Ogłoszenie z dnia 2007-08-16
Puszczykowo: Nadbudowa w poziomie II kondygnacji z przeznaczeniem na salę wykładową, Puszczykowo, Działka Nr 2172.
Numer ogłoszenia: 142805 - 2007; data zamieszczenia: 16.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Leśny Ośrodek Szkoleniowy, ul. Adama Wodziczki 3, 62-040 Puszczykowo, woj. wielkopolskie, tel. 061 8194647, fax 061 8194803.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.los-puszczykowo.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadbudowa w poziomie II kondygnacji z przeznaczeniem na salę wykładową, Puszczykowo, Działka Nr 2172..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Nadbudowa w poziomie II kondygnacji z przeznaczeniem na salę wykładową, Puszczykowo, Działka Nr 2172, na terenie Leśnego Ośrodka Szkoleniowego, województwo wielkopolskie, gmina Puszczykowo, w zakresie: *Roboty budowlane; *Roboty instalacyjne - ogrzewanie powietrzne, wentylacja, klimatyzacja, przyłączenie i instalacja gazowa, instalacja hydrauliczna; *Roboty instalacyjne - elektryczne;
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.21.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy ośrodków wypoczynkowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.21.00 - Roboty budowlane w zakresie obiektów wypoczynkowych Oryginalny kod CPV: 45.43.10.00 - Kładzenie płytek Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.10.00 - Kładzenie płytek Oryginalny kod CPV: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.33.12.20 - Instalowanie układu konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.20 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.05.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: 1.Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy według wzoru - Załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (dotyczy np. konsorcjum); 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Dokumenty potwierdzające posiadane uprawnienia / pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych; 5. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 6. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych według wzoru - Załącznik nr 2 do SIWZ; 7. Oświadczenie lub aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 8. Oświadczenie lub aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zale¬ga z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 9. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie według wzoru - Załącznik nr 4 do SIWZ; 10. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wy¬konania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wzoru - Załącznik nr 5 do SIWZ; 11. Zaparafowany wzór umowy według wzoru umowy - Załącznik nr 3 do SIWZ; 12. Oświadczenie o podjęciu obowiązków kierownika budowy z kopią uprawnień i zaświadczeniem o przynależności do właściwej terytorialnie Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z potwierdzeniem posiadania obowiązkowego ubezpieczenia, 13. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 14. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3, 7, 8 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 14.1. Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 14.2. Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał prawem przewidziane zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 14.3. Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lasypanstwowe.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Leśny Ośrodek Szkoleniowy ul. Adama Wodziczki 3, 62-040 Puszczykowo.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Leśny Ośrodek Szkoleniowy ul. Adama Wodziczki 3 62-040 Puszczykowo.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Roboty budowlane.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.21.00-7, 45.43.10.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Roboty instalacyjne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty instalacyjne - ogrzewanie powietrzne, wentylacja, klimatyzacja, przyłączenie i instalacja gazowa, instalacja hydrauliczna;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.12.10-1, 45.33.00.00-9, 45.33.11.00-7, 45.33.12.20-4, 45.33.30.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Roboty instalacyjne - elektryczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty instalacyjne - elektryczne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI PUSZCZYKOWO
więcej: przetargi PUSZCZYKOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa w Janowie magazynu wraz z garażem dla samochodu ratowniczo - gaśniczego
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2 im. Żołnierzy z Monte Cassino w Polanicy-Zdroju
- Modernizacja i dostosowanie pomieszczeń w PBW w Nowym Sączu Filia w Zakopanem
- Adaptacja pomieszczeń pod wypożyczalnię sprzętu wspomagającego i pielęgnacyjnego, w ramach realizacji projektu pn.: "Model Usług Społecznych w Gminie Bełżyce
- Modernizacja instalacji c.o. w budynkach gminy
- Przebudowa pomieszczeń łazienek w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Kuropatniku
więcej: Roboty budowlane w zakresie obiektów wypoczynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.