Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-16
Kwidzyn: Przeprowadzenie audytu zewnętrznego wg klasyfikacji CPV 74121200-5 dwóch projektów Powiatowego Urzędu Pracy w Kwidzynie współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich 2004-2006 Priorytet 1. Aktywna polityka rynku pracy oraz integracji zawodowej i społecznej.
Numer ogłoszenia: 143183 - 2007; data zamieszczenia: 16.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Kwidzynie, ul. Grudziądzka 30, 82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie, tel. 0-55 6461900, fax 0-55 6461900.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.pupkwidzyn.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie audytu zewnętrznego wg klasyfikacji CPV 74121200-5 dwóch projektów Powiatowego Urzędu Pracy w Kwidzynie współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich 2004-2006 Priorytet 1. Aktywna polityka rynku pracy oraz integracji zawodowej i społecznej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych na przeprowadzenie audytu zewnętrznego wg klasyfikacji CPV 74121200-5 dwóch projektów Powiatowego Urzędu Pracy w Kwidzynie współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich 2004-2006 Priorytet 1. Aktywna polityka rynku pracy oraz integracji zawodowej i społecznej: 1.Młodzi i Aktywni 2006 - 2007 Działanie 1.2 Perspektywy dla młodzieży, Schemat a) Wspieranie młodzieży na rynku pracy. 2. Doświadczeni i Dynamiczni 2006-2007 Działanie 1.3 Przeciwdziałanie i zwalczanie długotrwałego bezrobocia, Schemat a) Wspieranie osób bezrobotnych, w tym długotrwale bezrobotnych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.12.12.00 - Usługi audytu Kod CPV wg słownika 2008: 79.21.20.00 - Usługi audytu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniający niżej podane warunki: 1. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do potwierdzenia spełnienia warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie może być wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Posiadają odpowiednie umiejętności, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Odpowiednie umiejętności w zakresie przeprowadzania audytów mają: 1. podmioty uprawnione do badania sprawozdań finansowych określone w art.10 ust. 1 ustawy z dnia 13 października 1994 r. o biegłych rewidentach i ich samorządzie (Dz. U. z roku 2001, nr 31 poz. 359, z póź. zm.) 2. podmioty dysponujące osobami: - posiadającymi uprawnienia biegłego rewidenta lub, - posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe wydawane przez organizację, która jest członkiem International Federation of Accountants lub, - posiadające międzynarodowe uprawienia audytora wewnętrznego (CIA - Certified Internal Auditor), - spełniające wymagania, o których mowa w w art. 58 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 249 poz. 2104, z późn. zm.). 3. Posiadają wiedzę i doświadczenie: a) wymagane udokumentowanie, że w ciągu 3 ostatnich lat, lub w okresie prowadzenia działalności, jeśli okres ten jest krótszy niż 3 lata przeprowadzenia co najmniej: - jednego audytu projektu finansowanego ze środków Unii Europejskiej, w których podejmowane były działania o podobnym charakterze (np. dotacji finansowanych ze środków przedakcesyjnych i strukturalnych) lub - dwóch badań prawidłowości wykorzystania dotacji ze środków budżetu państwa lub - dwóch audytów. b) wiedza z zakresu kryteriów i warunków stawianych podmiotom wdrażającym programy finansowane z funduszy strukturalnych. 4. Zapewniają co najmniej dwuosobowy zespół do przeprowadzenia audytu w skład którego wchodzić będą osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje teoretyczne i praktyczne do realizacji zamówienia, posługujących się biegle językiem polskim, którzy nie występują w ofercie innego Wykonawcy. W skład zespołu przeprowadzającego audyt powinna wchodzić, co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia biegłego rewidenta. 5. Osoby uczestniczące w przeprowadzaniu audytu powinny spełniać wymóg bezstronności i niezależności od badanego projektodawcy, zgodnie z art. 66 ustawy o rachunkowości, 6. Osoby uczestniczące w przeprowadzaniu audytu mają spełniać wymóg bezstronności i niezależności od instytucji publicznych zaangażowanych we wdrażanie funduszy strukturalnych. Poprzez spełnienie warunku bezstronności i niezależności rozumie się przede wszystkim nie pozostawanie w stosunku pracy z instytucjami administracji publicznej, zaangażowanymi we wdrażanie funduszy strukturalnych osób wykonujących audyt. 7. Wykonawca wykona zamówienie w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Kwidzynie, ul. Grudziądzka 30 w dniach i godzinach urzędowania tj. od poniedziałku do piątku od 7.00 - 15.00. 8. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy w/w dokumentów stosując formułę spełnia - nie spełnia. 9. oraz dołączy dokumenty wymagane i określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wyciąg z SIWZ: Wykonawca dołączy do oferty następujące informacje oraz dokumenty poświadczające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 6.1Formularz ofertowy wraz z załącznikami - rozdział II. 6.2Aktualny (czyli odzwierciedlający stan faktyczny) dokument dopuszczający do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej), wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. a)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6.3Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wyżej wymienionej ustawy - załącznik nr 1 do formularza oferty - prawidłowo wypełniony i podpisany. 6.4Wykaz zrealizowanych w ciągu 3 ostatnich lat, lub w okresie prowadzenia działalności, jeśli okres ten jest krótszy niż 3 lata, zamówień określonych w pkt. 5.4 lit. a - załącznik nr 2 do formularza oferty - prawidłowo wypełniony i podpisany. Należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówień ujętych w wykazie np. referencje, zaświadczenia lub inne dokumenty. (Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa przynajmniej jeden z nich). 6.5Wykaz osób (audytora/audytorów) przewidzianych do realizacji zamówienia - załącznik nr 3 do formularza oferty - prawidłowo wypełniony i podpisany wraz z ich życiorysami zawodowymi, danymi na temat kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia oraz dokumentami potwierdzającymi kwalifikacje. 6.6Oświadczenie osoby (audytora) o spełnianiu wymogu bezstronności i niezależności - (załącznik nr 4 do formularza oferty - prawidłowo wypełniony i podpisany). 6.7Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu wymogu bezstronności i niezależności- (załącznik nr 5 do formularza oferty - prawidłowo wypełniony i podpisany). 6.8Zobowiązanie do przestrzegania standardów sposobu realizacji audytu projektu w ramach SPO RZL - (załącznik nr 6 do formularza oferty - prawidłowo wypełniony i podpisany). 6.9Program wraz z harmonogramem realizacji przedmiotu zamówienia (załącznik nr 7 do formularza oferty - prawidłowo wypełniony i podpisany). 6.10Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 6.11Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6.12Jeżeli ofertę składałoby konsorcjum Wykonawców, dokumenty, o których mowa w pkt. 6.2, 6.3, 6.7 winien złożyć każdy z uczestników konsorcjum. Dokumenty wskazane w pkt. 6.4, 6.5, winien złożyć ten, lub ci spośród uczestników konsorcjum, w których przewidywanym zakresie czynności lub działania pozostaje żądany dokument. Pozostałe dokumenty żądane przez Zamawiającego w pkt. 6.1, 6.2 a, 6.8, 6.9 winny być sporządzone i dołączone do oferty w imieniu wszystkich uczestników konsorcjum.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.pupkwidzyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Kwidzynie ul. Grudziądzka 30, 82-500 Kwidzyn,.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Kwidzynie ul. Grudziądzka 30, 82-500 Kwidzyn,.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KWIDZYNA
- Poprawa efektywności energetycznej szkół podstawowych w Kwidzynie" - Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 6 w Kwidzynie
- Poprawa efektywności energetycznej szkół w Korzeniewie i Rakowcu
- Malowanie elewacji, remont balkonów i wymiana części pokrycia dachowego w budynku przy ul. Wiejskiej 18 w Kwidzynie
więcej: przetargi w Kwidzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Weryfikacja prawidłowości udzielania zamówień publicznych związanych realizacją projektów, które otrzymały dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej w ramach FERS
- "CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD - GMINA SIEROSZEWICE"
- Rozwój usług elektronicznych oraz wzmocnienie stopnia cyfryzacji w Gminie Niedrzwica Duża
- Świadczenie kompleksowych usług audytu, wdrożeń systemów bezpieczeństwa informat.o oraz szkoleń z zakresu cyberbezpieczeństwa w gminie i mieście Grodków w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Poraj - usługi
- Przegląd, opracowanie i wdrożenie dokumentacji Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji oraz przeprowadzenie szkoleń praktycznych w Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Krakowie
więcej: Usługi audytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.