Ogłoszenie z dnia 2008-06-27
Gorzów Wielkopolski: ŚWIADCZENIE USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA PRZYGOTOWANIU I DOWOZIE POSIŁKÓW CAŁODZIENNYCH DLA OSÓB ZATRZYMANYCH PRZEZ JEDNOSTKI POLICJI WOJ. LUBUSKIEGO - KMP ZIELONA GÓRA
Numer ogłoszenia: 142811 - 2008; data zamieszczenia: 27.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7211420, fax 095 7211455.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.policja.gorzow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Policja.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA PRZYGOTOWANIU I DOWOZIE POSIŁKÓW CAŁODZIENNYCH DLA OSÓB ZATRZYMANYCH PRZEZ JEDNOSTKI POLICJI WOJ. LUBUSKIEGO - KMP ZIELONA GÓRA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Miejsce realizacji zamówienia: Komenda Miejska Policji w Zielonej Górze. 2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje świadczenie usługi polegającej na przygotowaniu i dowozie posiłków całodziennych dla osób zatrzymanych przez jednostki policji woj. lubuskiego - KMP Zielona Góra. 3.Dzienna stawka żywieniowa (tzw. wsad do kotła), określona w oparciu o obowiązujące w Resorcie Spraw Wewnętrznych i Administracji przepisy, aktualnie wynosi: - 8,65 zł dla osób poniżej 18 roku życia i kobiet w ciąży, + wynegocjowana w ofercie wysokość marży (maksymalnie do 100 % dziennej stawki żywieniowej) + obowiązująca stawka podatku VAT; - 6,92 zł. dla osób dorosłych + wynegocjowana w ofercie wysokość marży (maksymalnie do 100 % dziennej stawki żywieniowej) + obowiązująca stawka podatku VAT ; - 12,48 zł osobom poniżej 18 roku życia w dniach świątecznych, ustawowo wolnych od pracy oraz w dniu 1 czerwca (Dzień Dziecka) + wynegocjowana w ofercie wysokość marży (maksymalnie do 100 % dziennej stawki żywieniowej) + obowiązująca stawka podatku VAT. 4. Przy przygotowaniu suchego prowiantu na czas konwoju trwającego powyżej 6 godzin wysokość powyższych norm wzrasta o 50%. 5. Całodzienna stawka obejmuje (100% kwoty), w poszczególnym rozbiciu: 1)25% - śniadanie, 2)50 % - obiad, 3)25% - kolacja; 5.Ilość poszczególnych posiłków (śniadania, obiady, kolacje) będzie uzależniona od ilości osób zatrzymanych w danej porze dnia. 6.Dowóz posiłków odbywać się będzie w godzinach 7.00 - 19.00 przez siedem dni w tygodniu oraz w dni ustawowo wolne od pracy i święta; 1)śniadania w godz. 7.00 - 8.00; 2)obiady w godz. 12.00 - 14.00; 3)kolacje w godz. 18.00 - 19.00; 8.Policjanci pełniący służbę w Pomieszczeniach Dla Osób Zatrzymanych i Policyjnych Izb Dziecka telefonicznie informować będą, pół godziny przed porami żywienia, o ilości niezbędnych posiłków. 9.Posiłki winny być dostarczone w naczyniach jednorazowych, odpowiednio poporcjowane i gotowe do wydania. 10.Dowożone posiłki muszą być urozmaicone, o odpowiedniej wartości energetycznej nie mniej niż; 1)3.200 kalorii dla osób poniżej 18 roku życia i kobiet w ciąży, 2) 2.600 kalorii dla osób dorosłych i zawierać co najmniej jeden posiłek gorący oraz odpowiadać cenie przedstawionej w składanej przez Wykonawcę ofercie. 11. Posiłki dla zatrzymanych objęte są 7% VAT. 12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w SIWZ i jej załącznikach dostępnej na stronie internetowej www.lubuska.policja.gov.pl od momentu publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych 13. Termin wykonania zamówienia: do 20.11.2009r.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków Kod CPV wg słownika 2008: 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie Dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2) Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców zgodnie z wymaganiami art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie odbywała się na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnianie postawionych warunków /druk ZP/17/ Informacja o spełnianiu przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego/ - wzór zgodnie z załącznikiem nr 3 (Druki dodatkowe załączane do protokołu postępowania o udzielenie zamówienia) do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 24 października 2007r. w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Wszystkie dokumenty jakie Zamawiający wymaga na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu są wymienione w pkt XII SIWZ. 4)W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunki muszą być spełnione wspólnie przez występujących Wykonawców. 5)Przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej należy traktować jako wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( wyrok ZA UZP/ZO/0-1089/05)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest złożyć: a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.(Dz.U.Nr 19 poz.177, z późn.zm.) b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; c) oświadczenie, że Wykonawca posiada dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w obrocie oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów - zgodnie z Ustawą z dnia 11 maja 2001 r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia (Dz.U. Nr 63 poz.634) 2) Wykonawca musi również załączyć do oferty: a) Formularz Ofertowy, b) oświadczenie o podwykonawcach, c) podpisany lub zaparafowany przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną projekt umowy, d) umowę spółki cywilnej-jeśli dotyczy; e) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć upoważnienie lub pełnomocnictwo określające zakres czynności, do których jest umocowany, f) oświadczenie o woli współpracy Wykonawców wspólnie składających ofertę; 3) Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę informacji (dokumentów, załączników, oświadczeń itp.) mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania powoduje wykluczenie Wykonawcy z przetargu na każdym jego etapie, zgodnie z dyspozycją art.24 ust.2 pkt.2 Ustawy P.z.p. Osoba lub osoby składające ofertę ponoszą pełną odpowiedzialność za treść złożonego oświadczenia woli na zasadach określonych w art. 297 §1 Kodeksu Karnego. 4) Szczegółowy opis dokumentów , które Wykonawca musi załączyć do oferty zawiera pkt XII SIWZ która jest dostępna na stronie internetowej www.lubuska.policja.gov.pl. Wzory formularzy stanowią załączniki do SIWZ - również dostępne na stronie internetowej www.lubuska.policja.gov.pl
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyskać na wniosek Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego ul. Kwiatowa 10,66-400 Gorzów Wlkp., pokój nr 304, 305, blok B - Sekcja ds. Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie Dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie Dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2008 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 304, 305 blok B. Termin składania ofert upływa dnia 21.07.2008r.o godz. 11:00.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego dnia 21.07.2008r.o godz. 11:15, pokój 314, blok B. Kryteria oceny ofert: Cena jednego posiłku brutto (stawka podstawowa po uwzględnieniu marży i podatku vat) - znaczenie 100 % Postępowanie o udzielenie zamówienia z zastrzeżeniem wyjątków określonych w ustawie prowadzi się w formie pisemnej ( art.9 ust.1 ustawy P.z.p.). w języku polskim. Wszelkie zapytania dotyczące postępowania o udzielenie zamówienia należy kierować w godzinach urzędowania Zamawiającego od 7:30 do 15:30 w dni robocze do pracowników Sekcji ds. Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych na adres Zamawiającego ul. Kwiatowa 10, Gorzów Wlkp. 66-400 blok B Sekcja ds. Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych pok. 304, 305 e-mail: kwp_gorzow.zamowienia@lubuska.policja.gov.pl lub fax 095/721 14 35 w godzinach urzędowania Zamawiającego tj. od 7:30 do 15:30 27.Nie dotyczy finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej.Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających.
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Opracowanie dokumentacji do złożenia wniosku o wydanie pozwolenia na budowę dla zadania inwestycyjnego dotyczącego budowy podziemnej budowli ochronnej.
- Dostawa zestawów komputerowych
- "Usługa polegająca na stwierdzeniu zgonu, wystawieniu karty zgonu oraz ustalenia jego przyczyny osobom zmarłym w granicach administracyjnych Powiatu Gorzowskiego"
- "(PUP.2500.24.2025) Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia: Opiekun osoby zależnej z językiem niemieckim - poziom podstawowy A1 (7 osób)".
- Świadczenie usług deratyzacji, dezynfekcji, dezynsekcji w gminnych budynkach i lokalach mieszkalnych administrowanych przez ZGM w Gorzowie Wlkp.
- Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego dla Wojewódzkiego Ośrodka Metodycznego w ramach realizowanego projektu "Profesjonalny nauczyciel. Kompetentny uczeń. Edukacja wobec wyzwań przyszłości"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia dzieci uczęszczających do Gminnego Żłobka "Wesoła Ciuchcia" w Karczewie
- Świadczenie usług cateringowych w siedzibach Biura Rzecznika Finansowego i innych wyznaczonych miejscach - w podziale na 5 części
- Prowadzenie stołówki szkolnej wraz z przygotowaniem , dowiezieniem i wydaniem posiłków w placówkach oświatowych na terenie Gminy Świętajno w 2026 r.
- Usługi cateringowe podczas 9 edycji Śląskiego Festiwalu Nauki
- Przygotowanie i dostarczenie obiadów do Dziennych Domów Pomocy Społecznej mieszczących się w Warszawie przy ul. Paca 42 i ul. Walecznych 59
- Usługa cateringowa i wynajem sali konferencyjnej na organizację spotkania roboczego dla 120 osób
więcej: Usługi dostarczania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





