To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-05-25
Toruń: DOSTAWA I INSTALACJA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA
Numer ogłoszenia: 143528 - 2010; data zamieszczenia: 25.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 81890 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Inżynierii Materiałów Polimerowych i Barwników, Ul. M. Skłodowskiej - Curie 55, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6500044 w.149, 123, faks 056 6500333.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka badawczo-rozwojowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA I INSTALACJA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i uruchomienie sprzętu komputerowego i oprogramowania zwanego dalej sprzętem lub sprzętem komputerowym do Instytutu Inżynierii Materiałów Polimerowych i Barwników w Toruniu oraz Oddziałów Zamiejscowych w Gliwicach, Piastowie i Zgierzu zgodnie z podziałem na 5 części (zadań). Część 1 (Toruń) - rozbudowa serwerowni (serwer DELL R210 z oprogramowaniem - 1szt, serwer R410 - 1szt, szafa serwerowa - 1szt) Część 2 (Toruń) - komputer stacjonarny z oprogramowaniem - 5szt, monitor - 5szt, drukarka atramentowa kolorowa A3 - 1szt, drukarka atramentowa kolorowa - A4-1szt, drukarka laserowa kolorowa - 3szt, urządzenie wielofunkcyjne laserowe - 1szt, skaner - 1szt, zasilacze awaryjne - 8szt, dodatkowe oprogramowanie - część współfinansowana ze środków Unii Europejskiej Część 3 (Gliwice) - komputer stacjonarny z oprogramowaniem - 6szt, monitor - 6szt, drukarka atramentowa - 2szt,skaner - 2szt Część 4 (Piastów) - komputer stacjonarny z oprogramowaniem - 4szt, monitor - 5szt, notebooki - 2szt, drukarka atramentowa - 1szt, urządzenie wielofunkcyjne atramentowe - 3szt Część 5 (Zgierz) - komputer stacjonarny z oprogramowaniem - 1szt, monitor - 1szt, drukarka laserowa czarno-biała - 1szt, dodatkowe oprogramowanie Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia (specyfikację techniczną) zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy i objęty co najmniej 36 miesięcznym okresem gwarancji. 3. Całe oprogramowanie powinno być dostarczone wraz z właściwymi certyfikatami legalności, w formie stosowanej przez producenta. 4. Całość sprzętu objętego niniejszym zamówieniem musi spełniać wymogi normy CE. 5. Ilekroć w niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych lub pochodzenia to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy lub równoważne. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych wskazuje tym samym parametry techniczne i jakościowe wymaganego towaru. Towary równoważne to artykuły porównywalne jakościowo, charakteryzujące się takimi samymi lub lepszymi parametrami i właściwościami. W przypadku zaoferowania towarów równoważnych wobec typu towaru określonego przez Zamawiającego w załączniku nr do 1 SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest wykazać równoważność poprzez zestawienie parametrów towaru opisanego przez Zamawiającego i oferowanego przez Wykonawcę oraz załączyć specyfikacje techniczne lub inne dokumenty pochodzące od producentów tych towarów lub ich części pod rygorem odrzucenia oferty. 6. Spełnienie przez oferowany sprzęt komputerowy wymagań określonych przez Zamawiającego dokonywana będzie na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę załącznika nr 1 do SIWZ zawierającego opis oferowanego sprzętu z zastrzeżeniem ust. 5..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 48.82.20.00 - Serwery komputerowe 48.62.40.00 - Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC) .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej Projekt Materiały opakowaniowe nowej generacji z tworzywa polimerowego ulegającego recyklingowi organicznemu, nr umowy POIG 01-03-01-00-018/08-00 Priorytet 1. Badanie i rozwój nowoczesnych technologii Działanie 1.3 Wsparcie projektów B+R na rzecz przedsiębiorców realizowanych przez jednostki naukowe Poddziałanie 1.3.1 Projekty rozwojowe..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Część 2 (Toruń)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SoftHard S.A., ul. Padlewskiego 18c, 09-402 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31320,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 25647,00
Oferta z najniższą ceną: 25647,00 / Oferta z najwyższą ceną: 30927,87
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Część 3 (Gliwice).
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SoftHard S.A., ul. Padlewskiego 18c, 09-402 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18032,00
Oferta z najniższą ceną: 18032,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19924,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Część 5 (Zgierz)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SoftHard, ul. Padlewskiego 18c, 09-402 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8368,00
Oferta z najniższą ceną: 8368,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8368,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych dla modernizacji systemów ogrzewania w budynkach przy ul. PCK 34, Sobieskiego 15, Sobieskiego 27oraz Sobieskiego 39 w Toruniu.
- Remont łazienek uczniowskich w budynku III Liceum Ogólnokształcącego im. S.B. Lindego w Toruniu 6 łazienek - 3 łazienki damskie i 3 męskie.
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej Leśnego Parku Kultury i Wypoczynku MYŚLĘCINEK Spółka z o. o. w Bydgoszczy
- Dostawa leków (IX)
- Budowa placu zabaw na Bielawach, ul. Tarnowska w Toruniu
- Zaprojektowanie wraz z budową oświetlenia przy ul. Chopina w Toruniu
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa komputerów przenośnych wraz z monitorami
- Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Dostawa sprzętu komputerowego
- "Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych, serwera plików z dyskami, komputerów przenośnych z oprogramowaniem biurowym oraz zestawu prezentacyjnego"
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń wielofunkcyjnych i drukarki.
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.