eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SośnieBUDOWA NAWIERZCHNI DROGI GMINNEJ W MIEJSCOWOŚCI BOGDAJ



Ogłoszenie z dnia 2007-08-16

Sośnie: BUDOWA NAWIERZCHNI DROGI GMINNEJ W MIEJSCOWOŚCI BOGDAJ
Numer ogłoszenia: 143023 - 2007; data zamieszczenia: 16.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Sośnie, ul. Wielkopolska 47, 63-435 Sośnie, woj. wielkopolskie, tel. 062 7393910, fax 062 7393933.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sosnie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA NAWIERZCHNI DROGI GMINNEJ W MIEJSCOWOŚCI BOGDAJ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Roboty przygotowawcze 2. Konstrukcja drogi 3. Roboty wykończeniowe

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.31.61 - Ścieżki piesze Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.10.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postepowaniu mogą wziąć udził Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - posiadają sprzęt niezbędny do prawidłowego i terminowego wykonania zamówienia ( zamawiający nie stawia wymagań minimalnych co do ilości i rodzaju narzędzi lub urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca ) - w ciągu ostatnich pięciu lat zrealizowali co najmniej 3 zadania o podobnym charakterze, oraz takim samym lub większym stopniu komplikacji a także porównywalnej lub większej wartości, - dysponują odpowiednią kadrą, w tym przynajmniej jedną osobą z uprawnieniami do kierowania pracami w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejsza niż wartość robót objętych zamówieniem. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych, 5. złożyli dokumenty i zaświadczenia wskazane w pkt.V niniejszego opracowania SIWZ, 6. udzielą 36 miesięcznego okresu gwarancji na prace objęte zamówieniem 7. akceptują warunki zawarte w niniejszym opracowaniu i niezbędne do zawarcia ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: 1.Wypełniony i podpisany przez upoważnione osoby formularz oferty wg załącznika nr 1, 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy (w przypadku podmiotów występujących wspólnie każdy składa osobne oświadczenie) - wg załącznika nr 2. 3. Dokumenty potwierdzające dopuszczenie wykonawcy do obrotu w zakresie objętym zamówieniem: aktualny odpis/wypis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku przedsiębiorców wobec których nie jest wymagany wpis do ewidencji/rejestru - inne odpowiednie dokumenty. W przypadku podmiotów występujących wspólnie, każdy składa osobno dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu w zakresie jakim będzie uczestniczył w wykonywaniu zamówienia. Wykonawcy nie mający siedziby lub miejsca zamieszkania w Polsce, składają dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w kraju siedziby/miejsca zamieszkania oraz dokumenty potwierdzające, że nie zostało wobec wykonawcy wszczęte postępowanie upadłościowe ani nie ogłoszono jego upadłości. Jeśli takie dokumenty nie są wydawane, wykonawca składa oświadczenie w formie o której mowa w § 2 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Nr 71, poz. 646). 4. Umowę regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie. 4. 1.Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów ( odpisów), wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego ofertę 4.2. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają p e ł n o m o c n i k a do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo wykonawców składających ofertę wspólną należy dołączyć do oferty . 4.3. Podmioty występujące wspólnie zobowiązane są do załączenia umowy regulująca współpracę tych podmiotów 4.4. W przypadku gdy wykonawca jest spółką z ograniczoną odpowiedzialnością , zgodnie z art 230 kodeksu spółek handlowych powinien przedłożyć uchwałę Walnego Zgromadzenia Wspólników, upoważniającą do zaciągnięcia zobowiązania o wartości dwukrotnie przewyższającej wysokość kapitału zakładowego. 4.5. W przypadku składania oferty przez konsorcjum do oferty musi być załączona umowa konsorcjum. 5. Wypełniony załącznik nr 3 oraz załączone do niego sprawozdania finansowe za ostatnie trzy lata, jeśli sprawozdania podlegają badaniu przez biegłego rewidenta, zgodnie z przepisami o rachunkowości należy załączyć również opinie o badanych sprawozdaniach a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdań finansowych, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności ogółem za ostatnie trzy lata. W przypadku podmiotów występujących wspólnie każdy składa odpowiednie dokumenty. 6. Kalkulację cenową ryczałtu w rozbiciu na poszczególne elementy scalone - wg załącznika nr 4 8. Wykaz osób , które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania do wykonania zamówienia , a także zakres wykonywanych przez nich czynności oraz wskazanie osoby przewidzianej do pełnienia funkcji kierowniczych z załączeniem wymaganych uprawnień budowlanych i zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykaz należy sporządzić wg załącznika nr 5. 9. Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego - w ciągu ostatnich trzech lat. Każdy z podmiotów występujących wspólnie składa odpowiednią informację 10. Wykaz wymaganego niezbędnego specjalistycznego sprzętu, narzędzi i urządzeń do wykonania zamówienia jakimi dysponuje wykonawca. W przypadku podmiotów występujących wspólnie każdy składa odpowiedni dokument. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 11. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat min. 3 robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (np. opinia zamawiającego, protokół odbioru końcowego) - wg załącznika nr 7. Podmioty występujące wspólnie składają jeden dokument gdzie należy wyszczególnić prace wykonane przez poszczególne podmioty. 12. Oświadczenie Wykonawcy o zapoznaniu się z projektem budowlanym i wykonawczym oraz o dokonanej wizji lokalnej terenu gdzie będzie wykonywany przedmiot zamówienia - załączniki nr 8 , 13. Polisa ubezpieczeniowa, potwierdzająca, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej . 14. Zaakceptowany i podpisany przez Wykonawcę (pełnomocnika podmiotów występujących wspólnie) wzór umowy wraz gwarancją - załączniki nr 9, 15. Zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. Każdy z podmiotów występujących wspólnie składają odpowiednie dokumenty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.sosnie.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Sośnie ul. Wielkopolska 47; 63-435 Sośnie.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Sośnie ul. Wielkopolska 47 (sekretariat) 63-435 Sosnie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt nie jest finansowany ze środków Unii Europejskiej

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.