eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pszczyna › DOSTAWA CZUJNIKÓW DO CIĄGŁEGO POMIARU RZUTU SERCA I ZESTAWÓW RATUNKOWYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-25

Pszczyna: DOSTAWA CZUJNIKÓW DO CIĄGŁEGO POMIARU RZUTU SERCA I ZESTAWÓW RATUNKOWYCH
Numer ogłoszenia: 143190 - 2010; data zamieszczenia: 25.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Pszczynie , ul. Antesa 11, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 322103021 wew. 234, faks 32 210 49 26.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozpszczyna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA CZUJNIKÓW DO CIĄGŁEGO POMIARU RZUTU SERCA I ZESTAWÓW RATUNKOWYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: .Przedmiotem zamówienia jest dostawa czujników do ciągłego pomiaru rzutu serca dla Oddziału OAIT i zestawów ratunkowych dla Izby Przyjęć Szpitala Powiatowego w Pszczynie w asortymencie i ilościach szczegółowo określonych w załączniku nr 2 do SIWZ. 2.Przez dostawę czujników i zestawów ratunkowych Zamawiający rozumie cykliczną dostawę czujników i zestawów ratunkowych w okresie trwania umowy zgodnie z zamówieniami składanymi przez Zamawiającego. Zamawiający będzie dokonywał zamówień w formie zamówień planowych. 3. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z informacją zawierającą dane producenta, opis wskazań producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpieczeństwa użytkowania i terminów ważności. Wymagania te muszą znajdować się na, lub w opakowaniu w formie ulotki, w zależności którego zadania lub pozycji oferta dotyczy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 4. Oferowane produkty, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, muszą posiadać wymagane odrębnymi przepisami właściwe zezwolenia dopuszczające do obrotu i stosowania w zakładach opieki zdrowotnej. 5. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie się odbywać na koszt i ryzyko Wykonawcy. 6. Określone w załączniku nr 2 ilości mogą ulec zmianie w trakcie realizacji umowy ze względu na zmniejszone bądź zwiększone zapotrzebowanie Szpitala w zakresie przedmiotu zamówienia, którego Zamawiający w chwili rozpoczęcia postępowania nie mógł precyzyjnie przewidzieć. Zamówienie może być zmniejszone do 20%. 7. Zamówienie składa się z 2 pakietów Pakiet nr 1 - Czujnik do ciągłego pomiaru rzutu serca odpowiednie do monitora VIGILLEO Pakiet nr 2 - Jednorazowe zestawy ratunkowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do specyfikacji. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres 12 miesięcy i służą do obliczenia ceny oferty (tj. ustalenia maksymalnego wynagrodzenia wykonawcy). Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z zakupu części asortymentu wynikającej z braku zapotrzebowania. 8. Oferowane wyroby muszą być dopuszczone do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z postanowieniami ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 roku. 9. Wymagany minimalny termin płatności wynosi 30 dni. 10. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 12. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. 13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 14. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. 15. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 16. Wykonawca zobowiązany jest do wykazania w druku Formularz oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do Specyfikacji, jaką część(zakres) zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.14.16.20-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Oświadczenie o dopuszczeniu oferowanych wyrobów medycznych do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z postanowieniami ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 roku, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do specyfikacji.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji. 2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz asortymentowo-cenowy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji. 3. Dokumenty - zgodnie z zapisami pod każdym pakietem. 4. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 5.Aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana umowy może nastąpić: a) w przypadku obniżenia cen jednostkowych przez Wykonawcę; b) w przypadku wycofania lub wstrzymania produkcji towaru, Strony dopuszczają możliwość zastąpienia dotychczasowego towaru, towarem nowym posiadającym co najmniej takie same parametry jakie posiadał towar będący podstawą wyboru oferty Wykonawcy, pod warunkiem, iż cena wprowadzonego towaru nie ulegnie zwiększeniu; 2. Strony dopuszczają zmianę wysokości wynagrodzenia umownego spowodowaną zmianą stawki VAT jedynie w przypadku, gdy ta zmiana miałaby charakter nadzwyczajnej zmiany stosunków, o której mowa w art. 3571 k. c.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozpszczyna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej w Pszczynie 43-200 Pszczyna,ul.Antesa 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2010 godzina 12:00, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej w Pszczynie 43-2001 Pszczyna,ul.Antesa 11 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZUJNIKI DO CIĄGŁEGO POMIARU RZUTU SERCA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czujniki do ciągłego pomiaru rzutu serca odpowiednie do monitora VIGILLEO - 60 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZESTAWY RATUNKOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jałowy zestaw chirurgiczny ratunkowy. Skład zestawu: 1 x serweta 2 warstwowa do obłożenia stolika narzędziowego 90 x 75 cm jako owinięcie pakietu, serweta 2 warstwowa samoprzylepna 2-częściowa z regulacją otworu 45 x 75 cm, 1 x kleszczyki plastikowe do mycia pola operacyjnego proste 12 cm, 1 x miska plastikowa 60 ml, 1 x stalowe kleszczyki anatomiczne zagięte typu Halsted-Mosquito 12,5 cm, 1 x stalowe nożyczki zagięte typu Metzenbaum 14,5 cm, 1 x stalowa pęseta chirurgiczna typu Adson prosta 12 cm, 1 x stalowe imadło chirurgiczne typu Mayo-Hegar 14 cm, 10 x kompresów gazowych 7,5 x 7,5 cm 17 nitek, 12 warstw, 3 x tupfer śliwka ok.20 x 20 cm zestaw 2.500 Jałowy zestaw ratunkowy do porodu. Skład: 1 serweta jako owinięcie zestawu 75 x 45 cm, 1 serweta do owinięcia noworodka 87 x 90 cm, 2 ręczniki celulozowe 33 x 33 cm, 6 kompresów włókninowych 7,5 x 7,5 cm 4 warstwy 30g-m2, 1 stalowe nożyczki chirurgiczne proste tępo tępe 14,5 cm, 3 zaciski do pępowiny plastikowe 60 x 6,5 cm, 4 rękawiczki bezlateksowe, bezpudrowe L, 1 worek plastikowy na łożysko 30 x 40 cm, 1 gruszka gumowa 75 ml, 1 wkładka higieniczna maxi 11 x 35 cm dla położnicy, 1 wkładka higieniczna mini 9 x 22 cm dla noworodka, 1 podkład chłonny 57 x 90 cm zestaw 5 Pęseta anatomiczna typu Adson prosta 12 cm. Sterylne jednorazowe narzędzia chirurgiczne wykonane ze stali. Opakowanie 25 sztuk. Symbol graficzny -do jednorazowego użycia- zgodnie z normą EN 980 umieszczony w sposób trwały na obu stronach narzędzia. Wyrób zgodny z Dyrektywą UE 93-42-EWG. Wyrób medyczny klasa IIa reguła 6. szt. 3.500 Pęseta chirurgiczna typu Adson prosta 12 cm. Sterylne jednorazowe narzędzia chirurgiczne wykonane ze stali. Opakowanie 25 sztuk. Symbol graficzny -do jednorazowego użycia- zgodnie z normą EN 980 umieszczony w sposób trwały na obu stronach narzędzia. Wyrób zgodny z Dyrektywą UE 93-42-EWG. Wyrób medyczny klasa IIa reguła 6 szt. 3.250 Nożyczki do episiotomii typu Braun-Stadler 14,5 cm. Sterylne jednorazowe narzędzia chirurgiczne wykonane ze stali. Opakowanie 20 sztuk. Symbol graficzny -do jednorazowego użycia- zgodnie z normą EN 980 umieszczony w sposób trwały na obu stronach narzędzia. Wyrób zgodny z Dyrektywą UE 93-42-EWG. Wyrób medyczny klasa IIa reguła 6 szt. 2.000 Ostro ostre proste nożyczki chirurgiczne 13 cm. Sterylne jednorazowe narzędzia chirurgiczne wykonane ze stali. Opakowanie 25 sztuk. Symbol graficzny -do jednorazowego użycia-zgodnie z normą EN 980 umieszczony w sposób trwały na obu stronach narzędzia. Wyrób zgodny z Dyrektywą UE 93-42-EWG. Wyrób medyczny klasa IIa reguła 6. szt. 2.750 Nożyczki zagięte typu Metzenbaum 14,5 cm. Sterylne jednorazowe narzędzia chirurgiczne wykonane ze stali. Opakowanie 25 sztuk. Symbol graficzny -do jednorazowego użycia- zgodnie z normą EN 980 umieszczony w sposób trwały na obu stronach narzędzia. Wyrób zgodny z Dyrektywą UE 93-42-EWG. Wyrób medyczny klasa IIa reguła 6 szt. 3.000 Imadło chirurgiczne typu Mayo-Hegar 14 cm. Sterylne jednorazowe narzędzia chirurgiczne wykonane ze stali. Opakowanie 25 sztuk. Symbol graficzny -do jednorazowego użycia- zgodnie z normą EN 980 umieszczony w sposób trwały na obu stronach narzędzia. Wyrób zgodny z Dyrektywą UE 93-42-EWG. Wyrób medyczny klasa IIa reguła 6 szt. 2.000 Kleszczyki anatomiczne proste typu Pean 14 cm. Sterylne jednorazowe narzędzia chirurgiczne wykonane ze stali. Opakowanie 25 sztuk. Symbol graficzny -do jednorazowego użycia-zgodnie z normą EN 980 umieszczony w sposób trwały na obu stronach narzędzia. Wyrób zgodny z Dyrektywą UE 93-42-EWG. Wyrób medyczny klasa IIa reguła 6 szt. 3.250 Nożyczki Iris ostro-ostre proste 11,5 cm. Ssterylne jednorazowe narzędzia chirurgiczne wykonane ze stali. Opakowanie 25 sztuk. Symbol graficzny -do jednorazowego użycia- zgodnie z normą EN 980 umieszczony w sposób trwały na obu stronach narzędzia. Wyrób zgodny z Dyrektywą UE 93-42-EWG. Wyrób medyczny klasa IIa reguła 6 szt. 2.000 Nożyczki Iris ostro-ostre zagięte 11,5 cm. Sterylne jednorazowe narzędzia chirurgiczne wykonane ze stali. Opakowanie 25 sztuk. Symbol graficzny -do jednorazowego użycia- zgodnie z normą EN 980 umieszczony w sposób trwały na obu stronach narzędzia. Wyrób zgodny z Dyrektywą UE 93-42-EWG. Wyrób medyczny klasa IIa reguła 6 szt. 2.000 Kleszczyki do zaciskania drenów proste 16 cm. Sterylne jednorazowe narzędzia chirurgiczne wykonane ze stali. Opakowanie 15 sztuk. Symbol graficzny -do jednorazowego użycia-zgodnie z normą EN 980 umieszczony w sposób trwały na obu stronach narzędzia. Wyrób zgodny z Dyrektywą UE 93-42-EWG. Wyrób medyczny klasa IIa reguła 6 szt. 2.000 Okulary ochronne wykonane z przeźroczystego poliwęglanu mające za zadanie ochronę oczu personelu medycznego przed ekspozycją na krew i inne potencjalnie zakaźne płyny. Okulary wyposażone w zauszniki z wielostopniową regulacją kąta pochylenia szybki oraz regulacją długości. Szybki posiadające specjalną powłokę chroniącą szybkę przed odpryskami ciał stałych, zaparowaniem oraz promieniowaniem UV. sztuka 150.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.