eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kikół › Utylizacja azbestu z terenu Gminy Kikół w 2015 roku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-06-15

Kikół: Utylizacja azbestu z terenu Gminy Kikół w 2015 roku
Numer ogłoszenia: 143010 - 2015; data zamieszczenia: 15.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 116412 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kikół, Plac Kościuszki 7, 87-620 Kikół, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 289 46 70, faks 54 289 46 70.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utylizacja azbestu z terenu Gminy Kikół w 2015 roku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na usuwaniu i unieszkodliwianiu wyrobów zawierających azbest w postaci pokryć dachowych z budynków mieszkalnych i gospodarczych osób fizycznych, oraz odbiór płyt azbestowo - cementowych z miejsc tymczasowego składowania, położonych na terenie Gminy Kikół. Wskazane poniżej ilości mogą ulec zmianie uwzględniając fakt, że podstawą do ich określenia są wnioski właścicieli nieruchomości. Przyjęto, że 1m2 waży 16 kg. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia bądź zwiększenia zakresu zleconego do wykonania prac zgodnie z bieżącymi potrzebami oraz do rezygnacji z realizacji poszczególnych części. 3.1 W zakres zlecanych usług wchodzi: Zadanie Nr 1: Demontaż pokryć dachowych wykonanych z wyrobów zawierających azbest (płyt azbestowo-cementowych falistych i płaskich), z 24 posesji, na których znajdują się budynki mieszkalne i gospodarcze, zabezpieczenie, załadunek, transport i utylizacja na składowisku odpadów niebezpiecznych - szacunkowa ilość wyrobów to około 58,184Mg. Wykonawca otrzyma od Zamawiającego wykaz nieruchomości (24 posesji), z których mają zostać zdemontowane wyroby zawierające azbest, wraz z podaniem ilości wyrobów zawierających azbest na poszczególnych posesjach. Zamawiający, po podpisaniu umowy, przekaże Wykonawcy dane kontaktowe (numery telefonów) do właścicieli poszczególnych posesji. Wykonawca skontaktuje się z każdym właścicielem nieruchomości w celu uzgodnienia terminu wykonania usługi. Zadanie Nr 2: Odbiór składowanych luzem wyrobów zawierających azbest (płyt azbestowo-cementowych), z 22 posesji, zabezpieczenie, załadunek, transport i utylizacja na składowisku odpadów niebezpiecznych - szacunkowa ilość wyrobów to około 56, 578 Mg. Wykonawca otrzyma od Zamawiającego wykaz nieruchomości (41 posesji), z których mają zostać odebrane płyty azbestowo - cementowe z miejsc tymczasowego składowania, wraz z podaniem ilości wyrobów zawierających azbest na poszczególnych posesjach. Zamawiający, po podpisaniu umowy, przekaże Wykonawcy dane kontaktowe (numery telefonów) do właścicieli poszczególnych posesji. Wykonawca skontaktuje się z każdym właścicielem nieruchomości w celu uzgodnienia terminu wykonania usługi. 3.2 Inne ustalenia dotyczące przedmiotu zamówienia: Wymagania stawiane wykonawcy : a) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. b) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji przedmiotu zamówienia. c) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. d) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. e) Wykonawca dokona uporządkowania terenu po zakończeniu robót oraz wypłaci odszkodowanie z tytułu ewentualnych zniszczeń powstałych w wyniku prowadzenia robót lub związanych z nimi. f) Wykonawca sporządzi dokumentację fotograficzną z prowadzenia prac na poszczególnych posesjach i przekaże Zamawiającemu na nośniku elektronicznym. g) Wykonawca dokona ważenia płyt azbestowo - cementowych na miejscu składowania przy użyciu własnych urządzeń, z przeprowadzonej czynności ważenia ma zostać sporządzony protokół, który będzie zawierał następujące informacje; - imię i nazwisko osoby od której odbierane będą odpady, - wskazanie miejsca odbioru, datę odbioru, ilość odebranych odpadów, - rodzaj odpadu, podpis właściciela. h) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dowód unieszkodliwiania zebranych odpadów, tj. karty przekazania odpadów ze składowiska odpadów niebezpiecznych, potwierdzającego wagę odebranych wyrobów zawierających azbest. i) Wykonawca wystawi dla właściciela posesji oświadczenie o prawidłowości wykonania prac oraz o oczyszczeniu terenu z pyłu azbestowego, z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych. j) Wykonawca zobowiązany jest do ochrony danych osobowych zawartych w wykazie nieruchomości. Dane zawarte w wykazie nieruchomości Wykonawca wykorzystywać będzie wyłącznie do celów realizacji niniejszego zadania, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (j.t. Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 z późn. zm.). k) Zamawiający dokona protokolarnego odbioru wykonanych robót. l) Dokonanie zapłaty za wykonaną usługę nastąpi jedynie do kwoty kosztów ilości rzeczywiście unieszkodliwionych odpadów azbestowych - wyliczonej w formie iloczynu stawki łącznej (brutto w PLN za 1 Mg) x ilość (w Mg), jednak nie większej ilości z poszczególnych nieruchomości niż wskazana w załączniku nr 1 do umowy. ł) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z prawem obowiązującym w tym zakresie. m) Realizacja zamówienia jest współfinansowana ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej poprzez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.65.00.00 - Usługi usuwania azbestu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Gospodarki Komunalnej GRONEKO, Mikorzyn 19, 87-732 Lubanie, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80067,59 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 50692,68

  • Oferta z najniższą ceną: 50692,68 / Oferta z najwyższą ceną: 53757,10

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.