilitacji dla dorosłych
- Dostawa i montaż drzwi i okien na potrzeby PPDB Sp. z o.o.
- Remont pomieszczeń biurowych Prokuratury Rejonowej w Węgrowie - etap II
- Przebudowa kuchni i zaplecza kuchennego w Ośrodku Szkoleniowym Podlaskiego ODR w Szepietowie
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Grabówku
- Dostawę artykułów budowlanych
więcej: Okna, drzwi i podobne elementy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.