Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-04-28
Zgierz: DOSTAWA WYPOSAŻENIA WARSZTATOWEGO
DO WYKONYWANIA OBSŁUG TECHNICZNYCH STATKÓW POWIETRZNYCH ORAZ MAGAZYNOWANIA TŚM DO NICH
(Nr sprawy 68/ZP/14)
Numer ogłoszenia: 143140 - 2014; data zamieszczenia: 28.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. Konstantynowska 85, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 42 750 20 98, faks 42 750 21 01.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.31wog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Obrona.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA WYPOSAŻENIA WARSZTATOWEGO DO WYKONYWANIA OBSŁUG TECHNICZNYCH STATKÓW POWIETRZNYCH ORAZ MAGAZYNOWANIA TŚM DO NICH (Nr sprawy 68/ZP/14).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia (nr sprawy 68/ZP/14) jest dostawa sprzętu ogólno-warsztatowego i pomocniczego , który będzie wykorzystany do wykonywania napraw (usprawnień), prac obsługowych, udzielania pomocy technicznej przy obsłudze technicznej statków powietrznych oraz magazynowania tśm do nich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, asortyment i ilości znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ - formularz cenowy. Na dostarczony przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli gwarancji na okres co najmniej 24 miesiące (nie mniej jednak niż gwarancja producenta określona w dokumentacji technicznej towaru), liczony od wskazanej w protokole przyjęcia - przekazania daty przyjęcia przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na produkty równoważne, pod warunkiem, że spełniają one określone w załączniku nr 2 do SIWZ parametry, a ich standard techniczny i jakościowy nie jest gorszy od opisanego przez Zamawiającego. Obowiązkiem Wykonawcy jest udowodnienie Zamawiającemu ich równoważności, dlatego Wykonawca zobowiazany jest w przypadku zaproponowania produktów równoważnych wpisać w zał. nr 2, kol. 10 nazwę jednoznacznie identyfikującą wyrób np. typ, nr katalogowy producenta (jeśli występuje) oraz nazwę producenta dla proponowanego przedmiotu zamówienia (wyjątek stanowi pozycja nr 28 - na zamówienie). Wykonawca musi także dołaczyć do oferty opisy przedmiotów zamówienia/dokumentację techniczną/katalogi, z których wynikają parametry techniczne dla zaproponowanych przez Wykonawcę rónoważnych przedmiotów zamówienia, co umożliwi Zamawiającemu zbadanie ich równoważności. Dla pozycji nr 28 - Wykonawca zobowiązany jest dołączyć opis techniczny wraz z rysunkiem. W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje produkty równoważne a jego oferta zostanie wybrana, dostarcza wraz z dostawą instrukcje montażu zaoferowanego przedmiotu zamówienia. Wymiary zewnętrzne podane przez Zamawiającego w opisie technicznym przedmiotu zamówienia są wymiarami, od których nie dopuszcza się rozbieżności ze względu na zachowanie kompatybilności z wcześniej zakupionymi meblami stanowiącymi wyposażenie Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia na swój koszt i odpowiedzialność do magazynu Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Liczba zadań: 1 Uszczegółowienie opisu przedmiotu zamówienia zawiera : załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowy zawierajacy opis przedmiotu zamówienia, asortyment i ilości oraz wzór umowy (załącznik nr 5 do SIWZ) - określający warunki , na jakich Zamawiający wymaga od wykonawcy zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00 - Urządzenia warsztatowe 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
- Opisy przedmiotów zamówienia/dokumentację techniczną/katalogi, z których wynikają parametry techniczne dla zaproponowanych przez Wykonawcę przedmiotów zamówienia w przypadku zaproponowania produktów równoważnych - dla pozycji nr. 28 - opis przedmiotu zamówienia/dokumentację techniczną wraz z rysunkiem, z których wynikają parametry techniczne zaproponowanego produktu.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Upoważnienie do podpisywania oferty ( pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie) wystawione przez osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu. Upoważnienie takie nie jest wymagane jeśli wynika ono z dokumentów załączonych do oferty ( np. odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub ewidencji działalności gospodarczej )
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.31wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy, przy ul. Konstantynowskiej 85, 95 - 100 Zgierz,
bud. 1 , pok. 102..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.05.2014 godzina 10:00, miejsce: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy, przy ul. Konstantynowskiej 85, 95 - 100 Zgierz w Kancelarii jawnej (budynek Nr 2, I piętro, pomieszczenie Nr 114)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- Roboty budowlane : Remont budynków , sieci wodociągowych i ogrodzeń w Nowym Glinniku , Łodzi , Zgierzu , Gałkówku , Tomaszowie Mazowieckim i Kutnie
- Sukcesywne dostawy materiałów szewnych i siatek przepuklinowych na potrzeby Bloku Operacyjnego Wojewódzkiego Szpitala specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu
- Sukcesywne dostawy materiałów szewnych i siatek przepuklinowych na potrzeby Bloku Operacyjnego Wojewódzkiego Szpitala specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu
- Dostawa kruszywa granitowego dla potrzeb bieżącego utrzymania dróg gruntowych lub wzmocnionych tłuczniem kamiennym na terenie Gminy Miasto Zgierz w roku 2025
- "Dostawa sprzętu medycznego w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)",
- Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Łagiewniki Nowe ul. Maków Polnych
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa mebli biurowych oraz dźwigu basenowego dla osób ze szczególnymi potrzebami w tym osób z niepełnosprawnością
- "Dostawa i montaż wyposażenia budynku usługowego dla Gdańskiego Ośrodka Pomocy Psychologicznej dla Dzieci i Młodzieży (GOPP) przy ul. Skrajnej 5 w Gdańsku"
- "Dostawa i montaż wyposażenia budynku usługowego dla Miejskiego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności (MZON) przy Gdańskim Centrum Świadczeń, przy ul. Skrajnej 5 w Gdańsku"
- Modernizacja (remont i przebudowa infrastruktury edukacyjnej) budynku ZSL w Słubicach
- Zakup pierwszego wyposażenia do nowo utworzonych oddziałów w Przedszkolu "Miś" w Pniewach.
- Dostawa i wyposażenie gminnego żłobka w Miejskiej Górce
więcej: Różne meble i wyposażenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.