Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2010-06-02
Wieliczka: ¦wiadczenie us³ug polegaj±cych na zorganizowaniu i prowadzeniu zajêæ na basenie (p³ywalni krytej) dla dzieci i m³odzie¿y w wieku do 19 lat z terenu Gminy Wieliczka
w okresie od 28.06.2010 r do 31.08.2010 r. (47 dni roboczych )
Numer og³oszenia: 142841 - 2010; data zamieszczenia: 02.06.2010
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wieliczka , ul. Powstania Warszawskiego 1, 32-020 Wieliczka, woj. ma³opolskie, tel. 012 2781294, faks 012 2786860.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.wieliczka.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦wiadczenie us³ug polegaj±cych na zorganizowaniu i prowadzeniu zajêæ na basenie (p³ywalni krytej) dla dzieci i m³odzie¿y w wieku do 19 lat z terenu Gminy Wieliczka w okresie od 28.06.2010 r do 31.08.2010 r. (47 dni roboczych ).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: ¦wiadczenie us³ug polega na zorganizowaniu i prowadzeniu zajêæ sportowo - rekreacyjnych na basenie (p³ywalni krytej) dla dzieci i m³odzie¿y do lat 19 od dnia 28.06.2010 r. do dnia 31.08.2010 r. - 47 dni (wszystkie dni robocze). Wykonawca zapewnia bilety wstêpu na basen publiczny wraz z us³ug± instruktorsk± nauki p³ywania dla trzech grup/wej¶æ dziennie. Ka¿da grupa liczy 85 osób. Uwaga: Osoby w liczbie 85 w ka¿dej grupie zobowi±zane s± do zap³aty za wej¶cie na basen kwotê w wysoko¶ci 1 z³. Przewidziany przedzia³ czasowy wej¶æ grup na basen w ka¿dym dniu roboczym: I grupa godz. 09:00 - 10:30 II grupa godz. 11:30 - 13:00 III grupa godz. 14:00 - 15:30 Zamawiaj±cy wymaga, aby w ka¿dej grupie pracowa³o minimum po dwóch instruktorów nauki p³ywania . Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca dysponowa³ basenem (kryt± p³ywalni±), który podlega nadzorowi instytucji ds. zdrowia, zgodnie z obowi±zuj±cym prawem i standardami, w szczególno¶ci Rozporz±dzeniem Rady Ministrów z dnia 6 maja 1997 r. w sprawie okre¶lenia warunków bezpieczeñstwa osób przebywaj±cych w górach, p³ywaj±cych, k±pi±cych siê i uprawiaj±cych sporty wodne (Dz. U z dnia 7 czerwca 1997 r., Nr 57 poz. 358)..
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 92.60.00.00 - Us³ugi sportowe .
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 31.08.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymaga wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Wykonawca musi udokumentowaæ, i¿ przy realizacji zamówienia pracowaæ bêd± co najmniej 2 osoby posiadaj±ce aktualne uprawnienia instruktora nauki p³ywania Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu na podstawie z³o¿onych przez Wykonawcê dokumentów i o¶wiadczeñ wymaganych postanowieniami SIWZ przy zastosowaniu formu³y: z³o¿y³ dokumenty potwierdzaj±ce spe³nianie warunków / nie z³o¿y³ dokumentów potwierdzaj±cych spe³nianie warunków
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych dla wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami
- o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W ofercie Wykonawca przedstawia równie¿: 6.3.1 Kartê tytu³ow± oferty - sporz±dzon± wed³ug formularza stanowi±cego Za³. nr 1 do SIWZ. 6.3.2 O¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu zgodnie z art. 22.ust.1 uPZP - sporz±dzone wed³ug formularza stanowi±cego Za³. nr 2 do SIWZ. 6.3.3 Wskazanie tej czê¶ci zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyæ podwykonawcy - sporz±dzone wed³ug formularza stanowi±cego Za³. nr 6 do SIWZ. 6.3.4 Wype³niony formularz cenowy - sporz±dzony wed³ug formularza stanowi±cego Za³. nr 7 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
zmian nazwy, siedziby lub innych danych Wykonawcy; pro¶by Wykonawcy o udzia³ lub zmianê podwykonawców; zmniejszenie ilo¶ci zamówienia o maks. 20% wynikaj±ce z faktu, i¿ realizacja tej czê¶ci sta³a siê dla zamawiaj±cego nieuzasadniona spo³ecznie lub ekonomicznie; zmiany terminu wynikaj±ca z przed³u¿aj±cych siê procedur administracyjnych (np. zwi±zanych z zamówieniami publicznymi, pozyskiwaniem dodatkowych uzgodnieñ lub decyzji); wszelkich zmian wynikaj±cych z konieczno¶ci dostosowania warunków ju¿ zawartej umowy do nowych uregulowañ prawnych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wieliczka.eu
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Zespó³ ds. Profilaktyki, Ochrony zdrowia i Osób niepe³nosprawnych Urzêdu Miasta i Gminy w Wieliczce ul. Pocztowa 1tel. (012) 278-15-00; 288-21-00..
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 10.06.2010 godzina 10:20, miejsce: Urz±d Miasta i Gminy w Wieliczce, ul. Powstania Warszawskiego 1, 32 - 020 Wieliczka - sekretariat Burmistrza.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Dostawa drewna - czê¶æ I - impregnowane stojaki i drewno wielkowymiarowe"
- "¦wiadczenie us³ug pocztowych na rzecz Starostwa Powiatowego w Wieliczce w 2026 roku"
- ¦wiadczenie us³ug kompleksowej obs³ugi prawnej na rzecz Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wieliczce w 2026 roku
- "Wykonanie us³ugi cateringowej w zakresie przygotowania i dostarczania posi³ków dla dzieci uczêszczaj±cych do Przedszkola Samorz±dowego nr 4 w Wieliczce"
- Wykonanie us³ugi cateringowej w zakresie przygotowania i dostarczania posi³ków dla dzieci uczêszczaj±cych do Przedszkola Samorz±dowego nr 6 w Wieliczce od 02.01.2026 do 31.12.2026r
- Dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych do Przedszkola nr 5 w Wieliczce na rok 2026
wiêcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug spo³ecznych na potrzeby projektu pn. "Utworzenie Centrum Us³ug Spo³ecznym w Gminie Micha³ów"
- ¦wiadczenie przez okres 12 miesiêcy us³ug polegaj±cych na zapewnieniu dostêpu do zajêæ sportowo-rekreacyjnych pracownikom Teatru Wielkiego -Opery Narodowej, ich dzieciom oraz osobom towarzysz±cym
- ¦wiadczenie us³ug polegaj±cych na zapewnieniu pracownikom Akademii Wychowania Fizycznego dostêpu do obiektów sportowo-rekreacyjnych na terenie Polski oraz do cyfrowej platformy ¶wiadczeñ pozap³acowych
- Obs³uga instruktorska do prowadzenia zajêæ nauki i doskonalenia p³ywania
- "Obs³uga instruktorska zajêæ nauka p³ywania dla dzieci, m³odzie¿y i doros³ych"
- Przeprowadzenie Zajêæ aktywno¶ci ruchowej dla UP "Centrum Nowoczesnego Seniora jako element procesu deinstytucjonalizacji us³ug spo³ecznych dla najstarszych mieszkañców Gdyni" FEPM.05.18-IZ.00-001/25
wiêcej: Us³ugi sportowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





