Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-25
Zgorzelec: Dostawa materiałow budowlanych na potrzeby WS-SPZOZ w Zgorzelcu
Numer ogłoszenia: 14337 - 2013; data zamieszczenia: 25.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital - Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Zgorzelcu , ul. Lubańska 11-12, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 75 7722858, faks 75 7722858.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.zgorzelec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałow budowlanych na potrzeby WS-SPZOZ w Zgorzelcu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: materiały budowlane, system monitoringu, meble i wyposażenie, stolarka budowlana, instalacje elektryczne.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.00.00.00-0, 35.12.00.00-1, 39.00.00.00-2, 44.22.00.00-8, 31.50.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium, przed upływem terminu składania ofert w wysokości 2 630 zł. Kwota wadium dla każdej z części Pakiet 1 =1 100,00 zł Pakiet 2 =130,00 zł Pakiet 3 =380,00 zł Pakiet 4 =420,00 zł Pakiet 5 =600,00 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wymaga potwierdzania powyższego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
należy wykazać realizację przynajmniej jednego zamówienia, polegającego na dostawie wyrobów budowlanych o wartości uwzględniającej wartość pakietu, na który jest składana oferta. Wymagane minimum -pakiet 1 - 45 000,00; pakiet 2- 4 500,00; pakiet 3- 15 000,00; pakiet 4- 18 000,00; pakiet 5 - 25 000,00;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wymaga potwierdzania powyższego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wymaga potwierdzania powyższego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wymaga potwierdzania powyższego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1) oświadczenie, że oferowane przez Wykonawcę wyroby budowlane spełniają wymogi określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych, wymagane dokumenty zostaną dołączone do dostarczonych wyrobów (treść oświadczenia zawarta w formularzu oferty) - dotyczy pakietów I, IV, V 2) katalogi, prospekty, opisy (np. w przypadku wyrobów własnych) lub fotografie zawierające informacje o oferowanych wyrobach - dotyczy pakietów II i III.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony formularz oferty - Załącznik do siwz. 2) Oświadczenie, o spełnieniu warunku ubiegania się o udzielenie zamówienia - w treści formularza oferty. 3) Wypełniony formularz cenowy oraz zaparafowany opis przedmiotu zamówienia - Załącznik do siwz. 4) Pełnomocnictwo (oryginał pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy lub notarialnie potwierdzony za zgodność z oryginałem odpis pełnomocnictwa) lub upoważnienie osób podpisujących ofertę do działania w imieniu wykonawcy, o ile nie wynika ono z innych ustaw lub dokumentów przywołanych lub załączonych do oferty 5) Dowód wniesienia wadium.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania następujących zmian w niniejszej umowie oraz określa warunki zmiany umowy: 1) dopuszcza się możliwość dokonywania zmian w umowie w przypadku zmian przepisów powszechnie obowiązujących, mających wpływ na realizację przedmiotu umowy; 2) dopuszcza się zmianę ceny oferty, polegającej na urzędowej zmianie stawek podatku VAT oraz podatku akcyzowego. Zmiana ta obowiązuje Strony z mocy prawa i nie wymaga zawarcia aneksu; 3) dopuszcza się zastosowanie wyrobów innych, niż wskazanych w ofercie pod warunkiem zachowania przez nie co najmniej równoważnych parametrów technicznych i nie powodujących zmiany ceny oferty;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.spzoz.zgorzelec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Dziale Zamówień Publicznych WS- SPZOZ - I piętro budynku administracji WS SPZOZ w Zgorzelcu przy ul. Lubańskiej 11-12, pokój 7.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2013 godzina 12:00, miejsce: w Dziale Zamówień Publicznych WS- SPZOZ - I piętro budynku administracji WS SPZOZ w Zgorzelcu przy ul. Lubańskiej 11-12, pokój 7.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: materiały budowlane.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: materiały budowlane.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.00.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: system monitoringu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: system monitoringu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: meble i wyposażenie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: meble i wyposażenie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: stolarka budowlana.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: stolarka budowlana.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.22.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.02.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: instalacje elektryczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: instalacje elektryczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.50.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZGORZELCA
- Przebudowa muru oporowego przy ul. Wrocławskiej 14-15
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. "Modernizacja hali sportowej wraz z zapleczem sanitarnym oraz auli w Zespole Szkół Zawodowych i Licealnych w Zgorzelcu"
- Sukcesywne dostawy ryb, warzyw mrożonych, mięsa i wędlin
- "PRZEBUDOWA BUDYNKU MIESZKALNO-USŁUGOWEGO NA MIESZKALNY WIELORODZINNY I USŁUG UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W MIEJSCOWOŚCI GRONÓW" W RAMACH RZĄDOWEGO FUNDUSZU POLSKI ŁAD-PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Zgorzelcu
więcej: przetargi w Zgorzelcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa basenu odkrytego w mieście Ścinawa"
- Dostawa 4 szt. zestawów oświetleniowych na przyczepie
- "Odrestaurowanie auli Zespołu Szkół Ekonomicznych w Raciborzu"
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ORAZ WYKONANIE NA JEJ PODSTAWIE MODERNIZACJI I DOPOSAŻENIA SOR W SPZOZ-ZZ SZPITAL POWIATOWY W MAKOWIE MAZOWIECKIM W FORMULE ZAPROJEKTUJ-WYBUDUJ-WYPOSAŻ.
- "Zakup i montaż konsolety oświetleniowej, ruchomej głowicy oraz oświetlacza do Domu Zdrojowego w Busku-Zdroju"
- "INWESTYCJA W INFRASTRUKTURĘ MOK W PORĘBIE GWARANCJĄ ROZWOJU EDUKACJI KULTURALNEJ I ANIMACJI KULTURY"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.