Ogłoszenie z dnia 2007-08-16
Brodnica: Rozbudowa świetlicy wiejskiej w Szabdzie
Numer ogłoszenia: 143204 - 2007; data zamieszczenia: 16.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Brodnica, ul. Zamkowa 13 A, 87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4984056 w. 36, fax 056 4982806.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brodnica.ug.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa świetlicy wiejskiej w Szabdzie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: roboty ogólnobudowlane, instalacja sanitarna, instalacja elektryczna
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.05.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.Są uprawnieni do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnie z wymaganiami ustawowymi i prowadzą działalność lub czynności zgodnie z wymaganiami ustawowymi i prowadzą działalność w zakresie objętym zamówieniem. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. 3. Posiadają potencjał techniczny niezbędny do wykonania zamówienia. 4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 6. Ustanowią, w przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegać się będą o udzielenie zamówienia, pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7. Wykonają przedmiot zamówienia w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 15 maja 2008r. 8. Akceptują warunki zawarte w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Za mówienia wraz z załącznikami i przyjmują je bez zastrzeżeń. 9. Złożą komplet wymaganych dokumentów
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy (Załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ( w przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie - m.in. spółki cywilne, konsorcja - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z właściwego rejestru każdego ze wspólników) - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 164 z 2006r. poz. 1163 z późn. zm.) - Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ - W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum, itd.) każdy ze współwykonawców składa oświadczenie oddzielnie. 4. Oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków - (Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ). 5. Oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne - (Załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ). 6.W przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy przedstawiają dowód ustanowienia pełnomocnika z określonym zakresem pełnomocnictwa, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Wykaz co najmniej dwóch wykonanych przez wykonawcę robót z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i zamawiających (Załącznik nr 5 do SIWZ). 7.1.Dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje Zamawiających). 8. Oświadczenie o: nie zaleganiu z opłacaniem podatków na rzecz Urzędu Gminy, posiadaniu sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia, dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, związaniu przez siebie ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert, zdobyciu informacji koniecznych do sporządzenia oferty, przyjęciu warunków płatności określonych w SIWZ, zapoznaniu się z warunkami przetargu zawartymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z jej załącznikami i przyjęciu tych warunków bez zastrzeżeń oraz zobowiązaniu się do zawarcia umowy na warunkach określonych w projekcie umowy (zał. nr 8 do SIWZ), - terminie wykonania zamówienia, Powyższe oświadczenie należy złożyć na druku stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 9.Wykaz podmiotów (podwykonawców), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, z wyszczególnieniem zakresu i wartości robót, jaki Wykonawca będzie realizował z ich pomocą (zał. nr 7 do SIWZ) oraz załączeniem: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzającej posiadane uprawnienia do wykonywania określonych działalności lub czynności w zakresie robót wykonywanych przez podwykonawcę, - oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 164 z 2006r. poz. 1163 z późn. zm.) - załącznik nr 2 do SIWZ, - oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków - załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ), - oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne - załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. 10.Zaparafowany i zaakceptowany projekt umowy - załącznik nr 8 do SIWZ. 11.Przedmiar robót- załącznik nr 9
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brodnica.ug.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Brodnica ul. Zamkowa 13A, 87 300 Brodnica pok. 201.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Brodnica ul. Zamkowa 13A, 87 300 Brodnica pok. 201.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004-2006 w ramach działania 2.3 Odnowa wsi.
INNE PRZETARGI Z BRODNICY
więcej: przetargi w Brodnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- przebudowa pomieszczeń gastronomicznych w budynku Puszcza
- Likwidacja barier architektonicznych dla osób ze szczególnymi potrzebami w budynku Urzędu Gminy w Racławicach
- Przebudowa budynku remizy OSP wraz z rozbudową na potrzeby żłobka i Centrum Usług Społecznych
- Remont budynku nr 17 Celestynów
- 35-P-25 Budowa budynku na potrzeby Zakładu Diagnostyki Obrazowej (zaprojektuj i wybuduj)
- Przebudowa boiska (2).
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.