Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2011-05-20
Numer ogłoszenia: 143333 - 2011; data zamieszczenia: 20.05.2011
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 133597 - 2011 data 10.05.2011 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Cicha 14, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 81 855 66 08, fax. 81 855 66 08.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.3.2.
- W ogłoszeniu jest: a)Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia na podstawie przedstawionego oświadczenia (Załącznik Nr 4 do SIWZ) lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do brania czynnego udziału przy realizacji części niniejszego zamówienia oraz oświadczenia, że Wykonawca polega na doświadczeniu innych podmiotów oraz na podstawie co najmniej jednej referencji..
- W ogłoszeniu powinno być: a)Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia na podstawie przedstawionego oświadczenia (Załącznik Nr 4 do SIWZ) lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do brania czynnego udziału przy realizacji części niniejszego zamówienia oraz oświadczenia, że Wykonawca polega na doświadczeniu innych podmiotów oraz na podstawie Wykazu wykonanych dostaw lub usług..
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.6.
- W ogłoszeniu jest: List referencyjny poswiadczający nalezyte wykonanie co najmniej jednego takiego zadania w okresie ostatnich trzech lat o wartości nie mniejszej niż 300 tys. zł brutto. Harmonogram spłat rat leasingowych obejmujący ilość rat miesięcznych, kwoty spłaty, terminy płatności. Wzór umowy leasingu wraz z załącznikami..
- W ogłoszeniu powinno być: Wykaz wykonanych dostaw lub usług (co najmniej jednego takiego zadania w okresie ostatnich trzech lat o wartości nie mniejszej niż 300 tys. zł brutto), wraz z dokumentami potwierdzającymi, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie. Harmonogram spłat rat leasingowych obejmujący ilość rat miesięcznych, kwoty spłaty, terminy płatności. 1.Wzór umowy leasingu wraz z załącznikami..
INNE PRZETARGI Z LUBARTOWA
- Opracowanie planu ogólnego dla gminy Lubartów
- "Przystosowanie pomieszczeń WC na potrzeby osób z niepełnosprawnościami z dostosowaniem szerokości korytarza dla potrzeb osób na wózkach w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Jana Pawła II w Lubartowie"
- Termomodernizacja stropu poddasza w budynku Starostwa Powiatowego w Lubartowie
więcej: przetargi w Lubartowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





