eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubańDOSTAWA SAMOCHODU ŚMIECIARKI DO PRZEWOZU ODPADÓW

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-20

Lubań: DOSTAWA SAMOCHODU ŚMIECIARKI DO PRZEWOZU ODPADÓW
Numer ogłoszenia: 143579 - 2011; data zamieszczenia: 20.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki i Usług Komunalnych Sp. z o.o. , ul. Lwówecka 8, 59-800 Lubań, woj. dolnośląskie, tel. 075 7222229, 7222329, faks 075 7224633.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgiuk.luban.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością- 100% własności Gminy Miejskiej Lubań.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SAMOCHODU ŚMIECIARKI DO PRZEWOZU ODPADÓW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO DO PRZEWOZU ODPADÓW KOMUNALNYCH, rok produkcji podwozia i nadbudowy 2011 r. o następujących parametrach technicznych : a) Wymogi dotyczące nadbudowy: 1. zabudowa skrzyniowa wykonana zgodnie z normą PN-EN 1501-1, 2. skrzynia ładunkowa w kształcie prostopadłościanu, wykonana z blachy o grubości min. 3 mm, o podwyższonej wytrzymałości, ożebrowana, podłoga z blachy o grubości min. 4 mm, płaska, 3. pojemność skrzyni ładunkowej - 17- 18 m3 4. mechanizm ugniatania odpadów liniowo-płytowy 5. stopień ugniatania odpadów - 1 : 5, z możliwością jego regulacji przez obsługę dla odpadów organicznych, 6. sterowanie prasą i układem podnoszącym pojemniki za pomocą jednej dźwigni 7. urządzenie załadowcze tylne, dostosowane do obsługi pojemników od 80 do 1100dm3 8. możliwość równoczesnego załadunku dwóch pojemników o objętości do 240 dm3 9. pojemność kosza zasypowego - 2 m3 10. dolna część kosza zasypowego wykonana ze stali DOMEX lub równoważnej, 11. system samooczyszczania skrzyni ładunkowej, 12. dwa zbiorniki na odcieki z odpadów 13. siłowniki prasy ugniatającej umieszczone wewnątrz odwłoka, 14. możliwość przejścia ze sterowania automatycznego prasą na sterowanie ręczne, w dowolnej fazie cyklu automatycznego 15. automatyczne sterowanie obrotami silnika, w zależności od obciążenia układu hydraulicznego 16. układ centralnego smarowania 17. elektropneumatyczne włączanie przystawki odbioru mocy 18. stopnie uchylne z czujnikami, powodującymi przy zajętym stopniu: a. ograniczenie prędkości do 30 km/h b. rozłączenie układu ugniatania c. blokadę cofania pojazdu 19. kolor nadbudowy - pomarańczowy RAL 2011 20. oświetlenie i oznakowanie zgodne z obowiązującymi przepisami 21. dodatkowy miernik paliwa 22. Lampa zespolona nad kabiną LZ1718-202XW24W z podwójnymi światłami ostrzegawczymi i napisem -Zakład Gospodarki i Usług Komunalnych Sp. z o. o. Lubań- b) Wymogi dotyczące podwozia: Podwozie dwuosiowe. - Dopuszczalna masa całkowita pojazdu - nie mniejsza niż 18000 kg. - Silnik: - moc - nie mniejsza niż 184 kW (250 KM), - emisja spalin - EURO 5 na zasadzie podwójnego obiegu spalin, bez AdBlue, - wydech pionowy, - płomieniowe urządzenie rozruchowe, - Skrzynia biegów - 9-biegowa, - Układ kierowniczy - wspomagany hydraulicznie. - Koło kierownicy z regulowaną wysokością i pochyleniem. - Blokada koła kierownicy z immobilizerem. - Oś przednia: - nośność nie mniejsza niż 7.500 kg, - stablizator przedniej osi. - Oś tylna: - zawieszenie pneumatyczne, - nośność - nie mniejsza niż 11.500 kg, - stablizator tylnej osi. - Most tylny: blokada mechanizmu różnicowego. - Koła R 22,5. - Elektroniczny Układ hamulcowy: - ABS, - hamulce tarczowe osi przedniej i tylnej. - Kabina: - 3 osobowa, - tachograf cyfrowy, - kolor - pomarańczowy RAL 2011, lakierowanie fabryczne, - klimatyzacja bezfreonowa z automatyczną regulacją temperatury, - elektryczne podnośniki szyb drzwi kierowcy i pasażera, - osłona przeciwsłoneczna dla kierowcy i pasażera, - oświetlenie wejścia kierowcy i pasażera, - centralny zamek, - szyba przednia przyciemniana ze szkła zespolonego, - szyby drzwi przyciemniane, - lusterko krawężnikowe prawe, - lusterka wsteczne ogrzewane i elektrycznie sterowane, - lusterko szerokokątne prawe, ogrzewane, - lusterko szerokokątne lewe, ogrzewane, - lusterko przednie po stronie pasażera -dojazdowe-. - Pozostałe wyposażenie: - zbiornik paliwa nie mniejszy niż 140 litrów, - sygnał ostrzegawczy przy cofaniu, - komputer pokładowy, - radio CD 24V, - podnośnik hydrauliczny 10 ton, - gaśnica, - trójkąt ostrzegawczy, - klin pod koła. układ dezynfekcji pojemników - zbiornik na ciecz dezynfekującą o poj. min. 25 dm3; wąż o długości min. 10 m z lancą, na zwijaku bębnowym, umieszczony na odwłoku śmieciarki; praca układu uruchamiana z rękojeści lancy; zabezpieczenie układu przed zamarznięciem, Dodatkowe wymagania: - Świadectwo Homologacji Typu na pojazd kompletny lub Decyzja Zwalniająca z obowiązku uzyskania świadectwa homologacji, wydana przez Ministra Infrastruktury, dokument ważny na dzień składania ofert, kopia załączona do oferty, - okres gwarancji na podwozie i nadbudowę - min. 12 miesięcy. - serwis stacjonarny dla podwozia i nadbudowy w odległości do 300 km od siedziby Zamawiającego. - wymagany termin dostawy - cztery tygodnie od daty zawarcia umowy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.10 - Pojazdy do transportu odpadów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 06.07.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę: a) oświadczenie o spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonali lub jest wykonywana, co najmniej trzy dostawy samochodu śmieciarki do przewozu odpadów w sposób należyty. Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że zakres dostawy wykazany przez Wykonawcę obejmował dostawę przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę: a) wykaz dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku -wiedzy i doświadczenia - sporządzony przez Wykonawcę samodzielnie lub z wykorzystaniem załącznika do SIWZ , b) dokumenty potwierdzające, że wymieniona w wykazie dostawy zostały wykonane należycie , c) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, Ocena spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty i oświadczenie złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę: a) oświadczenie o spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę: a) oświadczenie o spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni udokumentować ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę równą lub wyższą niż 1.000.000 zł. Ocena spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę: a) opłaconą polisę obejmująca okres realizacji zadania , a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia , b) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty i oświadczenie złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Świadectwo Homologacji Typu na pojazd kompletny lub Decyzja Zwalniająca z obowiązku uzyskania świadectwa homologacji, wydana przez Ministra Infrastruktury, dokument ważny na dzień składania ofert, kopia załączona do oferty

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgiuk.luban.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Lubaniu Ul. Lwówecka 8 59-800 Lubań.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2011 godzina 11:00, miejsce: Zakład Gospodarki i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Lubaniu Ul. Lwówecka 8 59-800 Lubań - sekretariat -.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.