Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-03-17
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: wykonanie instalacji oddymiania klatek schodowych - wydzielenie i zabezpieczenie przed zadymianiem klatek schodowych w budynku Urzędu m.st. Warszawy przy ul. Niecałej 2/4
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa, do kontaktów: Piotr Kasprzak, Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5953360, fax 022 5953368, e-mail: pkasprzak@warszawa.um.gov.pl, www.um.warszawa.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m. st. Warszawy, Piotr Kasprzak, ul. Canaletta 2, IIp. pok. 14, 00-099 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5953383, fax 022 5953368, e-mail: pkasprzak@warszawa.um.gov.pl, www.um.warszawa.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m. st. Warszawy, Piotr Kasprzak, ul. Canaletta 2, IIp. pok. 14, 00-099 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5953383, fax 022 5953368, e-mail: ., www.um.warszawa.pl.
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie instalacji oddymiania klatek schodowych - wydzielenie i zabezpieczenie przed zadymianiem klatek schodowych w budynku Urzędu m.st. Warszawy przy ul. Niecałej 2/4. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Znak sprawy: ZP/PK/341/III-45/06 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji oddymiania klatek schodowych - wydzielenie i zabezpieczenie przed zadymianiem.Zakres prac o wartości powyżej 60000 EURO objętych przedmiotem zamówienia dotyczy wydzielenia pod względem przeciwpożarowym i zabezpieczenia przed zadymianiem dwóch klatek schodowych stanowiących drogi ewakuacyjne w celu dostosowania ich do obowiązujących przepisów ochrony przeciwpożarowej. W zakres prac wchodzą: wykonanie wentylacji mechanicznej, roboty konserwacyjne i naprawcze, wyburzenia, montaż stolarki i ślusarki wewnętrznej, ścianki G-K, malowanie ścian sufitów i słupów, wylewki żelbetowe oraz roboty elektryczne. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Warszawa, ul. Niecała 2. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zakres prac o wartości powyżej 60000 EURO. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 90;
III.1) Wymagane wadium: 5000,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: III.2. Warunki uczestnictwa III.2.1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 z 2004r. poz. 177 ze zm.), zwaną dalej ustawą; b)wykażą, że wykonali w okresie ostatnich 5-ciu lat co najmniej dwie roboty budowlane, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia a w szczególności robotom obejmującym wykonanie instalacji oddymiania klatek schodowych z wydzieleniem i zabezpieczeniem przed zadymianiem lub wykonanie wentylacji mechanicznej o wartości co najmniej 400 tys. zł. brutto w ramach jednego zamówienia oraz załączą dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie; c)dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2003r. Nr 207, poz. 2016 z późn. zm.), w zakresie: - kierowania bez ograniczeń robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - kierowania bez ograniczeń robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wentylacyjnych, wodociągowych, kanalizacyjnych, - kierowania bez ograniczeń robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz urządzeń energetycznych oraz będącymi członkami właściwych Izb samorządu zawodowego; d) wykażą, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 200 tys. złotych (wartość kontraktowa i deliktowa w sumie) oraz oświadczą, że będą ubezpieczeni w zakresie i na kwotę jw., na czas realizacji robót. III.2.2. Złożenie przez Wykonawcę, wraz z wnioskiem dokumentów, oświadczeń i wykazu wymienionych w niniejszym ogłoszeniu, będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści dokumentów, oświadczeń i wykazu czy Wykonawca spełnia wszystkie ww. warunki. Ocena spełnienia wymogu określonego w pkt III.2.1. lit. b) dokonana zostanie na podstawie załączonego do wniosku wykazu, z którego będzie wynikać, że Wykonawca wykonał należycie w okresie ostatnich 5-ciu lat co najmniej dwie roboty budowlane, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia a w szczególności robotom obejmującym wykonanie instalacji oddymiania klatek schodowych z wydzieleniem i zabezpieczeniem przed zadymianiem lub wykonanie wentylacji mechanicznej o wartości co najmniej 400 tys. zł. brutto w ramach jednego zamówienia oraz załączonych dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. III.2.3. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą złożyć następujące dokumenty: a) wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zawierający m.in. dokładne dane Wykonawcy oraz oświadczenie o spełnianiu warunków uczestnictwa w postępowaniu; b) oświadczenie o spełnieniu warunków wymienionych w art. 22 ust. 1 ustawy; c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; e) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; f) informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy Pzp (dla osoby), uzyskana nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; g) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy Pzp (dla podmiotu zbiorowego), uzyskana nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; h) wykaz wykonanych należycie w okresie ostatnich 5-ciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia a w szczególności robotom obejmującym wykonanie instalacji oddymiania klatek schodowych z wydzieleniem i zabezpieczeniem przed zadymianiem lub wykonanie wentylacji mechanicznej o wartości co najmniej 400 tys. zł. brutto w ramach jednego zamówienia z podaniem opisu przedmiotu zamówienia, jego wartości, dat wykonania i odbiorców; i) dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że prace wyszczególnione w wykazie, o którym mowa w pkt III.2.3. lit. h), zostały wykonane należycie; j) uprawnienia osób wymienionych w pkt III.2.1. lit. c), które będą wykonywać zamówienie, potwierdzające niezbędne kwalifikacje do wykonania przedmiotu zamówienia; k) zaświadczenia o członkostwie osób wymienionych w pkt III.2.1. lit. c) we właściwych Izbach samorządu zawodowego, ważne na dzień składania wniosków; l) aktualna (tj. taka, której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień składania ofert) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż równowartość 200 tys. zł., (wartość kontraktowa i deliktowa w sumie), w przypadku polisy wyrażonej w innej walucie niż PLN wartość kwoty ubezpieczenia zostanie przeliczona po średnim kursie walut obcych ogłoszonym przez NBP na dzień poprzedzający termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu; m) pisemne oświadczenie Wykonawcy, iż po upływie terminu ważności polisy przed odbiorem przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia zobowiązuje się, iż w przypadku podpisania z nim umowy, odnowi ubezpieczenie nie później niż w ostatnim dniu jego ważności, w zakresie i na kwotę jw., na czas realizacji przedmiotu zamówienia oraz przedłoży Zamawiającemu do wglądu potwierdzający to dokument w terminie do 7 dni kalendarzowych od daty jego wystawienia. Wzory formularzy wniosku, oświadczeń i wykazu są dostępne w siedzibie Zamawiającego jak również można je otrzymać faksem lub drogą elektroniczną (wysyłając prośbę o przesłanie na fax: 595-33-68 lub adres e-mail pkasprzak@warszawa.um.gov.pl). III.2.4. Wniosek składany wspólnie Zamawiający dopuszcza możliwość składania wniosku przez dwóch lub więcej wykonawców (w formie np. konsorcjum) w rozumieniu art. 23 ustawy, pod warunkiem, że taki wniosek spełniać będzie następujące wymagania: a) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego (umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum załączonej do wniosku lub zostać przedłożone oddzielnie wraz z wnioskiem); b) w odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy każdy z wykonawców oddzielnie musi udokumentować spełnienie wymaganych warunków, czyli dokumenty wymienione w pkt III.2.3. lit. b)÷g) składają wszyscy wykonawcy z tym, że podpisuje za wszystkich za zgodność z oryginałem Wykonawca-Pełnomocnik (Lider Konsorcjum); c) w odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 Ustawy Pzp wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez wykonawców (suma wymagań określonych przez Zamawiającego w tym zakresie); d) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem; e) wypełniając formularz wniosku, jak również inne dokumenty powołując się na wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres wykonawcy, należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum; f) wniosek i załączniki do wniosku (oświadczenia, dokumenty) muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli wykonawcy. III.2.5. Wykonawca Zagraniczny Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.2.3. lit. c), d), e) i g), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów oraz dokumentów, o których mowa w pkt III.2.3. lit. f), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. III.2.6. Forma składanych dokumentów: a) Wniosek, wykazy i oświadczenia - pod rygorem uznania za nieważne - muszą być sporządzone w języku polskim, w formie pisemnej, czytelnie oraz podpisane przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji, bądź umocowane przez te osoby do składania oświadczeń woli na podstawie odrębnego pełnomocnictwa. b) Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. c) Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). d) W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kserokopii dokumentów przez osoby(ę) nie wymienione(ą) w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. e) Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. f) Dokumenty urzędowe złożone w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego. Wszystkie pozostałe dokumenty muszą być złożone w języku polskim. III.2.7. Kryteria wyboru Wykonawców do dalszego udziału w postępowaniu, tj. zaproszenia do złożenia oferty przez Wykonawców niewykluczonych z postępowania, którzy złożyli ważne wnioski: Zamawiający zastosuje dodatkową kwalifikację w postaci przyznania każdemu Wykonawcy po 1 pkt za każde zrealizowane zamówienie wykazane ponad wymagania Zamawiającego, którego przedmiotem było wykonanie należycie w okresie ostatnich 5-ciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia a w szczególności robotom obejmującym wykonanie instalacji oddymiania klatek schodowych z wydzieleniem i zabezpieczeniem przed zadymianiem lub wykonanie wentylacji mechanicznej o wartości co najmniej 400 tys. zł. brutto w ramach jednego zamówienia z podaniem opisu przedmiotu zamówienia, jego wartości, dat wykonania i odbiorców, potwierdzone dokumentami (np. referencjami), że zamówienie wyszczególnione w wykazie zostało wykonane należycie. Zamawiający zaprosi do złożenia oferty Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz otrzymali w kolejności najwyższą ilość punktów przyznawanych wg wyżej wymienionych zasad. W przypadku równej ilości punktów o kolejności decydować będzie łączna wartość ww. zamówień. III.2.8. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz ze wszystkimi oświadczeniami, wykazem i dokumentami wymienionymi w pkt III.2.3 niniejszego ogłoszenia należy składać w terminie do dnia 28.03.2006r. do godz. 12:00. III.2.9. Wnioski i wszelką korespondencję do Zamawiającego związaną z niniejszym postępowaniem, należy kierować na adres:Biuro Zamówień Publicznych, ul. Canaletta 2, pok. 14, II p. 00-099 Warszawa, znak sprawy: ZP/PK/341/III-45/06.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 28.03.2006. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 28.03.2006 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.04.2006, godzina 13:00.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 13.03.2006.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe wykonanie instalacji stałych urządzeń gaśniczych zraszaczowych w obiektach Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych zlokalizowanego w Starym Lubiejewie
- "Dostosowanie do wymogów p.poż. budynku Specjalistycznego Psychiatrycznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Suwałkach przy ul. Szpitalnej 62" - ETAP I
- 4ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE DRUGIEJ LINII KREMACYJNEJ DLA POTRZEB KCK Z DOSTAWĄ, MONTAŻEM I URUCHOMIENIEM URZĄDZENIA (PIECA) ORAZ DOSTOSOWANIEM BUDYNKU SPALARNI DO WYMAGAŃ MONTAŻOWYCH WRAZ Z ...
- Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Pościsze
- "Modernizacja pomieszczeń Ochotniczej Straży Pożarnej w Lidzbarku Warmińskim"
- Usunięcie usterek - przekazanie Inwestycji do użytkownika przy ul. Wschodniej nr 45 w Łodzi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





