eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleREMONT DACHÓW BUDYNKÓW MIESZKALNYCH POK6 W POZNANIU (IV)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-16

Opole: REMONT DACHÓW BUDYNKÓW MIESZKALNYCH POK6 W POZNANIU (IV)
Numer ogłoszenia: 143090 - 2007; data zamieszczenia: 16.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: FEROMA Sp. z o.o. w imieniu Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych Zakład Budżetowy Miasta Poznania, ul. Reymonta 47, 45-072 Opole, woj. opolskie, tel. 061 6523111, fax 061 6523110.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.feroma.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: podmiot prywatny w imieniu zakładu budżetowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT DACHÓW BUDYNKÓW MIESZKALNYCH POK6 W POZNANIU (IV).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: .Przedmiotem zamówienia są: roboty polegające na remoncie dachów w Poznaniu na terenie administrowanym przez Feroma Sp. z o.o. Oddział w Poznaniu - teren POK-6- ul. Bukowska 250, Bukowska 252, Grunwaldzka 250. Zakres prac obejmuje m. in: ul. Bukowska 250 - remont polega m. in. na rozebraniu istniejącej dachówki i ułożeniu nowej, wymianę rynien i rur spustowych, obróbek blacharskich oraz wykonanie izolacji termicznej i paroszczelnej, zgodnie z przedmiarami robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, stanowiącymi załączniki do SIWZ; ul. Bukowska 252 - remont polega m. In. Na rozebraniu istniejącej dachówki i ułożeniu nowej, wymiane rynien, rur spustowych, obróbek blacharskich oraz wykonanie izolacji termicznej i paroszczelnej, zgodnie z przedmiarami robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, stanowiącymi załączniki do SIWZ; ul. Grunwaldzka 250 - remont polega m.in. na naprawie pokrycia dachu z papy, ułożeniu nowej papy termozgrzewalnej, wymianie opierzeń blacharskich, zgodnie z przedmiarami robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, stanowiącymi załączniki do SIWZ;

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień(za spełnienie warunku Zamawiający uzna załączenie dokumentu wymaganego w punkcie 2.3.1 SIWZ) - wymóg dotyczy odpowiednio wszystkich członków konsorcjum posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności: wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej jedną roboty budowlane, odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż wartość złożonej oferty i posiadają referencje potwierdzające należyte wykonanie tych robót (za spełnienie warunku Zamawiający uzna załączenie dokumentów wymaganych w punkcie 2.3.2 SIWZ), przy czym: * w przypadku złożenia oferty przez konsorcjum Zamawiający bierze pod uwagę sumę wartości prac wykonanych przez poszczególnych członków konsorcjum będących firmami budowlanymi,- mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby: zapewniające koordynację i nadzór nad prowadzonymi robotami (kwalifikacje potwierdzone uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w zakresie przedmiotu zamówienia dla 1 osoby, wpisanej do Izby Inżynierów Budownictwa (za spełnienie warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia wymaganego w punkcie 2.3.3 SIWZ)- zobowiążą się, że przed podpisaniem umowy przedstawią Zamawiającemu ważną umowę o zbieranie i transport odpadów z podmiotem posiadającym wymagane przepisami prawa zezwolenie wraz z oryginałem lub poświadczoną za zgodność z oryginałem kopią zezwolenia tego podmiotu(za spełnienie warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym - w załączniku nr 1)- udzielają Zamawiającemu minimum 36-miesięcznej gwarancji na wykonane prace (za spełnienie warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenie zawartego w formularzu ofertowym) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności: - posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż wartość złożonej oferty(za spełnienie warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia wymaganego w punkcie 2.3.4 SIWZ)spełniają warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy. Ocena spełnienia warunków- poprzez określenie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: . Do oferty (załącznik nr 1) wraz z kosztorysem ofertowym sporządzonym metodą szczegółową (stanowiącym załącznik nr 1a) - zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (załączniki nr 4) oraz przedmiarem robót - (załączniki nr 5)należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie wymaganych warunków udziału w postępowaniu: 2.3.1aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Do oferty winno być również dołączone pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z w/w dokumentów; 2.3.2 dokument potwierdzający należyte wykonanie (w określonym miejscu i czasie, dla określonego inwestora) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania robót budowlanych - wymagana minimum jedna, odpowiadająca swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia i o wartości nie mniejszej niż wartość złożonej oferty; 2.3.3 oświadczenie o powierzeniu funkcji Kierownika Budowy, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania wskazanych w zamówieniu prac, który jest wpisany do właściwej izby inżynierów budownictwa, posiada ważne dokumenty potwierdzające tę przynależność i zdobyte uprawnienia, i na każde żądanie Wykonawca przedstawi wskazane dokumenty zamawiającemu/zarządcy (załącznik nr 1 - oświadczenie w formularzu ofertowym); 2.3.4 oświadczenie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż wartość złożonej oferty, posiada ważną polisę lub inny dokument ubezpieczenia i na każde żądanie Wykonawca przedstawi zamawiającemu/zarządcy wskazane dokumenty (oświadczenie w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 ); 2.3.5 oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 (załącznik nr 2) 2.3.6 oświadczenie, że przed podpisaniem umowy Wykonawca przedstawi zamawiającemu/zarządcy ważną umowę o zbieranie i transport odpadów z podmiotem posiadającym wymagane przepisami prawa zezwolenie wraz z oryginałem lub poświadczoną za zgodność z oryginałem kopią zezwolenia tego podmiotu (oświadczenie w formularzu ofertowym - załącznik nr 1).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.feroma.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Feroma. Sp. z o.o. Oddział w Poznaniu, ul. Marcelińska 90 VI piętro Dział Zamówień Publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2007 godzina 09:20, miejsce: Feroma. Sp. z o.o. Oddział w Poznaniu, ul. Marcelińska 90 VI piętro Dział Zamówień Publicznych.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.