Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-12
Nowy Targ: Roboty budowlane dla zadania inwestycyjnego p.n.: Przebudowa ul. Orkana i Bolesława Wstydliwego w Nowym Targu.
Numer ogłoszenia: 143504 - 2009; data zamieszczenia: 12.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Nowy Targ , ul. Krzywa 1, 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, tel. 018 2611244, faks 018 2662312.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowytarg.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane dla zadania inwestycyjnego p.n.: Przebudowa ul. Orkana i Bolesława Wstydliwego w Nowym Targu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dla zadania inwestycyjnego p.n.: Przebudowa ul. Orkana i Bolesława Wstydliwego w Nowym Targu. 2. Zakres robót budowlanych będzie obejmował w szczególności: 1/ ul. Orkana (odcinek od ul. Bolesława Wstydliwego do ul. Ogrodowej) a/ wykonanie nowej nawierzchni jezdni z asfaltobetonu oraz nowej nawierzchni chodników i zatoki parkingowej z kostki betonowej, b/ remont i uzupełnienie odwodnienia ulicy wraz z dobudową studni rewizyjnych, wymianę wpustów deszczowych z zastosowaniem osadników zanieczyszczeń stałych, c/ wymianę górnych części zasuw studni rewizyjnych łącznie z pokrywami, włazami i zwężkami dla kanalizacji sanitarnej, dobudowę brakujących studni kanalizacji sanitarnej, d/ doszczelnienie sieci wodociągowej wraz z remontem przyłączy, e/ przełożenie linii oświetlenia ulicznego, f/ oznakowanie poziome i pionowe na podstawie docelowej organizacji ruchu. 2/ ul. Bolesława Wstydliwego a/ wykonanie nowej nawierzchni jezdni z asfaltobetonu oraz nowej nawierzchni chodników z kostki betonowej, b/ remont i uzupełnienie odwodnienia ulicy wraz z dobudową studni rewizyjnych, wymianę wpustów deszczowych z zastosowaniem osadników zanieczyszczeń stałych, c/ wymianę górnych części zasuw studni rewizyjnych łącznie z pokrywami, włazami i zwężkami dla kanalizacji sanitarnej, dobudowę brakujących studni kanalizacji sanitarnej, d/ doszczelnienie sieci wodociągowej wraz z remontem przyłączy,.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 20000.00 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj: a) zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia /budowa, przebudowa drogi/ o łącznej wartości nie mniejszej niż 3 000 000,00 zł oraz wykażą że przynajmniej dwie roboty zostały zrealizowane należycie, b) wykażą przy realizacji niniejszego zamówienia pracownika z uprawnieniami budowlanymi niezbędnymi do kierowania przedmiotowymi robotami (tj. drogowymi), c) dysponują następującym sprzętem lub przedstawią zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia następującego potencjału technicznego tj.: - rozścielacz mas bitumicznych na pełną szerokość jezdni, - mają możliwość zakupu asfaltobetonu w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotowego zamówienia lub posiadają wytwórnię masy bitumicznej mającą możliwość produkcji asfaltobetonów, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1/ oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych /załącznik nr 3/, 2/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3/ aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4/ wykaz wykonanych robót budowlanych w ciągu ostatnich pięciu lat (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia /budowa, przebudowa drogi/, z podaniem ich wartości, daty oraz miejsca wykonania. Z wykazu powinno wynikać również że łączna wartość wszystkich w/w wykonanych w tym okresie robót budowlanych wynosi nie mniej niż 3 000 000,00 zł /według załącznika nr 4 do SIWZ/, do wykazu należy dołączyć co najmniej dwa dokumenty potwierdzające należyte wykonanie w/w robót. 5/ wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, uprawnienia budowlane właściwe dla przedmiotowego zamówienia, zaświadczenie o przynależności do izby samorządu zawodowego /według załącznika nr 5 do SIWZ/. 6/ wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń /według załącznika nr 6 do SIWZ/. 7/ wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty porozumienie na zakup asfaltobetonu w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotowego zamówienia lub oświadczenie o posiadanej wytwórni mas bitumicznych - mającej możliwość produkcji asfaltobetonów..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowytarg.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Nowy Targ
ul. Krzywa 1
34-400 Nowy Targ.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2009 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Nowy Targ Sekretariat Burmistrza pok. nr 101 ul. Krzywa 1 34-400 Nowy Targ.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TARGU
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1652K w miejscowości Ciche
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa specjalistycznych urządzeń do diagnostyki, terapii i treningu funkcjonalnego dla kierunków Fizjoterapia i Kosmetologia
- Modernizacja przepompowni ścieków w miejscowości Suche k/mostu
- Remont pomieszczeń sanitarnych Sądu Rejonowego w Nowym Targu w budynku przy ul. Sądowej 6
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Targu - Część I: 15 zestawów komputerowych (jednostka centralna z systemem operacyjnym i monitorem), Część II: 3 monitory
więcej: przetargi w Nowym Targu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja w formule "zaprojektuj i wybuduj" zadania pn.: Przebudowa lokali mieszkalnych nr 1 i 2 w budynku przy ul. Grzesiuka 9 [lokalizacja: Warszawa, ul. Grzesiuka]
- Kanalizacja deszczowa dla parkingu wewnętrznego i przebudowa nawierzchni placu dla zespołu budynków przy ul. Mickiewicza w Opolu
- Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Pruszcz Gdański
- Doraźna naprawa nawierzchni chodników na terenie Głuchołaz - usuwanie skutków powodzi - ETAP II
- Remonty murów oporowych w ciągu dróg powiatowych Powiatu Kłodzkiego
- Remont dróg leśnych Konstantynówki i Czarnej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.