Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-16
Bielsk Podlaski: Budowa namiotu foliowego z linią zraszającą
Numer ogłoszenia: 142783 - 2007; data zamieszczenia: 16.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Bielsk w Bielsku Podlaskim, ul. Studziwodzka 39, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 085 7302652, fax 085 7302617.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Leśnictwo.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa namiotu foliowego z linią zraszającą.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Namiot foliowy: - konstrukcja stalowa ocynkowana, -szerokość 8,5m -długość 50m -rozstaw łuków 2m - Wysokość całkowita 4,0-4,5 m - ściany boczne pionowe do wysokości minimum 2,0m -drzwi przesuwane dwuczęściowe o szerokości minimum 3,0m zlokalizowane dwóch ścianach szczytowych - wietrzenie górne jednostronne obsługiwane z wykorzystaniem silnika elektrycznego wyposażonego w wyłączniki krańcowe - turbina do nadmuchu powietrza między dwie warstwy folii -klipsy do mocowania folii do konstrukcji tunelu -pokrycie tunelu: *dach- dwie warstwy folii wielosezonowej grubości 0,2mm z nadmuchem powietrza, *ściany boczne dwie warstwy foli wielosezonowej grubości 0,2 mm, z nadmuchem powietrza, *Ściany szczytowe, materiał sztywny , przepuszczalny dla światła. * drzwi materiał sztywny, przepuszczalny dla światła Ramię zraszające: dostawa i montaż, Szerokość dostosowana do tunelu o szerokości 8,5m, możliwość regulacji położenia wysokościowego belki nad uprawą, tor jezdny podwieszany do konstrukcji tunelu, z kompletem uchwytów, węży i przewodów elektrycznych oraz elementów przyłączeniowych, belka z dyszami do nawadniania dolistnego i oprysków, silnik z płynną regulacją prędkości jazdy stabilizator poziomu ramienia w czasie przejazdu, panel elektryczny do sterowania pracą ramienia w trybie ręcznym/automatycznym, wyłącznik bezpieczeństwa do odłączenia zasilania przy zablokowaniu ramienia w czasie pracy, Praca belki zraszającej, systemu wentylacji, musi być zsynchronizowana z pracą istniejącego komputera klimatycznego Linia zraszająca: Wykonanie linii zraszającej zgodnie z opracowanym projektem technicznym , dostosowanej do istniejącej instalacji wodociągowej systemu nawadniającego dla szkółki pojemnikowej o wymiarach 74 x 9 m i 30 x 9 m zlokalizowanej w szkółce Grabowiec. Łączna powierzchnia nawadnianego obiektu wynosi F = 922 m2. Maksymalna wysokość roślin h = 1.00 m. Powierzchnia terenu jest płaska z lekkim spadkiem podłużnym w kierunku krótszego z obiektów. Źródłem wody do nawodnień jest zbiornik z blachy falistej o średnicy 9.10 m, wysokości 3.12 m i pojemności 198.30 m3 usytuowany w pobliżu narożnika dłuższego z obiektów. Szczegółowy zakres, ilość, wyszczególnienie zawiera projekt techniczny Rozbudowa istniejącego komputera klimatycznego Clima 400 ( dostawa i montaż na 1 tunel) - czujnik systemu Clima 400 do pomiaru temperatury i wilgotności powietrza w nowym tunelu, - panel sterujący zawierający zabezpieczenia urządzeń wykonawczych i umożliwiający ich sterowanie przez komputer klimatyczny, - instalacje kablowe: zasilająca, pomiarowa i sterująca
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 17.22.25.30 - Namioty Kod CPV wg słownika 2008: 39.52.25.30 - Namioty .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca wnosi wadium w wysokości 4500,00zł: 3.1) przelewem na konto: 52 2030 0045 1110 0000 0072 2110 lub w jednej z poniżej podanych form: 3.2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3.3) w gwarancjach bankowych, 3.4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 3.5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z p. zm.) sposób przekazania: zgodnie z obowiązującym ustawodawstwem.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie ubiegać się mogą wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art 24 ustawy prawo zamówień publicznych, spełniający warunki określone w art.22 ust.1 prawa, którzy wraz z ofertą złożą oświadczenie o spełnieniu warunków oraz złożą opisane poniżej dokumenty. Dokumenty muszą być złożone w formie określonej rozporządzeniem Prezesa rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. z 2006 roku Nr 87, poz 605) Oceny spełnienia warunków zamawiający dokona na podstawie analizy dokumentów przez sprawdzenie kompletności , zgodności warunków oraz jakości złożonych dokumentów. Punktacja - oferta spełniająca najwyższe wymagania określone dla kryteriów otrzyma maksymalna ilość punktów. Pozostałym przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów Ocena spełnienia warunków dokonana będzie metodą zerowo jedynkową Wiedza i doświadczenie Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie wymagany jest w celu potwierdzenia , że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie. Na potwierdzenie niezbędnej wiedzy i doświadczenia, wykonawcy winni wykazać, że w ciągu ostatnich pięciu lat wykonali co najmniej 3 roboty budowlane odpowiadające rodzajem i wartością przedmiotu zamówienia. Zdolność ekonomiczna i finansowa- wymagane dokumenty Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności:
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: [x] B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. [x] B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. [x] B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B.4) Oświadczenie lub aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.5) Oświadczenie lub aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.6) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: [o] C.1) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie. C.4) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: D.3) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialystok.lasy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Bielsk w Bielsku Podlaskim ul. Studziwodzka 39, 17-100 Bielsk Podlaski.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe reprezentujące Skarb Państwa Nadleśnictwo Bielsk w Bielsku Podlaskim.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z BIELSKA PODLASKIEGO
- Dostawa zamkniętego systemu pobierania krwi oraz innych materiałów laboratoryjnych
- Dostawa zestawów do wertebroplastyki
- "Usługa ubezpieczenia pojazdów Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. oraz Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Sp. z o.o. w Bielsku Podlaskim"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki internatu Zespołu Szkół Nr 4 im. Ziemi Podlaskiej w Bielsku Podlaskim
- Budowa drogi gminnej nr 107475B Ogrodniki - Pasynki
- Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej Nr 1746B Dydule - Gredele
więcej: przetargi w Bielsku Podlaskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu: Powiatowy magazyn zarządzania kryzysowego etap I.
- Zakup sprzętu na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie Gminy Garbatka-Letnisko
- Zwiększenie gotowości obronnej i poprawa bezpieczeństwa w Gminie Myszyniec
- Zakup elementów infrastruktury, związanej z ochroną ludności i obroną cywilną, spełniających warunki określone w Wojewódzkim Programie Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na rok 2025.
- Zakup sprzętu i doposażenia w ramach realizacji zadań Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej.
- Zakup wyposażenia i sprzętu na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej w Gminie Frysztak - etap II
więcej: Namioty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





