eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszcz GdańskiPrzebudowa budynku świetlicy w Lędowie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-06-03

Pruszcz Gdański: Przebudowa budynku świetlicy w Lędowie.
Numer ogłoszenia: 142760 - 2011; data zamieszczenia: 03.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 107200 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pruszcz Gdański, ul. Wojska Polskiego 30, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 0-58 692 94 21, 692 94 00, faks 0-58 682 27 14.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku świetlicy w Lędowie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku świetlicy w Lędowie przy ul. Szkolnej 5 wraz z rozbudową o podjazd dla niepełnosprawnych oraz budową zbiornika na gaz płynny z przyłączem i instalacją wew. gazową zgodnie dokumentacją projektową. 2. Budynek świetlicy w rzucie poziomym tworzy prostokąt, jest budynkiem częściowo podpiwniczonym, parterowym z poddaszem, z dachem dwuspadowym krytym dachówką ceramiczną. 3. Zakres robót obejmuje: 1) wymianie pokrycia dachowego na dachówkę ceramiczną zakładkową wraz z wymianą poszycia z desek, wykonanie paraizolacji, łat i kontrłat, opierzeń blacharskich, rynien i rur spustowych, przemurowanie kominów, 2) Wykonanie poziomej przeciwwilgociową izolacji budynku nad ławami fundamentowymi i pod belką podwalinową, 3) wykonanie pionowej przeciwwilgociowej izolacji wokół budynku, 4) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, 5) rozebranie ścianek działowych na parterze i poddaszu i wykonanie nowych, 6) roboty wykończeniowe wewnętrzne: wykonanie ocieplenia, okładzin, malowanie ścian, sufitów, podłóg, schodów wewnętrznych w piwnicy, na parterze i na poddaszu, 7) roboty wykończeniowe zewnętrzne: odrestaurowanie ścian z bali drewnianych, impregnacja i naprawa elementów dekoracyjnych elewacji, cokołu z płytek klinkierowych i opaski wokół budynku z płyt chodnikowych, 8) wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych, podestów wejściowych, 9) wykonanie instalacji gazu płynnego wraz z dostawą zbiornika na gaz o poj. 2,7m3 (wynajem), 10) wykonanie instalacji wew. wod-kan, CO, elektrycznej oświetleniowej, gniazdowej, odgromowej, alarmowej, TV przemysłowej, 1) oznakowanie dróg ewakuacyjnych oraz wyposażenie budynku w podręczny sprzęt gaśniczy, instrukcję bezpieczeństwa pożarowego i świadectwo charakterystyki energetycznej, 2) wykonanie do budynku dojazdu pieszo-jezdnego z parkingiem z płyt ażurowych, 3) wykonanie ogrodzenia systemowego z paneli ogrodzeniowych w tym 2 szt. bram i 1szt.furtki wys. 1,7m, działek ( 4/8 i 4/9 ). 4. Wykonawca przed złożeniem oferty winien zapoznać się z terenem budowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiotowe zamówienie współfinansowane jest w ramach programu Rozwój Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe NOVA sp. z o. o., ul. Leśna 13 Nowa Wieś, 83-200 Starogard Gdański, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 583804,7 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 670187,16

  • Oferta z najniższą ceną: 670187,16 / Oferta z najwyższą ceną: 998226,29

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.