eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawy materiałów eksploatacyjnych dla Centralnej Sterylizacji

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-25

Katowice: Dostawy materiałów eksploatacyjnych dla Centralnej Sterylizacji
Numer ogłoszenia: 142764 - 2010; data zamieszczenia: 25.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 6 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach Górnośląskie Centrum Zdrowia Dziecka im. Jana Pawła II , ul. Medyków 16, 40-752 Katowice, woj. śląskie, tel. (032) 207 15 32, faks (032) 2071546, 252 6303.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gczd.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy materiałów eksploatacyjnych dla Centralnej Sterylizacji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych dla Centralnej Sterylizacji. Zamawiający przedmiot zamówienia podzielił na 3 pakiety: Pakiet nr 1 - Materiały eksploatacyjne do sterylizacji parowej i plazmowej, Pakiet nr 2 - Rękawy TYVEK i torebki foliowe, Pakiet nr 3 - Materiały eksploatacyjne do sterylizacji plazmowej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 24.95.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.W celu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiajmy wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. W celu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiajmy wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. W celu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiajmy wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. 2. Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. W celu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiajmy wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli warunki dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 2. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. W celu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiajmy wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej 2. Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) oświadczenie, że oferowane materiały eksploatacyjne posiadają aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu oraz spełniają wymagania określone w Ustawie z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2004 nr 93, poz. 896) oraz, że w/w dokumenty będą udostępniane na każde wezwanie Zamawiającego.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo Zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w trakcie jej trwania, w następujących przypadkach: a) obniżenia ceny jednostkowej przez Wykonawcę, b) zmiany urzędowej stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian; c) zmiany konfekcjonowania przy założeniu, że cena proponowanego opakowania w przeliczeniu na ilości z oferty nie będzie wyższa niż dotychczasowa, d) zmiany terminu obowiązywania umowy w przypadku nie wykorzystania przez Zamawiającego w trakcie trwania umowy pełnej ilości dostarczanego przedmiotu umowy - przy zachowaniu dotychczasowej ceny, e) zmiany producenta przedmiotu umowy, w przypadku gdy producent wskazany w ofercie przez Wykonawcę wycofał dany towar z produkcji - przy cenie nie większej niż w umowie lub jeżeli Wykonawca nie może zaoferować w takim przypadku towar innego producenta w cenie nie wyższej niż w umowie, rozwiązanie jej w zakresie dotyczącym tego towaru za porozumieniem stron, bez konieczności ponoszenia kary przez żadną ze stron umowy, f) przedłużenia terminu płatności, g) zmiany stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odpowiednich władz państwowych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gczd.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego pok. 18. Warunki płatności: przelew, gotówka lub za zaliczeniem pocztowym. Cena SIWZ w wersji papierowej 20 zł.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2010 godzina 11:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Kancelaria pok. 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Materiały eksploatacyjne do sterylizacji parowej i plazmowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rękaw pap/fol ze wskaźnikiem chem.(para,EO,Form) płaski, gramatura papieru sterylizacyjnego 70-75g/m2, rozmiar 7,5cmx200m rol. 14 2. Rękaw pap/fol ze wskaźnikiem chem.(para,EO,Form) z zakładką, gramatura papieru sterylizacyjnego 70-75g/m2, rozmiar 7,5cmx2,5cmx100m rol. 7 3. Rękaw pap/fol ze wskaźnikiem chem.(para,EO,Form) z zakładką, gramatura papieru sterylizacyjnego 70-75g/m2, rozmiar 10cmx5cmx100m rol. 12 4. Rękaw pap/fol ze wskaźnikiem chem.(para,EO,Form) płaski, gramatura papieru sterylizacyjnego 70-75g/m2, rozmiar 10cmx200m rol. 18 5. Rękaw pap/fol ze wskaźnikiem chem.(para,EO,Form) płaski, gramatura papieru sterylizacyjnego 70-75g/m2, rozmiar 12cmx200m rol. 14 6. Rękaw pap/fol ze wskaźnikiem chem.(para,EO,Form) z zakładką, gramatura papieru sterylizacyjnego 70-75g/m2, rozmiar 15cmx5cmx100m rol. 10 7. Rękaw pap/fol ze wskaźnikiem chem.(para,EO,Form) płaski, gramatura papieru sterylizacyjnego 70-75g/m2, rozmiar 15cmx200m rol. 14 8. Rękaw pap/fol ze wskaźnikiem chem.(para,EO,Form) z zakładką, gramatura papieru sterylizacyjnego 70-75g/m2, rozmiar 20cmx5,5cmx100m rol. 11 9. Rękaw pap/fol ze wskaźnikiem chem.(para,EO,Form) płaski, gramatura papieru sterylizacyjnego 70-75g/m2, rozmiar 20cmx200m rol. 16 10. Rękaw pap/fol ze wskaźnikiem chem.(para,EO,Form) z zakładką, gramatura papieru sterylizacyjnego 70-75g/m2, rozmiar 25cmx6,5cmx100m rol. 10 11. Rękaw pap/fol ze wskaźnikiem chem.(para,EO,Form) płaski, gramatura papieru sterylizacyjnego 70-75g/m2, rozmiar 25cmx200m rol. 12 12. Rękaw pap/fol ze wskaźnikiem chem.(para,EO,Form) z zakładką, gramatura papieru sterylizacyjnego 58-60g/m2, rozmiar 30cmx8cmx100m rol. 6 13. Rękaw pap/fol ze wskaźnikiem chem.(para,EO,Form) płaski, gramatura papieru sterylizacyjnego 70-75g/m2, rozmiar 30cmx200m rol. 9 14. Rękaw pap/fol ze wskaźnikiem chem.(para,EO,) z zakładką, gramatura papieru sterylizacyjnego 58-60g/m2, rozmiar 35cmx8cmx100m rol. 3 15. Rękaw pap/fol ze wskaźnikiem chem.(para,EO,Form) płaski, gramatura papieru sterylizacyjnego 58-60g/m2, rozmiar 35cmx200m rol. 6 16 Rękaw pap/fol ze wskaźnikiem chem.(para,EO,Form) z zakładką, gramatura papieru sterylizacyjnego 70-75g/m2, rozmiar 40cmx8cmx100m rol. 4 17 Rękaw pap/fol ze wskaźnikiem chem.(para,EO,Form) płaski, gramatura papieru sterylizacyjnego 70-75g/m2, rozmiar 40cmx200m rol. 6 18 Rękaw pap/fol ze wskaźnikiem chem.(para,EO) płaski, gramatura papieru sterylizacyjnego 58-60 g/m2, rozmiar 50cmx200m rol. 4 19 Chemiczny wskaźnik paskowy wieloparametrowy do sterylizacji parowej z ułożeniem liniowym o długości nie mniejszej niż 10,2 cm nie emitujący substancji toksycznych. op. 140 20 Biologiczny zestaw testowy do sterylizacji parą wodną w cyklach 121 i 134 oC wraz z testem biologicznym nie emitującym substancji toksycznych. Wynik po 3h. op. 25 21 Test biologiczny do sterylizacji parowej w cyklach 121 i 134 oC .Odczyt po3h op. 2 22 Fiolkowy wskaźnik biologiczny do sterylizacji parą wodną wynik ostateczny po24h, kompatybilny z przyrzadem testowym procesu Compact Bio-C-PCD op. 8 23 Przyrząd testowy procesu Compact-Bio-C-PCD zgodny z normą europejską EN 867-5 i norma międzynarodową EN ISO 11140-6, składa się z kapsuły o ściśle określonej objętości i rurki ze stali kwasoodpornej w obudowie z tworzywa sztucznego,tak aby symulować najtrudniejsze warunki dla penetracji czynnika sterylizującego, kompatybilny z testem biologicznym ampułkowym szt. 3 24 Fiolkowy wskaźnik biologiczny do sterylizacji plazmowej wynik ostateczny po24h, kompatybilny z przyrzadem testowym procesu Compact Bio-C-PCD op. 10 25 Zestaw pakietów serwet wielokrotnego użycia z arkuszami testowymi typu B-D wraz z klamrą op. 2 26 Testy Bowie-Dicka-pakiet jednorazowy zmiana koloru z kremowego na ciemno szary z arkuszem wczesnego ostrzegania nie emitujący substancji toksycznych szt. 600 27 Zewnętrzna taśma ze wskaźnikiem parowym 1,9cmx55m nie emitująca substancji toksycznych rol. 50 28 Test do dezynfekcji termicznej Des Check o nietoksycznych wskaźnikach op. 12 29 Zestaw startowy do kontroli skuteczności mycia składający się z przyrządu do kontroli skuteczności mycia dla narzędzi chirurgicznych i przyrządu do kontroli skuteczności mycia dla narzędzi do chirurgii mało inwazyjnej /MIS/ oraz 50 testów do przyrządu kontroli skuteczności mycia dla narzędzi chirurgicznych i przyrządu do kontroli skuteczności mycia dla narzędzi do chirurgii mało inwazyjnej /MIS/ z substancją wskaźnikową, której skład odpowiada składowi krwi ludzkiej zgodnie z normą PN_EN ISO 15883 op. 1 30 Testy do kontroli skuteczności mycia z substancją wskaźnikową, której skład odpowiada składowi krwi ludzkiej zgodnie z normą PN-EN-ISO 15883 kompatybilne z przyrządem do kontroli skuteczności mycia dla narzędzi chirurgicznych oraz przyrządem dla narzędzi do chirurgii mało inwazyjnej op. 8 31 Wskażnik do systemu testowania mycia mechanicznego op. 8 32 Wskażnik chemiczny do sterylizacji plazmowej kl 1 nie emitujący substancji toksycznych op. 10 33 Wskażnik chemiczny do sterylizacji plazmowej klasy 4 op. 12 34 Integrator chemiczny do pary wodnej Kl. 5 (nie wymagający interpretacji wyniku, możliwość wieloletniej archiwizacji, z możliwością oceny wskaźnika chemicznego w dwóch okienkach, wędrująca substancja wskaźnikowa, laminowany) nie emitujący substancji toksycznych. op. 8 35 Papier sterylizacyjny I generacji (100% celuloza) gramatura 60g/m2 100cmx100cm, kolor biały ryz. 5 36 Papier sterylizacyjny I generacji (100% celuloza) gramatura 60g/m2 100cmx100cm, kolor niebieski ryz. 5 37 Osłonki jednorazowe na narzędzia mikrochirurgiczne o ostrych końcach 5,1x12,7cm (umieszczenie ostrego zakończenia narzędzia w foliowej kieszonce ochraniacza). Ochraniacz ze wskaźnikiem chem. para wodna nie emitujące substancji toksycznych op. 2 38 Osłonki jednorazowe na narzędzia mikrochirurgiczne o ostrych końcach na narzędzia niezawiasowe i zawiasowe ponad 17,5cm długości rozmiar 14x24cm (umieszczenie ostrego zakończenia narzędzia w foliowej kieszonce ochraniacza).Ochraniacz ze wskaźnikiem chem. para wodna nie emitujący substancji toksycznych. op. 2 39 Chemiczny wskaźnik paskowy wieloparametrowy do sterylizacji EO z ułożeniem liniowym o długości nie mniejszej niż 10,2cm nie emitujący substancji toksycznych op. 1 40 Modułowy stojak na wykazy narzędziowe wykonany z tworzywa, wyposażony w 10 ramek A4 z 5 zakładkami indeksującymi. Ramki w różnych kolorach. szt. 2 41 Zestaw uzupełniający ramek do stojaka na wykazy narzędziowe składający się z 10 ramek A4 z 5 zakładkami indeksującymi. Ramki w różnych kolorach. szt. 4 42 Rękawice silikonowe elastyczne, odporne na temperature (-60oC - +300oC) szt. 2 43 Metkownica trzyrzędowa alfanumeryczna do naklejania etykiet dwukrotnie przylepnych z możliwością druku zarówno liter jak i cyfr we wszystkich pozycjach pierwszego rzędu. Zapis informacji wzdłuż przesuwu etykiet szt. 1 44 Etykiety dwukrotnie przylepne ze wskaźnikiem sterylizacji parą wodną, kompatybilne z metkownicą trzyrzędową op. 12 45 Etykiety dwukrotnie przylepne ze wskaźnikim sterylizacji plazmowej, kompatybilne z metkownicą trzyrzędową op. 3 46 pisaki odporne na czynniki sterylizacji do rękawa papierowo-foliowego szt. 26 47 Test do zgrzewarki Hawo op. 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 24.95.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rękawy TYVEK i torebki foliowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rękawy TYVEK zgrzewalne ze wskaźnikiem chemicznym (plazma) 35cmx100m rol. 4 2. Rękawy TYVEK zgrzewalne ze wskaźnikiem chemicznym (plazma) 50cmx100m rol. 2 3. Rękaw TYVEK rozmiar 7,5cmx100m rol. 9 4. Rękaw TYVEK rozmiar 10cmx100m rol. 10 5. Rękaw TYVEK rozmiar 15cmx100m rol. 6 6. Rękaw TYVEK rozmiar 20cmx100m rol. 8 7. Rękaw TYVEK rozmiar 25cmx100m rol. 8 8. Rękaw TYVEK rozmiar 30cmx100m rol. 4 9 Torebki foliowe posterylizacyjne samoprzylepne rozmiar150mmx250mm op. 3 Torebki foliowe posterylizacyjne samoprzylepne rozmiar200mmx300mm op. 4 10 Torebki foliowe posterylizacyjne samoprzylepne rozmiar300mmx500mm op. 6 11 Torebki foliowe posterylizacyjne samoprzylepne rozmiar400mmx550mm op. 6 12 Torebki foliowe posterylizacyjne samoprzylepne rozmiar400mmx7600mm op. 10 13 Torebki foliowe posterylizacyjne samoprzylepne rozmia600mmx7600mm op. 8.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Materiały eksploatacyjne do sterylizacji plazmowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Kaseta Sterrad 100S-5 cykli op. 17 2 Akcesoria op. 1 3 Włóknina op. 1 4 Akcelerator booster op. 6.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 24.95.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.