eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RacibórzWykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Raciborzu oraz odbiór zużytych tablic

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-19

Racibórz: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Raciborzu oraz odbiór zużytych tablic
Numer ogłoszenia: 142763 - 2011; data zamieszczenia: 19.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Raciborski, Plac Okrzei 4, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 32 4597385, faks 32 4597386 , strona internetowa WWW.POWIATRACIBORSKI.PL

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Raciborzu oraz odbiór zużytych tablic.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Raciborzu oraz odbiór zużytych tablic, w tym: a) wykonanie i dostawa tablic w łącznej szacunkowej ilości około 1 100 sztuk, obejmująca: 1) tablice samochodowe zwyczajne jedno i dwurzędowe, w tym wtórniki, 2) tablice samochodowe indywidualne jedno i dwurzędowe, w tym wtórniki, 3) tablice samochodowe do pojazdów zabytkowych jedno i dwurzędowe, w tym wtórniki, 4) tablice samochodowe tymczasowe jedno i dwurzędowe, w tym badawcze, 5) tablice motocyklowe zwyczajne, w tym wtórniki, 6) tablice motocyklowe indywidualne, w tym wtórniki, 7) tablice motocyklowe tymczasowe, w tym badawcze, 8) tablice motorowerowe zwyczajne, w tym wtórniki, 9) tablice motorowerowe tymczasowe, w tym badawcze, b) odbiór zużytych tablic rejestracyjnych - szacunkowa ilość zużytych tablic w okresie realizacji zamówienia: około 1 100 sztuk.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.00.00.00 - Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Uzasadnienie faktyczne: W dniu 16.05.2011r. do zamawiającego wpłynęło pismo Instytutu Transportu Samochodowego w Warszawie informujące, że w wyniku kontroli jakości tablic rejestracyjnych dostarczanych do wydziałów komunikacji oraz stwierdzonych odstępstw od wymagań, z dniem 11 maja 2011r. zostały zawieszone certyfikaty zgodności na tablice rejestracyjne pojazdów wydane dla firmy - wykonawcy, z którym zamawiający w dniu 08.12.2009r. podpisał umowę na wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych na czas od 01.01.2010r. do 31.12.2012r. W okresie zawieszenia certyfikatów wykonawca ten nie może powoływać się na certyfikat oraz oznaczać tablic rejestracyjnych znakiem zgodności i tym samym nie może realizować zamówienia na wyprodukowanie i dostawę tablic, odpowiadających warunkom określonym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 14 listopada 2002r. w sprawie warunków produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2002r. Nr 193, poz. 1618) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 186, poz. 1322 z późn. zm.). W związku z powyższym, w celu zabezpieczenia ciągłości realizacji zadań powiatu z zakresu rejestracji i oznaczania pojazdów, zachodzi potrzeba natychmiastowego udzielenia i wykonania zamówienia na wyprodukowanie i dostawę tablic rejestracyjnych. Konieczność udzielenia zamówienia spowodowana jest wyjątkową sytuacją niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której zamawiający nie mógł przewidzieć. W obecnej sytuacji nie można też zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia, dlatego też zamówienie udzielone zostanie w trybie z wolnej ręki. Uzasadnienie prawne: art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • TABLO Ireneusz Marosz, ul. Kościuszki 5, 44-240 Żory, kraj/woj. śląskie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.