eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starogard GdańskiTermomodernizacja budynków szkolnych-Rywałd-Jabłowo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-25

Starogard Gdański: Termomodernizacja budynków szkolnych-Rywałd-Jabłowo
Numer ogłoszenia: 142998 - 2010; data zamieszczenia: 25.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Starogard Gdański , ul. Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. (058) 562 50 67, faks (058) 562 46 41.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starogardgd.ug.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynków szkolnych-Rywałd-Jabłowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadań: Zadanie 1: Wykonanie termomodernizacji budynku szkoły w Rywałdzie w zakresie: -termomodernizacja - rozbiórki -termomodernizacja elewacji -termomodernizacja stropodachów dwudzielnych (wentylowanych) -termomodernizacja - wymiana stolarki Rodzaj robót do wykonania: a) roboty rozbiórkowe: - odbicie tynków z zaprawy cementowo wapiennej na elewacji - rozbiórki pokrycia dachu - rozebranie obróbek blacharskich, obróbki murów ogniowych, okapów, kołnierzy gzymsów itp. z blachy nie nadającej się do użytku - rozebranie rynien i rur spustowych z blachy nadającej się do użytku - demontaż istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej - demontaż instalacji odgromowej - wywiezienie materiałów z rozbiórki i demontażu na wysypisko wraz z kosztami utylizacji. b) Ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi grubości 14 cm, wsp. przewodzenia ciepła max 0,04 W/mK- docieplenie ścian z cegły, przy użyciu gotowej zaprawy tynkarskiej akrylowej, z wykonaniem obróbek blacharskich c) Docieplenie stropodachu metodą pneumatyczną- wełna mineralna luzem(gr. 20 cm) d) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej: - wymiana drzwi drewnianych na drzwi energooszczędne płytowe, ocieplone U=1,6 W/m2K - wymian drzwi stalowych na drzwi energooszczędne specjalne, ocieplone PUR U=1,2 W/m2K - wymiana drzwi stalowych na drzwi energooszczędne płytowe , ocieplone ,U=1,6 W/m2K - wymiana drzwi stalowych na drzwi energooszczędne specjalne, ocieplone PUR, U=1,2 W/m2K - wymiana okien zespolonych na okna z PCV, rozwieralne i uchylno rozwieralne, szyba 1,0 W/m2K - wymiana okien stalowych na okna z PCV, rozwieralne i uchylno rozwieralne, szyba 1,0 W/m2K Zadanie 2: Wykonanie termomodernizacji budynku szkoły w Jabłowie i budynku O w zakresie: - termomodernizacja -rozbiórki - termomodernizacja -elewacja i fundamenty - termomodernizacja - podłogi - termomodernizacja -dach (budynek 0) - termomodernizacja -dach (budynek stary) - termomodernizacja -wymiana stolarki - wymiana pokrycia dachu i okien połaciowych Rodzaj robót do wykonania: a) roboty rozbiórkowe - odbicie tynków z zaprawy cementowo wapiennej na elewacji - rozbiórki pokrycia dachu - rozebranie obróbek blacharskich, obróbki murów ogniowych, okapów, kołnierzy gzymsów itp. z blachy nie nadającej się do użytku - rozebranie rynien i rur spustowych z blachy nadającej się do użytku - demontaż istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej - demontaż instalacji odgromowej - wywiezienie materiałów z rozbiórki i demontażu na wysypisko wraz z kosztami utylizacji. b) Ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi grubości 14 cm, wsp. przewodzenia ciepła max 0,04 W/mK- docieplenie ścian z cegły, przy użyciu gotowej zaprawy tynkarskiej akrylowej, z wykonaniem obróbek blacharskich c) Ocieplenie ścian fundamentowych: - rozebranie opaski betonowej - wykopy pod izolację z zasypaniem po wykonaniu robót - wymiana tynków - przeciwwilgociowa izolacja pionowa ścian murowanych emulsją polimerowo-bitumiczną - ocieplenie cokołu budynku poniżej gruntu płytami ze styropianu ektrudowanego gr. 10 cm typ EPS 70 040 o WSP. przewodzenia ciepła maz. 0.04 W/mK - izolacja zewnętrznych ścian fundamentowych i ścian piwnic folią kubełkową mocowaną na kołki - wykonanie opaski z kostki betonowej d) Ocieplenie ściany wewnętrznej poddasza płytami styropianowymi gr. 15 cm o wsp. przewodzenia ciepła max 0,040 W/mK- ściany z cegły, przy użyciu gotowej zaprawy tynkarskiej e) Docieplenie stopodachu nad budynkiem 0 - docieplenie dachów styropianem laminowanym papą, gr. 15 cm - pokrycie papą termozgrzewalną - wykonanie obróbek blacharskich - ułożenie posadzki płytek gres na tarasie - wymiana instalacji odgromowej f) Docieplenie podłogi poddasza nad częścią ogrzewaną w budynku starym - rozebranie zasypki na stropie - ułożenie legarów na istniejącej podłodze - izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe pionowe z wełny mineralnej, z płyt układanych na sucho - podłoga z płyt wiórowych (płyty gr.22mm) - lakierowanie podłogi lakierem chemoutwardzalnym g) Docieplenie podłogi w części starej budynku - izolacja z folii i płyt styropianowych 15 cm, wykonana na podkładzie z betonu gr.10 cm - posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych termozgrzewalne dwubarwne, z wywinięciem cokolika na ściany, na szlichcie cementowej zatartej na gładko, zbrojonej i zagruntowanej h) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - wymiana drzwi i wrót na energooszczędne płytowe, ocieplone U=1,6W/m2K - wymiana drzwi na energooszczędne specjalne, ocieplone PUR, U=1,2 W/m2K i) wymiana pokrycia dachu i okien połaciowych : - wymiana pokrycia dachu z eternitu na blachodachówkę, wraz z wymianą obróbek blacharskich i wymianą łat - przemurowanie kominów ponad dachem - wymiana instalacji odgromowej - montaż okien połaciowych Ponadto przedmiot zamówienia dla w/w zadań obejmuje: a) Organizacja i urządzenie placu budowy, b) dostawę materiałów c) Zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu d) wykonanie dokumentacji powykonawczej, (operatu kolaudacyjnego) e) po zakończeniu robót naprawę i przywrócenie do stanu poprzedniego otoczenia szkół, placów ,chodników i dróg w miejscu prowadzenia robót oraz demontaż obiektów tymczasowych f) ubezpieczenie budowy Zadanie nr 3: Zaprojektowanie i wykonanie instalacji centralnego ogrzewania wraz z wymianą źródła ciepła-przebudowa lokalnej kotłowni węglowej na opalaną biopaliwem (zrębki drzewne) ,w Zespole Kształcenia i Wychowania w Rywałdzie. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie instalacji centralnego ogrzewania opartego na grzejnikach płytowych ,oraz przebudowa kotłowni opalanej węglem, na nowe ekologiczne źródło ciepła (zrębki drzewne wraz z doborem kotła), w Zespole Kształcenia i Wychowania w Rywałdzie. Charakterystyczne parametry obiektu dla przedmiotu zamówienia: a) Budynek z lat 1965-1986 jedno i dwukondygnacyjny, częściowo podpiwniczony (kotłownia i szatnie)- złożony z kilku połączonych brył. Stropodachy na różnych wysokościach. b) Łączna powierzchnia zabudowy -926,2 m2. c) Kubatura powierzchni ogrzewanej - 3653 m2 d) Powierzchnia użytkowa lokali użytkowych i pomieszczeń niemieszkalnych-1170 m2 e) Liczba osób użytkujących budynek- 180 Zakres opracowania dokumentacji projektowej: Przed wykonaniem projektu Wykonawca dokona inwentaryzacji budowlano-instalacyjnej w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia a) Opis projektowanej instalacji i działania systemu; b) Rysunki z rzutami i rozwinięciem instalacji; c) Dobór rodzaju i ilości urządzeń grzewczych dla poszczególnych pomieszczeń, zgodnie z polską normą PN-82/B-02402 określającą temperatury pomieszczeń wewnątrz budynków; d) Zestawienie ilości grzejników ,zaworów termostatycznych ,orurowania (średnice i rodzaj rur) i izolacji instalacji; e) Dobór kotła z mechanicznym zasypem paliwa i elementów współpracujących (zbiornik buforowy i automatyka pogodowa); Wymagania dla nowej instalacji. a) Całkowita wymiana instalacji c.o. (rury i grzejniki), wyposażonej w zawory termostatyczne; b) Pełna automatyka obiegów grzewczych i automatyka pogodowa oraz godzinowo-dobowa; c) Izolacja przewodów rozprowadzających w piwnicy oraz w części nieogrzewanej budynku; d) Równoważenie hydrauliczne instalacji; e) Zweryfikować dobór mocy grzewczej kotła i zapotrzebowanie na moc cieplną budynku ,wynikające z audytu energetycznego: Wymagania dotyczące wykończenia: a) Prace projektowe , a w szczególności dobór urządzeń (grzejniki, kocioł na biopaliwo-zrębki drzewne, orurowanie, automatyka) należy prowadzić w uzgodnieniu z Zamawiającym. b) Przy doborze wyposażenia instalacji należy przyjąć średni standard dostępny na polskim rynku. c) Wykonawca wykona demontaż i utylizację istniejącej instalacji centralnego ogrzewania oraz istniejącego kotła węglowego. d) Wykonawca opracuje dokumentację powykonawczą spełniające wymagania normowe i prawne. e) Wykonawca wykona wszystkie niezbędne badania i pomiary zgodnie z wymaganiami normowymi i prawnymi. f) Wykonawca przed odbiorem wykonanych robót przedłoży aktualne atesty i certyfikaty zastosowanych materiałów w stosunku do których są takie wymogi. g) Wykonawca udzieli gwarancji oraz rękojmi na wbudowane urządzenia i wykonane prace. h) wykonawca ubezpieczy budowę.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.11.00-9, 45.26.10.00-4, 45.32.10.00-3, 45.42.10.00-4, 45.30.00.00-0, 45.33.11.00-7, 45.33.11.10-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1 Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: a) zadanie nr 1 : Termomodernizacja budynku szkoły w Rywałdzie - w wysokości: 10 000zł b) zadanie nr 2 : Termomodernizacja budynku szkoły w Jabłowie i budynku O- w wysokości 20 000zł c) zadanie nr 3 : Zaprojektowanie i wykonanie instalacji centralnego ogrzewania wraz z wymianą źródła ciepła - przebudowa lokalnej kotłowni węglowej na opalaną biopaliwem (zrębki drzewne) ,w Zespole Kształcenia i Wychowania w Rywałdzie- w wysokości 15 000 zł d) W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na dwa lub trzy zadania- wadia dla tych zadań odpowiednio sumują się. 2 Wadium może być wnoszone zgodnie z zapisami dotyczącymi form wnoszenia wadium wynikającymi z zapisów art. 45 pkt 6 - Ustawy - Prawo zamówień publicznych. 3 Termin ważności wadium nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 30 dni od terminu składania ofert 4 W przypadku, kiedy wadium jest wnoszone w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem z dopiskiem Wadium na Przetarg - Termomodernizacja budynków szkolnych Rywałd-Jabłowo-na następujące konto: Bank Spółdzielczy Starogard Gdański konto nr 35834000010004684820000005. 5 W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż pieniądz należy oryginał dokumentu zabezpieczającego wadium złożyć w kasie w siedzibie Zamawiającego w Starogardzie Gd. ul. Sikorskiego 9, Kasa - otwarta w godzinach 8.00-13.00, a kserokopię dokumentu załączyć do oferty. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy -Prawo zamówień publicznych

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie, iż w ciągu ostatnich pięciu przed upływem terminu niniejszego przetargu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, Wykonawca zrealizował co najmniej 2 roboty budowlane w obiektach oświaty (szkoły lub przedszkola), polegające na : Dla zadania nr 1 i 2: -wykonaniu termomodernizacji budynków oświaty Dla zadania nr 3 : -zaprojektowaniu i wykonaniu instalacji centralnego ogrzewania wraz budową kotłowni w budynku oświaty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni udokumentować dysponowanie osobami z uprawnieniami budowlanymi : dla zadania nr 1 i 2: do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej. dla zadnia nr 3: do projektowania i kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane. W przypadku specjalistów będących obywatelami z poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej wymaga się od Wykonawcy, aby osoby te posiadały odpowiednie kwalifikacje zawodowe, które zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Warunek jednakowy w przypadku składania oferty na jedną , dwie lub trzy części.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -Wykonawca powinien posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 600 000 zł. . -Posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, do wartości co najmniej 600 000zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następujących sytuacjach: 1. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach: - w przypadku wystąpienia robót dodatkowych lub zamiennych, o czas potrzebny na realizacje tych robót - w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych lub innych zdarzeń losowych niezależnych od wykonawcy nie pozwalających na wykonanie robót budowlanych - w przypadku opóźnień wynikających z realizacji robót budowlanych prowadzonych przez innego wykonawcę, o ile realizacja tych robót będzie miała wpływ na terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia i wykonawca udowodni zamawiającemu ten wpływ; 2. Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach: - zmiana przepisów dotyczących płatności za prawidłową realizację zamówienia - wykonanie prac zamiennych - o wartość tych prac - rezygnacji z części prac, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy - o wartość niewykonanych prac - konieczności zmiany technologii robót, w stosunku do technologii przewidzianej w dokumentacji technicznej - konieczności wykonania robót dodatkowych -jeżeli konieczność wykonania robót nie wynika z dokumentacji technicznej a jest spowodowana np. złym stanem technicznym elementów nie ujętych w specyfikacji przedmiotu zamówienia a ich wykonanie wiąże się ze zmianą zakresu robót zaplanowanych w przedmiocie zamówienia. 3. Inne zmiany: - w zakresie zmiany kierownika budowy lub kierownika robót, za uprzednią zgodą zamawiającego, akceptującą kandydata na to stanowisko (jeżeli wykonawca udokumentuje ,że uprawnienia nowego kierownika są zgodne z zapisami w SIWZ) - w zakresie zmiany inspektora nadzoru - w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą zamawiającego: powierzenie podwykonawcom innej części prac niż wskazana w ofercie wykonawcy, zmiana podwykonawcy na etapie realizacji robót budowlanych - konieczności zmiany technologii robót, w stosunku do technologii przewidzianej w specyfikacji przedmiotu zamówienia, po uzgodnieniu pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą 4 Warunki zmian: - inicjowanie zmian - na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego - uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót budowlanych 5. Forma zmian: aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starogardgd.ug.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Starogard Gdański 83-200 Starogard Gdański, ul. Sikorskiego 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Starogard Gdański 83-200 Starogard Gdański, ul. Sikorskiego 9 , (sekretariat pok. 19).

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 14.07.2010.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest realizowane z dofinansowaniem z Unii Europejskiej- EUROPEJSKI FUNDUSZ ROZWOJU REGIONALNEGO w ramach RPO WP..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie termomodernizacji budynku szkoły w Rywałdzie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia -termomodernizacja - rozbiórki -termomodernizacja elewacji -termomodernizacja stropodachów dwudzielnych (wentylowanych) -termomodernizacja - wymiana stolarki Rodzaj robót do wykonania: a) roboty rozbiórkowe: - odbicie tynków z zaprawy cementowo wapiennej na elewacji - rozbiórki pokrycia dachu - rozebranie obróbek blacharskich, obróbki murów ogniowych, okapów, kołnierzy gzymsów itp. z blachy nie nadającej się do użytku - rozebranie rynien i rur spustowych z blachy nadającej się do użytku - demontaż istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej - demontaż instalacji odgromowej - wywiezienie materiałów z rozbiórki i demontażu na wysypisko wraz z kosztami utylizacji. b) Ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi grubości 14 cm, wsp. przewodzenia ciepła max 0,04 W/mK- docieplenie ścian z cegły, przy użyciu gotowej zaprawy tynkarskiej akrylowej, z wykonaniem obróbek blacharskich c) Docieplenie stropodachu metodą pneumatyczną- wełna mineralna luzem(gr. 20 cm) d) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej: - wymiana drzwi drewnianych na drzwi energooszczędne płytowe, ocieplone U=1,6 W/m2K - wymian drzwi stalowych na drzwi energooszczędne specjalne, ocieplone PUR U=1,2 W/m2K - wymiana drzwi stalowych na drzwi energooszczędne płytowe , ocieplone ,U=1,6 W/m2K - wymiana drzwi stalowych na drzwi energooszczędne specjalne, ocieplone PUR, U=1,2 W/m2K - wymiana okien zespolonych na okna z PCV, rozwieralne i uchylno rozwieralne, szyba 1,0 W/m2K - wymiana okien stalowych na okna z PCV, rozwieralne i uchylno rozwieralne, szyba 1,0 W/m2K Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje: a) Organizacja i urządzenie placu budowy, b) dostawę materiałów c) Zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu d) wykonanie dokumentacji powykonawczej, (operatu kolaudacyjnego) e) po zakończeniu robót naprawę i przywrócenie do stanu poprzedniego otoczenia szkół, placów ,chodników i dróg w miejscu prowadzenia robót oraz demontaż obiektów tymczasowych f) ubezpieczenie budowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.32.10.00-3, 45.42.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie termomodernizacji budynku szkoły w Jabłowie i budynku O.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia: - termomodernizacja -rozbiórki - termomodernizacja -elewacja i fundamenty - termomodernizacja - podłogi - termomodernizacja -dach (budynek 0) - termomodernizacja -dach (budynek stary) - termomodernizacja -wymiana stolarki - wymiana pokrycia dachu i okien połaciowych Rodzaj robót do wykonania: a) roboty rozbiórkowe - odbicie tynków z zaprawy cementowo wapiennej na elewacji - rozbiórki pokrycia dachu - rozebranie obróbek blacharskich, obróbki murów ogniowych, okapów, kołnierzy gzymsów itp. z blachy nie nadającej się do użytku - rozebranie rynien i rur spustowych z blachy nadającej się do użytku - demontaż istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej - demontaż instalacji odgromowej - wywiezienie materiałów z rozbiórki i demontażu na wysypisko wraz z kosztami utylizacji. b) Ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi grubości 14 cm, wsp. przewodzenia ciepła max 0,04 W/mK- docieplenie ścian z cegły, przy użyciu gotowej zaprawy tynkarskiej akrylowej, z wykonaniem obróbek blacharskich c) Ocieplenie ścian fundamentowych: - rozebranie opaski betonowej - wykopy pod izolację z zasypaniem po wykonaniu robót - wymiana tynków - przeciwwilgociowa izolacja pionowa ścian murowanych emulsją polimerowo-bitumiczną - ocieplenie cokołu budynku poniżej gruntu płytami ze styropianu ektrudowanego gr. 10 cm typ EPS 70 040 o WSP. przewodzenia ciepła maz. 0.04 W/mK - izolacja zewnętrznych ścian fundamentowych i ścian piwnic folią kubełkową mocowaną na kołki - wykonanie opaski z kostki betonowej d) Ocieplenie ściany wewnętrznej poddasza płytami styropianowymi gr. 15 cm o wsp. przewodzenia ciepła max 0,040 W/mK- ściany z cegły, przy użyciu gotowej zaprawy tynkarskiej e) Docieplenie stopodachu nad budynkiem 0 - docieplenie dachów styropianem laminowanym papą, gr. 15 cm - pokrycie papą termozgrzewalną - wykonanie obróbek blacharskich - ułożenie posadzki płytek gres na tarasie - wymiana instalacji odgromowej f) Docieplenie podłogi poddasza nad częścią ogrzewaną w budynku starym - rozebranie zasypki na stropie - ułożenie legarów na istniejącej podłodze - izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe pionowe z wełny mineralnej, z płyt układanych na sucho - podłoga z płyt wiórowych (płyty gr.22mm) - lakierowanie podłogi lakierem chemoutwardzalnym g) Docieplenie podłogi w części starej budynku - izolacja z folii i płyt styropianowych 15 cm, wykonana na podkładzie z betonu gr.10 cm - posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych termozgrzewalne dwubarwne, z wywinięciem cokolika na ściany, na szlichcie cementowej zatartej na gładko, zbrojonej i zagruntowanej h) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - wymiana drzwi i wrót na energooszczędne płytowe, ocieplone U=1,6W/m2K - wymiana drzwi na energooszczędne specjalne, ocieplone PUR, U=1,2 W/m2K i) wymiana pokrycia dachu i okien połaciowych : - wymiana pokrycia dachu z eternitu na blachodachówkę, wraz z wymianą obróbek blacharskich i wymianą łat - przemurowanie kominów ponad dachem - wymiana instalacji odgromowej - montaż okien połaciowych Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje: a) Organizacja i urządzenie placu budowy, b) dostawę materiałów c) Zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu d) wykonanie dokumentacji powykonawczej, (operatu kolaudacyjnego) e) po zakończeniu robót naprawę i przywrócenie do stanu poprzedniego otoczenia szkół, placów ,chodników i dróg w miejscu prowadzenia robót oraz demontaż obiektów tymczasowych f) ubezpieczenie budowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.11.00-3, 45.26.10.00-4, 45.42.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zaprojektowanie i wykonanie instalacji centralnego ogrzewania wraz z wymianą źródła ciepła-przebudowa lokalnej kotłowni węglowej na opalaną biopaliwem (zrębki drzewne) ,w Zespole Kształcenia i Wychowania w Rywałdzie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie instalacji centralnego ogrzewania opartego na grzejnikach płytowych ,oraz przebudowa kotłowni opalanej węglem, na nowe ekologiczne źródło ciepła (zrębki drzewne wraz z doborem kotła), w Zespole Kształcenia i Wychowania w Rywałdzie. Zakres opracowania dokumentacji projektowej: Przed wykonaniem projektu Wykonawca dokona inwentaryzacji budowlano-instalacyjnej w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia a) Opis projektowanej instalacji i działania systemu; b) Rysunki z rzutami i rozwinięciem instalacji; c) Dobór rodzaju i ilości urządzeń grzewczych dla poszczególnych pomieszczeń, zgodnie z polską normą PN-82/B-02402 określającą temperatury pomieszczeń wewnątrz budynków; d) Zestawienie ilości grzejników ,zaworów termostatycznych ,orurowania (średnice i rodzaj rur) i izolacji instalacji; e) Dobór kotła z mechanicznym zasypem paliwa i elementów współpracujących (zbiornik buforowy i automatyka pogodowa); Wymagania dla nowej instalacji. a) Całkowita wymiana instalacji c.o. (rury i grzejniki), wyposażonej w zawory termostatyczne; b) Pełna automatyka obiegów grzewczych i automatyka pogodowa oraz godzinowo-dobowa; c) Izolacja przewodów rozprowadzających w piwnicy oraz w części nieogrzewanej budynku; d) Równoważenie hydrauliczne instalacji; e) Zweryfikować dobór mocy grzewczej kotła i zapotrzebowanie na moc cieplną budynku ,wynikające z audytu energetycznego: Wymagania dotyczące wykończenia: a) Prace projektowe , a w szczególności dobór urządzeń (grzejniki, kocioł na biopaliwo-zrębki drzewne, orurowanie, automatyka) należy prowadzić w uzgodnieniu z Zamawiającym. b) Przy doborze wyposażenia instalacji należy przyjąć średni standard dostępny na polskim rynku. c) Wykonawca wykona demontaż i utylizację istniejącej instalacji centralnego ogrzewania oraz istniejącego kotła węglowego. d) Wykonawca opracuje dokumentację powykonawczą spełniające wymagania normowe i prawne. e) Wykonawca wykona wszystkie niezbędne badania i pomiary zgodnie z wymaganiami normowymi i prawnymi. f) Wykonawca przed odbiorem wykonanych robót przedłoży aktualne atesty i certyfikaty zastosowanych materiałów w stosunku do których są takie wymogi. g) Wykonawca udzieli gwarancji oraz rękojmi na wbudowane urządzenia i wykonane prace. h) wykonawca ubezpieczy budowę.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.33.11.00-7, 45.33.11.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.