eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stare MiastoDostawa paliwa, poprzez tankowanie z dystrybutora paliwa dla pojazdów Zakładu Gospodarki Komunalnej w Żychlinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-16

Stare Miasto: Dostawa paliwa, poprzez tankowanie z dystrybutora paliwa dla pojazdów Zakładu Gospodarki Komunalnej w Żychlinie
Numer ogłoszenia: 14306 - 2012; data zamieszczenia: 16.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stare Miasto , ul. Główna 16b, 62-571 Stare Miasto, woj. wielkopolskie, tel. 063 2416216, faks 063 2416580.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stare-miasto.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliwa, poprzez tankowanie z dystrybutora paliwa dla pojazdów Zakładu Gospodarki Komunalnej w Żychlinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych (tankowanie pojazdów Zakładu Gospodarki Komunalnej w Żychlinie przez Dostawcę stacji paliw): a) oleju napędowego w ilości - 54 600 litrów b) benzyny bezołowiowej Pb 95 w ilości - 4 400 litrów w systemie umożliwiającym bezgotówkowy zakup i okresowe rozliczanie na podstawie faktury zbiorczej. Wielkość zamówienia określona powyżej stanowi oszacowany limit potrzeb Zamawiającego do 31.12.2012r. Procedura wydawania paliwa będzie przebiegała następująco: Zamawiający sporządzi i przedłoży Dostawcy imienną listę osób upoważnionych do odbioru paliwa oraz wykaz samochodów do których tankowane będzie paliwo. Upoważnione osoby przez zamawiającego będą zobowiązane do pokwitowania wydanego paliwa na karcie wydania. 2) Realizacja zamówień na sukcesywne dostawy paliw do pojazdów służbowych Zamawiającego odbywać się będzie poprzez bezpośrednie tankowanie do zbiorników paliwa sprzętu silnikowego na stacjach benzynowych należących do wyłonionego w postępowaniu wykonawcy. Tankowanie paliwa do kanistrów odbywać się będzie na podstawie pisemnego upoważnienia Zamawiającego. 3) Realizacja umowy odbywać się będzie na podstawie ilości faktycznie zatankowanych paliw oraz ceny 1 litra w/w paliw, do kwoty zabezpieczonej na ten cel w budżecie Zamawiającego na rok 2012. W przypadku wyczerpania środków budżetu na rok 2012, przewidzianych na realizację w/w dostawy, Zamawiający zgodnie z zapisami SIWZ - rozdział V, przewiduje udzielenie zamówień tożsamych - uzupełniających w ilości max. 20% zamówienia. 4) Dostawca zapewni paliwa płynne będące przedmiotem niniejszego postępowania zgodne z obowiązującymi normami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09. 12. 2008r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (DZ. U. z 2008, Nr 221, poz. 1441). 5) Dostawca zapewni najbliższą stację paliw znajdującą się w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Zamawiającego (ul. Parkowa 17 Żychlin), czynną przez 7 dni tygodniu i przez 24 godziny na dobę. 6) Paliwo może być pobierane do pojazdów z poza wykazu na podstawie pisemnego upoważnienia. 7) Ewidencja ilościowa pobranego paliwa do pojazdów jaki i kanistrów odbywać się będzie na podstawie dokumentu WZ bądź realizowanych przez stacje paliw kart bezgotówkowych. 8) Przedmiotowe stacje, które realizują karty bezgotówkowe zobowiązane są do: - wydania nieodpłatnie karty do zakupów, na podstawie których Zamawiający będzie dokonywał rozliczeń w systemie bezgotówkowym w ilości zgodnej z zamówieniem Zamawiającego. - Dostawca wyda karty, o których mowa powyżej w ciągu 2 dni od daty podpisania umowy. - W razie zgubienia lub kradzieży którejkolwiek z wydanych kart Dostawca po zgłoszeniu tego faktu przez Zamawiającego dokona natychmiastowego zablokowania karty. - W przypadku zaistnienia okoliczności, o której mowa powyżej Dostawca wyda duplikat karty lub dokona wymiany karty zniszczonej za opłatą (wynikająca z tabeli opłat Wykonawcy) nie później niż w ciągu 7 dni roboczych. - Na wniosek Zamawiającego Dostawca wyda nieodpłatnie karty do nowo zakupionych pojazdów. - Zamawiający nie dopuszcza możliwości realizacji transakcji bezgotówkowych w granicach limitów dla każdej karty paliwowej. - Po zakończeniu umowy Zamawiający zwróci Dostawcy wydane karty. 9) Zamawiający może nie wykorzystać 20% zamawianego oleju napędowego i benzyny bezołowiowej 95 do końca trwania umowy. 10) Przedmiotowe stacje nie realizujące kart bezgotówkowych zobowiązane są do: - wydania dowodu WZ i wypełnienia karty na której zamieszcza następujące dane: a) imię i nazwisko kierowcy, który paliwo pobrał b)datę i godzinę tankowania c)ilość faktycznie pobranego paliwa d) nr rejestracyjny pojazdu. 11) Sposób rozliczania należności: -Dostawca określi cenę oferty jako cenę brutto za 1 litr oleju napędowego/benzyny z uwzględnieniem podatków, ściśle według formularza ofertowego, uwzględniając wszelkie koszty wynikające z realizacji zamówienia. Cena oferty i jej składniki cenotwórcze (cena producenta, marża lub opust dostawcy) powinny zostać określone z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku. Rozliczenia z wybranym Dostawcą dokonywane będą w walucie polskiej. -Sposób obliczenia ceny oferty: Cenę oferty Dostawca zobowiązany jest obliczyć na podstawie ceny brutto producenta oleju napędowego/benzyny oraz zaoferowanej przez Dostawcę marży brutto stałej w całym okresie dostaw lub stałego opustu Dostawcy. Wzór na obliczenie ceny oferty: Cena oferty (zł/ litr) = cena brutto producenta oleju napędowego/benzyny (zł/litr) + stała marża Dostawcy (zł/litr) LUB - stały opust Dostawcy (zł/litr) -W ofercie należy podać wiarygodne i niezależne źródło pozyskania informacji na temat ceny producenta oleju napędowego/benzyny (adres strony internetowej; nazwę, adres i telefon giełdy paliwowej), w celu umożliwienia Zamawiającemu jej weryfikacji. Zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu Dostawcę, który złoży nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania. -Obliczona cena oferty posłuży Zamawiającemu do wyboru najkorzystniejszej oferty i zamówienia pierwszej dostawy oleju napędowego/benzyny. Przy obliczaniu ceny kolejnej dostawy oleju napędowego/benzyny będzie przyjmowana za podstawę cena brutto producenta oleju napędowego/benzyny na dzień tankowania przez Zamawiającego, podana w jego cenniku oraz zaoferowana przez Dostawcę/Dostawców w niniejszej ofercie stała marża brutto lub stały opust wg wzoru: Cena dostawy (zł/litr) = [(ostatnia dostępna przed datą dostawy cena producenta oleju napędowego/benzyny brutto (zł/litr)) + stała marża brutto (zł/litr) LUB - stały opust wykonawcy (zł/litr)] x ilość oleju napędowego/ benzyny w dostawie. -Pierwsza dostawa (tankowanie) odbywało by się po cenie zawartej w formularzu ofertowym -Zapłata należności z tytułu sprzedaży paliw będących przedmiotem niniejszego postępowania będzie dokonywana przez Zamawiającego w oparciu o ilość. -Faktury za transakcje dokonane przez Zamawiającego z użyciem kart bezgotówkowych bądź WZ, wystawiane będą przez Wykonawcę raz w miesiącu, po zakończeniu każdego z okresów rozliczeniowych i wysłane/dostarczone Zamawiającemu (nie później niż w ciągu 3 dni) wraz z wydrukiem zestawienia transakcji dokonanych w danym okresie rozliczeniowym zawierającym: a) nr karty bądź nr dowodu WZ, na którą dokonano zakupu, b) nr rejestracyjny pojazdu, c) datę i godzinę dokonania zakupu, d) ilość zakupionego paliwa, -Płatności należności z tytułu sprzedaży paliw dokonywane będą przez Zamawiającego w formie przelewu na wskazane konto Dostawcy w ciągu 30 dni od daty doręczenia faktury. -Faktury będą wystawiane za pełny okres rozliczeniowy i obejmować będą należności z tytułu sprzedaży paliw dokonanej w tym okresie na rzecz Zamawiającego. -W danym miesiącu ustala się 1 okres rozliczeniowy. -Za dzień sprzedaży uznaje się ostatni dzień danego okresu rozliczeniowego. -Zamawiający zapłaci Dostawcy wynagrodzenie za faktycznie pobrane paliwa..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U.10.113.759 ze zmianami) w ilości max. 20% wartości zamówienia.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.10.00.00 - Paliwa 09.13.41.00 - Olej napędowy 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonej przez Dostawcę koncesji na obrót paliwami ciekłymi, wydanej przez prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997r. - Prawo energetyczne (Dz. U. z 2006, nr 89, poz. 625 ze zm).Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Dostawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ).Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły:spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek na podstawie złożonego oświadczenia, że wykonawca posiada co najmniej jedną stację paliw położoną w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Zamawiającego (ul. Parkowa 17 Żychlin), czynną 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę.Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Dostawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ).Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły:spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Dostawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ).Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.zaparafowany wzór umowy - (załącznik nr 3 do SIWZ) 2.wykaz stacji paliw w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Zamawiającego - ul. Parkowa 17 Żychlin - (załącznik nr 4 do SIWZ)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach, gdy: - z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez zamawiającego lub wykonawcę , jeżeli te zmiany są korzystne dla zamawiającego. - z powodu wystąpienia dodatkowych okoliczności, niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy, - z powodu okoliczności siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć - z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.stare-miasto.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Stare Miasto ul. Główna 16b 62-571 Stare Miasto.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.01.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Stare Miasto ul. Główna 16b 62-571 Stare Miasto (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.