Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-27
Bełchatów: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W MIEJSCOWOŚCI DOMIECHOWICE - EMILIN, ETAP - III, GMINA BEŁCHATÓW
Numer ogłoszenia: 142784 - 2008; data zamieszczenia: 27.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Bełchatów, Ul. Kościuszki 13, 97-400 Bełchatów, woj. łódzkie, tel. 044 6325211 w. 34, fax 044 6326854.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmbelchatow.neostrada.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W MIEJSCOWOŚCI DOMIECHOWICE - EMILIN, ETAP - III, GMINA BEŁCHATÓW.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje budowę kanalizacji sanitarnej od węzła nr 40 do węzła nr 43, od węzła nr 43 do węzła nr 64: 1).ø 200 PVC o długości L=972,50 m; 2).przyłącza kanalizacji sanitarnej w ramach pasa drogowego z rur PVC ø 160,szt. 33; 3).przewodu tłocznego z rur PE ø 90 mm o długości L=634,50 m; 4).przepompowni ścieków szt. 2; Szczegółowe dane zawiera dokumentacja techniczna, kosztorys nakładczy, szczegółowa specyfikacja techniczna.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych Oryginalny kod CPV: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca wnosi wadium w wysokości: 20.000,00 zł słownie: dwadzieścia tysięcy złotych..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych i spełnia wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). 1). W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy, a mianowicie: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: Opis sposobu oceny spełnienia warunku: - Prowadzą działalność gospodarczą i są zarejestrowani we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej. - Zapewnią aby czynności objęte zamówieniem były wykonywane przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia zawodowe. 1.2 posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. Opis sposobu oceny spełnienia warunku: - O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 5 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem i wartością zamówienia, nie mniejszą niż 500.000,00 zł. (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100). - posiadają co najmniej po jednej jednostce sprzętu (jako posiadacz samoistny lub zależny) niezbędnego do wykonania prac określonych w zamówieniu. - dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust.1 pkt. 2 ustawy Pzp.). 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Opis sposobu oceny spełnienia warunku: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy: - dysponują niezbędnym potencjałem ekonomicznym - znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. * posiadają środki finansowe na podstawowym rachunku bankowym lub zdolność kredytową do wykonania zamówienia nie mniejszą niż 500.000,00 zł,.(słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100). * nie podlegają wykluczeniu z postępowania
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ad.1.1 Informacje o dokumentach potwierdzających spełnienie warunków (załącznik do oferty): a.) oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i ust . 2 Ustawy Prawo Zamówień publicznych.- załącznik nr 7 do SIWZ. b). oświadczenie oferenta o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień publicznych. - załącznik nr 8 do SIWZ. c). dokument rejestracji firmy - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. - załącznik nr 9 do SIWZ. d). aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. - załącznik nr 10 do SIWZ. e). aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo składania ofert. - załącznik nr 11 do SIWZ. f). aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. - załącznik nr 12 do SIWZ. ad.1.2 Informacje o dokumentach potwierdzających spełnienie warunków (załącznik do oferty): a). Wykaz ważniejszych robót (min 2) zrealizowanych w okresie ubiegłych 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia wg układu: - Rodzaj zamówienia; - Całkowita wartość zamówienia (min. 500.000,00 zł), (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100); - Termin rozpoczęcia i zakończenia zadania; - Nazwa zamawiającego wraz z załączeniem dokumentów (np. referencje, protokoły odbioru) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. - załącznik nr 13 do SIWZ. b). Wykaz sprzętu i narzędzi posiadanych do wykonania niniejszego zamówienia. - załącznik nr 14 do SIWZ. c). Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z udokumentowaniem kwalifikacji zawodowych i uprawnień do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. - załącznik nr 15 do SIWZ. W szczególności dla kierownika budowy lub kierowników poszczególnych robót - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane. - aktualne zaświadczenie z właściwej Regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa, iż osoba posiadająca uprawnienia jest członkiem tej Izby i posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. d). Dane dotyczące podwykonawców (nazwa firmy) wraz z podaniem zakresu powierzonych im części zamówienia lub oświadczenie, że zamówienie zostanie wykonane w całości przez Wykonawcę. - załącznik nr 16 do SIWZ. ad.1.3 Informacje o dokumentach potwierdzających spełnienie warunków (załącznik do oferty: a). aktualna informacja z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, nie mniejszą niż 500.000,00 zł, (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100), wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - załącznik nr 17 do SIWZ. b). aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500.000 zł, (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100) - załącznik nr 18 do SIWZ. Wymagane dokumenty powinny być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez oferenta, są to: 1). oferta według załączonego wzoru formularza oferty - załącznik nr 1 do SIWZ 2). potwierdzenie złożenia wadium wraz z pismem przewodnim, na kopii którego zamawiający potwierdza fakt przyjęcia oferty - załącznik nr 19 do SIWZ 3). kosztorys ofertowy opracowany na podstawie przedmiaru robót i kosztorysu nakładczego z podaniem ceny - załącznik nr 2 do SIWZ 4). oświadczenie o formie wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy - załącznik nr 20 do SIWZ 5). oświadczenie o przyjęciu postanowień specyfikacji oraz załączonych do niej dokumentów - załącznik nr 21 do SIWZ 6). wszystkie dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełnienia warunków stawianych wykonawcom, zgodnie z pkt. VI 1.1 - 1.3 SIWZ. 7). parafowany projekt umowy - załącznik nr 5 do SIWZ. 8). Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegać będą się wspólnie , dołączają do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz dokumenty wymienione w pkt. 6 i 7.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmbelchatow.neostrada.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bełchatów Referat Skarbu i Inwestycji ul. Kościuszki 13 97-400 Bełchatów. Pokój nr 2.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Bełchatów ul. T. Kościuszki 13 p. nr 21 97-400 Bełchatów.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z BEŁCHATOWA
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Samorządowego nr 7 w Bełchatowie
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Samorządowego nr 8 im. "Bajkowy Zakątek" w Bełchatowie
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Samorządowego nr 6 w Bełchatowie
- Zakup makaronu z mięsem i warzywami bez gotowania dla psów w Schronisku dla bezdomnych zwierząt w Bełchatowie
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Integracyjnego Przedszkola Samorządowego nr 3 w Bełchatowie
- Usługa koszenia i pielenia terenów zieleni / 2025
więcej: przetargi w Bełchatowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU LO W KOLE W RAMACH DWÓCH ZADAŃ: 1) WYKONANIE INSTALACJI WODOCIĄGOWEJ 2) REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO W KOLE
- Dostosowanie do potrzeb mieszkańców Gminy Stąporków oferty spędzania wolnego czasu z podziałem na części
- Rozwój turystyki nad Jeziorem Miejskim w Ostrowie Lubelskim
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii", z opcją.
- "Budowa windy w budynku B1 w celu dostosowania dla osób niepełnosprawnych"
- ,,Modernizacja poszycia dachowego wraz z pracami naprawczymi elewacji budynku gminnego w Przysieczynie, Gmina Wągrowiec"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.