eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów WielkopolskiŚWIADCZENIE USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA PRZYGOTOWANIU I DOWOZIE POSIŁKÓW CAŁODZIENNYCH DLA OSÓB ZATRZYMANYCH PRZEZ JEDNOSTKI POLICJI WOJ. LUBUSKIEGO - KMP ZIELONA GÓRA



Ogłoszenie z dnia 2008-06-27

Gorzów Wielkopolski: ŚWIADCZENIE USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA PRZYGOTOWANIU I DOWOZIE POSIŁKÓW CAŁODZIENNYCH DLA OSÓB ZATRZYMANYCH PRZEZ JEDNOSTKI POLICJI WOJ. LUBUSKIEGO - KMP ZIELONA GÓRA
Numer ogłoszenia: 142811 - 2008; data zamieszczenia: 27.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7211420, fax 095 7211455.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.policja.gorzow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Policja.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA PRZYGOTOWANIU I DOWOZIE POSIŁKÓW CAŁODZIENNYCH DLA OSÓB ZATRZYMANYCH PRZEZ JEDNOSTKI POLICJI WOJ. LUBUSKIEGO - KMP ZIELONA GÓRA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Miejsce realizacji zamówienia: Komenda Miejska Policji w Zielonej Górze. 2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje świadczenie usługi polegającej na przygotowaniu i dowozie posiłków całodziennych dla osób zatrzymanych przez jednostki policji woj. lubuskiego - KMP Zielona Góra. 3.Dzienna stawka żywieniowa (tzw. wsad do kotła), określona w oparciu o obowiązujące w Resorcie Spraw Wewnętrznych i Administracji przepisy, aktualnie wynosi: - 8,65 zł dla osób poniżej 18 roku życia i kobiet w ciąży, + wynegocjowana w ofercie wysokość marży (maksymalnie do 100 % dziennej stawki żywieniowej) + obowiązująca stawka podatku VAT; - 6,92 zł. dla osób dorosłych + wynegocjowana w ofercie wysokość marży (maksymalnie do 100 % dziennej stawki żywieniowej) + obowiązująca stawka podatku VAT ; - 12,48 zł osobom poniżej 18 roku życia w dniach świątecznych, ustawowo wolnych od pracy oraz w dniu 1 czerwca (Dzień Dziecka) + wynegocjowana w ofercie wysokość marży (maksymalnie do 100 % dziennej stawki żywieniowej) + obowiązująca stawka podatku VAT. 4. Przy przygotowaniu suchego prowiantu na czas konwoju trwającego powyżej 6 godzin wysokość powyższych norm wzrasta o 50%. 5. Całodzienna stawka obejmuje (100% kwoty), w poszczególnym rozbiciu: 1)25% - śniadanie, 2)50 % - obiad, 3)25% - kolacja; 5.Ilość poszczególnych posiłków (śniadania, obiady, kolacje) będzie uzależniona od ilości osób zatrzymanych w danej porze dnia. 6.Dowóz posiłków odbywać się będzie w godzinach 7.00 - 19.00 przez siedem dni w tygodniu oraz w dni ustawowo wolne od pracy i święta; 1)śniadania w godz. 7.00 - 8.00; 2)obiady w godz. 12.00 - 14.00; 3)kolacje w godz. 18.00 - 19.00; 8.Policjanci pełniący służbę w Pomieszczeniach Dla Osób Zatrzymanych i Policyjnych Izb Dziecka telefonicznie informować będą, pół godziny przed porami żywienia, o ilości niezbędnych posiłków. 9.Posiłki winny być dostarczone w naczyniach jednorazowych, odpowiednio poporcjowane i gotowe do wydania. 10.Dowożone posiłki muszą być urozmaicone, o odpowiedniej wartości energetycznej nie mniej niż; 1)3.200 kalorii dla osób poniżej 18 roku życia i kobiet w ciąży, 2) 2.600 kalorii dla osób dorosłych i zawierać co najmniej jeden posiłek gorący oraz odpowiadać cenie przedstawionej w składanej przez Wykonawcę ofercie. 11. Posiłki dla zatrzymanych objęte są 7% VAT. 12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w SIWZ i jej załącznikach dostępnej na stronie internetowej www.lubuska.policja.gov.pl od momentu publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych 13. Termin wykonania zamówienia: do 20.11.2009r.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków Kod CPV wg słownika 2008: 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie Dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2) Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców zgodnie z wymaganiami art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie odbywała się na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnianie postawionych warunków /druk ZP/17/ Informacja o spełnianiu przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego/ - wzór zgodnie z załącznikiem nr 3 (Druki dodatkowe załączane do protokołu postępowania o udzielenie zamówienia) do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 24 października 2007r. w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Wszystkie dokumenty jakie Zamawiający wymaga na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu są wymienione w pkt XII SIWZ. 4)W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunki muszą być spełnione wspólnie przez występujących Wykonawców. 5)Przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej należy traktować jako wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( wyrok ZA UZP/ZO/0-1089/05)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest złożyć: a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.(Dz.U.Nr 19 poz.177, z późn.zm.) b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; c) oświadczenie, że Wykonawca posiada dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w obrocie oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów - zgodnie z Ustawą z dnia 11 maja 2001 r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia (Dz.U. Nr 63 poz.634) 2) Wykonawca musi również załączyć do oferty: a) Formularz Ofertowy, b) oświadczenie o podwykonawcach, c) podpisany lub zaparafowany przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną projekt umowy, d) umowę spółki cywilnej-jeśli dotyczy; e) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć upoważnienie lub pełnomocnictwo określające zakres czynności, do których jest umocowany, f) oświadczenie o woli współpracy Wykonawców wspólnie składających ofertę; 3) Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę informacji (dokumentów, załączników, oświadczeń itp.) mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania powoduje wykluczenie Wykonawcy z przetargu na każdym jego etapie, zgodnie z dyspozycją art.24 ust.2 pkt.2 Ustawy P.z.p. Osoba lub osoby składające ofertę ponoszą pełną odpowiedzialność za treść złożonego oświadczenia woli na zasadach określonych w art. 297 §1 Kodeksu Karnego. 4) Szczegółowy opis dokumentów , które Wykonawca musi załączyć do oferty zawiera pkt XII SIWZ która jest dostępna na stronie internetowej www.lubuska.policja.gov.pl. Wzory formularzy stanowią załączniki do SIWZ - również dostępne na stronie internetowej www.lubuska.policja.gov.pl

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuska.policja.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyskać na wniosek Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego ul. Kwiatowa 10,66-400 Gorzów Wlkp., pokój nr 304, 305, blok B - Sekcja ds. Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie Dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie Dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2008 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 304, 305 blok B. Termin składania ofert upływa dnia 21.07.2008r.o godz. 11:00.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego dnia 21.07.2008r.o godz. 11:15, pokój 314, blok B. Kryteria oceny ofert: Cena jednego posiłku brutto (stawka podstawowa po uwzględnieniu marży i podatku vat) - znaczenie 100 % Postępowanie o udzielenie zamówienia z zastrzeżeniem wyjątków określonych w ustawie prowadzi się w formie pisemnej ( art.9 ust.1 ustawy P.z.p.). w języku polskim. Wszelkie zapytania dotyczące postępowania o udzielenie zamówienia należy kierować w godzinach urzędowania Zamawiającego od 7:30 do 15:30 w dni robocze do pracowników Sekcji ds. Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych na adres Zamawiającego ul. Kwiatowa 10, Gorzów Wlkp. 66-400 blok B Sekcja ds. Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych pok. 304, 305 e-mail: kwp_gorzow.zamowienia@lubuska.policja.gov.pl lub fax 095/721 14 35 w godzinach urzędowania Zamawiającego tj. od 7:30 do 15:30 27.Nie dotyczy finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej.Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.