To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-05-07
Wrocław: Usługa wymiany piasku do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków dla potrzeb prawidłowego funkcjonowania..
Numer ogłoszenia: 143136 - 2012; data zamieszczenia: 07.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 130984 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławski Zespół Żłobków, ul. Fabryczna 15, 53-609 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 358 46 46, faks 71 358 46 47.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wymiany piasku do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków dla potrzeb prawidłowego funkcjonowania...
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Rodzaj zamówienia: usługa 2.Przedmiot zamówienia: wymiana piasku w obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków, zgodnie z nomenklaturą CPV(Wspólny Słownik Zamówień ): 14211000-3 PIASEK, 90600000-3 USŁUGI SPRZĄTANIA ORAZ SANITARNE NA OBSZARACH MIEJSKICH LUB WIEJSKICH ORAZ USŁUGI POWIĄZANE 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1)zawiera załącznik nr 5 do SIWZ w ilościach wykazanych w formularzu cenowym stanowiącym w załącznik nr 2 do SIWZ i warunkach określonych we wzorze umowy załącznik nr 4 do SIWZ. 2)Koszty przewozu, zabezpieczenia towaru i ubezpieczenia przewozu ponosi Wykonawca, 3)Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani wariantowych. 4)Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego. 5)Termin wykonania zamówienia: 60 dni od dnia zawarcia umowy. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie jednorazowej wymiany piasku w piaskownicach w 14 obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.10.00-3 - Piasek. Nazwa nadana przez Zamawiającego - Jednorazowa wymiana piasku. Przedmiotem zamówienia jest: 1.Jednorazowa wymiana piasku w piaskownicach w następujących obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków: 1.1. Żłobek nr 1 - ul. Lwowska 20, Wrocław, 1.2. Żłobek nr 2 - ul. Zemska 33, Wrocław, 1.3. Żłobek nr 3 - ul. Białowieska 27, Wrocław, 1.4. Żłobek nr 4 - ul. Kłodnicka 25, Wrocław, 1.5. Żłobek nr 5 - ul. Dokerska 5, Wrocław, 1.6. Żłobek nr 6 - ul. Krowia 1, Wrocław, 1.7. Żłobek nr 7 - ul. Drukarska 9, Wrocław, 1.8. Żłobek nr 8 - ul. Sądowa 6, Wrocław, 1.9. Żłobek nr 9 - ul. Wrońskiego 13d, Wrocław, 1.10. Żłobek nr 11 - ul. Hubska 39, Wrocław, 1.11. Żłobek nr 12 - ul. Jugosłowiańska 85a, Wrocław, 1.12. Żłobek nr 13 - ul. Wieczysta 107, Wrocław, 1.13. Żłobek nr 14 - ul. Mulicka 4c, Wrocław, 1.14. Żłobek nr 15 - ul. Łukowa 37, Wrocław. 2.Wykaz piaskownic wraz z ich charakterystyką oraz ilość piasku do wybrania i piasku do napełnienia zawiera Załącznik nr 2. 3.Zakres zamówienia obejmuje: 3.1.wybranie zużytego z piaskownic w ilości 80 m3, 3.2.wywiezienie wybranego piasku na wysypisko, 3.3.wykonanie dezynfekcji podłoża piaskownicy w ilości 277 m2, 3.4.nasypanie nowego piasku w ilości 110 m3 (kopanego 0-2 mm posiadającego atest PZH lub Świadectwo Okręgowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej lub atest/ świadectwo równoważne dopuszczające zastosowanie piasku na placach zabaw), do wysokości określonej w Załączniku nr 2 wraz z jego plantowaniem, 3.5.uporządkowanie terenu po wykonanych czynnościach. 4.Powyższe czynności należy wykonać w ciągu 60 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. 5.Termin wymiany piasku należy uzgodnić telefonicznie lub w formie elektronicznej z Kierownikiem danego żłobka lub osobą upoważnioną w terminie minimum 3 dni przed podjęciem działań. Dane kontaktowe zawiera Załącznik nr 1. 6.Wykonawca winien dokonać wpisów do książek kontroli placów zabaw, jeśli takie istnieją, potwierdzające wykonanie wymiany piasku w piaskownicach. 7.Wszelkie środki chemiczne używane do dezynfekcji podłoża piaskownicy winny mieć atest PZH - należy załączyć kopie dokumentów potwierdzających atest do protokołu z danej wymiany piasku. 8.Wykonawca winien przekazać dwa egzemplarze protokołu z wymiany piasku w piaskownicach wraz z atestami PZH dot. środków chemicznych użytych do dezynfekcji podłoża oraz atestem PZH lub Świadectwem Okręgowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej lub atest/ świadectwo równoważne dopuszczającym zastosowanie piasku na placach zabaw do Wrocławskiego Zespołu Żłobków przy ul. Fabrycznej 15 we Wrocławiu. Protokół wraz z załącznikami należy przekazać do 7 dni roboczych od dokonania czynności w formie pisemnej. Dane kontaktowe zawiera Załącznik Nr 1. 9.Wszelkie działania winny być przeprowadzane jedynie w godzinach pracy żłobków, czyli między 6.00 a 17.00 od poniedziałku do piątku. Dopuszczalne jest prowadzenie prac w innym czasie, jednak wymaga to zgody Kierownika danego żłobka. Dane kontaktowe zawiera Załącznik nr 1. 10.Wykonawca, jeśli uzna , iż jest to niezbędne, winien dokonać na własny koszt wizji lokalnej w terenie, gdzie ma być wykonywana usługa oraz zdobyć wszelkie informacje, które mogą być konieczne do wykonania usługi i prawidłowej wyceny jej wartości. 11.Wykonawca daje gwarancję na wykonane usługi na 12 miesięcy, na piasek - gwarancja zgodna z gwarancja producenta. 12.Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za skutki spowodowane niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem prac. 13.Wykonawca bez zgody WZŻ nie może zlecać wykonywania obowiązków wynikających z w/w zakresu prac osobom trzecim. 14.Wykonawca winien posiadać polisę odpowiedzialności cywilnej OC w zakresie prac objętych zamówieniem...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.10.00-3, 90.60.00.00-3.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Ogólnobudowlany i Transport Andrzej Haziak, ul. Leśna 20a, Ostrzeszów, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25192,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29185,00
Oferta z najniższą ceną: 29185,00 / Oferta z najwyższą ceną: 29185,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Świadczenie usługi dozoru i ochrony mienia budynku Zespołu Placówek Oświatowych nr 3 we Wrocławiu przy ul. Borowskiej 101 w 2026r
- Umowa ramowa na dostawę środków spożywczych i żywności
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego 9-cio osobowego samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby WTZ im. Jana Pawła II Caritas Archidiecezji Wrocławskiej w Henrykowie
- Świadczenie usług telefonii komórkowej, transmisji danych oraz dostawa sprzętu dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Dostawa suchej karmy bytowej dla kotów wolno żyjących
- "Zakup i dostawa fabrycznie nowego 9-cio osobowego samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Domu Opieki św. Jadwigi Śląskiej Caritas Archidiecezji Wrocławskiej w Henrykowie".
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Oczyszczanie Miasta Legnicy - od daty zawarcia umowy do dnia 31.01.2026r.
- Usługa zimowego utrzymania dróg i chodników stanowiących własność Gminy żabia Wola w sezonie zimowym 2025/2026.
- Dostawy materiałów do zimowego utrzymania dróg dla PZD Przeworsk w sezonie 2025 - 2026 z podziałem na części
- "Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach stanowiących własność i będących w zarządzie Gminy Miasto Włocławek w okresie od 01.11.2025 r. - 31.12.2025 r.".
- "Obsługa i utrzymanie w dobrym stanie sanitarnym dwóch toalet publicznych w Świdnicy w 2026 r ".
- Odbieranie liści z terenu Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy
więcej: Piasek »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.