eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławyzorganizowanie i przeprowadzenie zajęć

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-25

Puławy: zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć
Numer ogłoszenia: 143212 - 2010; data zamieszczenia: 25.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , al. Królewska 3, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 81888 04 92, faks 81888 04 92.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.pulawy.pl ;www.pcpr-efs.pulawy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie treningu kompetencji i umiejętności społecznych w zakresie motywowania siebie i budowania własnego wizerunku podczas 6- dniowego wyjazdu dla 19 osób w wieku 18-25 lat tj. korzystających ze wsparcia w ramach indywidualnych programów usamodzielnienia wraz z zakwaterowaniem, ubezpieczeniem od następstw nieszczęśliwych wypadków, wyżywieniem, dowozem z Puław do miejsca zakwaterowania oraz z zapewnieniem powrotu do Puław. 1.Termin wykonania zamówienia: Zamówienie ma być zrealizowane w okresie pomiędzy 13.07.2010r. - 13.08.2010r. 2.Miejsce realizacji: Zamawiający zastrzega, aby miejscem realizacji zamówienia była jedna z: - nadmorskich miejscowości położonych na polskim wybrzeżu Morza Bałtyckiego, z zastrzeżeniem że odległość od miejsca zakwaterowania uczestników do morza nie może przekraczać 2 km, lub - miejscowość na terenie Pojezierza Mazurskiego na obszarze jednej z niżej wymienionych gmin: - Giżycko, Ryn, Kruklanki, Miłki, Wydminy - w powiecie giżyckim, - Budry, Węgorzewo - w powiecie węgorzewskim, - Ełk, Stare Juchy - w powiecie ełckim, - Orzysz, Pisz, Ruciane-Nida - w powiecie pilskim, - Mikołajki, Mrągowo, Piecki w powiecie mrągowskim, z zastrzeżeniem, że odległość ośrodka miejsca zakwaterowania uczestników od jeziora nie może przekraczać 1 km. 3.Wymagalny minimalny zakres tematyczny zajęć realizowanych w ramach zamówienia: Trening kompetencji i umiejętności społecznych w zakresie motywowania siebie i budowania własnego wizerunku ma zawierać co najmniej zagadnienia z: - zarządzania czasem, - efektywności osobistej, - zmiany złych nawyków, - autoprezentacja, - pozyskiwanie sympatii i zaufania, - budowanie autorytetu; 4.Sposób prowadzenia szkoleń oraz czas trwania: Zajęcia mają być realizowane poprzez warsztaty grupowe. Uczestnicy zostaną podzieleni na 2 grupy szkoleniowe: jedna grupa 9-osobowa i jedna grupa 10-osobowa. 5.Czas trwania zajęć: Trening kompetencji i umiejętności społecznych ma łącznie trwać 24 godziny, tj. po 12 godzin zajęć na jedną grupę szkoleniową, przy czym 1 godzina zajęć to 45 minut dydaktycznych. 6.Wymagane minimalne kwalifikacje kadry, która będzie prowadziła poszczególne zajęcia: Zajęcia mają być prowadzone przez 2 osoby posiadające co najmniej wykształcenie wyższe psychologiczne. 7.Inne wymagania: 1.Wykonawca ma zapewnić oraz wliczyć w koszt treningu także: a) transport autokarowy wszystkich uczestników z Puław do miejsca zakwaterowania oraz przywóz uczestników do Puław, autokar ma być wyposażony w klimatyzację, b) transport na miejsce zajęć - w przypadku, gdy odległość od miejsca zakwaterowania do miejsca, w którym odbywać się będą zajęcia przekracza 2 km, c) suchy prowiant na czas powrotu do Puław, d) pełne wyżywienie (3 posiłki dziennie tj. śniadanie, obiad, kolacja) dla wszystkich uczestników e) bazę noclegową: -zakwaterowanie uczestników w domu wczasowym, pensjonacie lub hotelu w jednym budynku lub w dwóch położonych obok siebie , - zakwaterowanie uczestników w pokojach 2, 3 - osobowych, w tym 8 pokoi 2-osobowych i 1 pokój 3 -osobowy, -wszystkie pokoje mają być z pełnym węzłem sanitarnym ( łazienka i toaleta), f) opłatę klimatyczną, miejscową lub inną związaną z pobytem wszystkich uczestników za cały okres pobytu z, jeśli jest wymagana, g) materiały dydaktyczne/szkoleniowe dla każdego uczestnika zajęć tj. osoby niepełnosprawnej, niezbędne do realizacji treningu kompetencji i umiejętności społecznych oraz materiały biurowe dla każdego uczestnika zajęć tj. po 1 notatniku A-5 i po 1 długopisie, które po zakończeniu szkolenia stają się własnością uczestników; Wszystkie materiały wydane uczestnikom winny być oznaczone logotypami PCPR w Puławach, UE, EFS i PO KL, h) ubezpieczenie wszystkich uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas wyjazdu ( tj. od wyjazdu z Puław do powrotu do Puław), i )1 kierownika wyjazdu na czas całego wyjazdu (łącznie z podróżą); do zadań kierownika należeć ma m.in. nadzór nad prawidłową realizacją harmonogramu wyjazdu i programu zajęć/szkolenia; nadzór nad zaopatrzeniem uczestników w apteczke pierwszej pomocy, zapoznanie uczestników z zasadami bezpieczeństwa oraz zapewnienie warunków do ich przestrzegania, nadzór nad prowadzeniem dokumentacji, j) dostęp do opieki medycznej, tzn. zapewnienie przez wykonawcę dowozu uczestnika do przychodni zdrowia - w przypadku wystąpienia potrzeby udzielenia pomocy lekarskiej lub pielęgniarskiej, k) serwis kawowy , tj. kawa, herbata, soki owocowe, woda mineralna dla wszystkich uczestników zajęć l) zapewnienie wszystkim uczestnikom dostępu do bazy rekreacyjnej, w tym infrastruktury sportowej, jak również dostępu do sali/świetlicy wyposażonej w TV, oraz zapewnienie uczestnikom wyjazdu obsługi kulturalno-oświatowej, programów integracji społecznej tj. co najmniej 1 ognisko z pieczeniem kiełbasek lub grillowanie, co najmniej1 uroczysta kolacja, ł) sale szkoleniowe wyposażone w meble i sprzęt niezbędny do przeprowadzenia danych zajęć, w szczególności w krzesła, stoły, tablica, 2.Każdy z uczestników zajęć otrzyma zaświadczenie o uczestnictwie w treningu kompetencji i umiejętności społecznych, które mają być oznaczone logotypem PCPR w Puławach, UE, EFS i PO KL,.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku będzie prowadzona w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty określone w SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku będzie prowadzona w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty określone w SIWZ na zasadzie: spełnia/nie spełnia, przy czym za spełniony niniejszy warunek zamawiający uzna m.in. wykonanie przez wykonawcę w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności był krótszy w tym okresie co najmniej 2 usługi szkoleniowe o tożsamym bądź zbliżonym do przedmiotu zamówienia zakresie tematycznym

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełniania tego warunku będzie prowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawce oświadczenia i dokumenty na zasadzie: spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełniania tego warunku będzie prowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawce oświadczenia i dokumenty na zasadzie: spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełniania tego warunku będzie prowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawce oświadczenia i dokumenty na zasadzie: spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez właściwy ze względu wojewódzki urząd pracy oraz program zajęć/szkolenia i harmonogram wyjazdu

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a.zmianie terminu zakończenia zamówienia spowodowanej warunkami atmosferycznymi - w przypadku klęski żywiołowej lub gdy warunki atmosferyczne uniemożliwiają wykonanie zamówienia, b.zmianie spowodowanej wystąpieniem siły wyższej, czyli zdarzenia którego strony nie mogły przewidzieć i któremu nie mogły zapobiec, ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwią Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań, c.zmianie warunków płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych Instytucji Wdrażającej dotyczących realizacji projektu, d.zmianie osób upoważnionych do współpracy w sprawach związanych z wykonaniem umowy, o których mowa w § 8, e.za zgodą Zamawiającego zmianie osób, przy pomocy których Wykonawca realizować będzie zamówienie, wynikającej z ważnych przyczyn, które nie mogły być wcześniej przewidziane, z zastrzeżeniem, że proponowane przez Wykonawcę osoby będą spełniały warunki określone w SIWZ; zmiana taka nie wymaga aneksu do umowy; f.zmianie, w przypadku wystąpienia innych nieprzewidzianych okoliczności mających wpływ na możliwość wykonania umowy( np. żałoba narodowa)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.pulawy.pl ; www.efs-pcpr.pulawy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie Al. Królewska 3 24-100 Puławy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2010 godzina 08:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie Al. Królewska 3 24-100 Puławy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: wsparcia w ramach indywidualnych programów usamodzielnienia w ramach projektu systemowego Samodzielni - nie sami realizowany przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Puławach, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.