eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa przyrządów pomiarowych i sprzętu laboratoryjnego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-19

Warszawa: Dostawa przyrządów pomiarowych i sprzętu laboratoryjnego
Numer ogłoszenia: 142713 - 2011; data zamieszczenia: 19.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4226 , Ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6815 030, faks 22 6815 093.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.2rblog.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa - podsektor rządowy/Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa przyrządów pomiarowych i sprzętu laboratoryjnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 1: 1. Mikrobiureta wg Banga ze śwadectwem wzorcowania szt 2 2. Termometr laboratoryjny ze świadectwem wzorcowania ;0o do + 150o C szt 2 3. Termometr laboratoryjny ze świadectwem wzorcowania ;0o do + 100oC szt 2 4. Termometr laboratoryjny ze świadectwem wzorcowania ;0o do + 50oC szt 2 5. Pipeta jednomiarowa 50 ml ze świadectwem wzorcowania szt 2 6. Pipeta jednomiarowa 100 ml ze świadectwem wzorcowania szt 2 7. Mikrołyżeczka metalowa szt 4 8. Sączek jakościowy miękki D=90mm/opakowanie/ szt 10 9. Sączek jakościowy miękki D=110mm/opakowanie/ szt 10 10. Termohigrometr cyfrowy ze świadectwem wzorcowania szt 2 11. Biureta cyfrowa ze świadectwem wzorcowania szt 1 12. Rękawice kwasoodporne gładkie/para/ szt 10 13. Półrękawica ochronna /hot łapka/ szt 4 ZADANIE NR 2: 1. zestaw walizkowy do prowadzenia opomiarowania czasowego konkurencji sportowych kpl 2 ZADANIE nr 3:1. Suwniarka elektroniczna szt 7 2. Mikrometr szt 1.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.41.00.00-2, 38.43.70.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium. 1.1. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2 580,00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset osiemdziesiąt złotych), w tym na: zadanie 1 - 260,00 PLN (słownie: dwieście sześćdziesiąt złotych); zadanie 2 - 2300,00 PLN (słownie: dwa tysiące trzysta złotych); zadanie 3- 20,00 PLN (słownie: dwadzieścia złotych); Wykonawca składający ofertę na wybrane zadania dokonuje wpłaty wadium w wysokości wyszczególnionej dla poszczególnych zadań (części). 2. Wadium może być wniesione w: 2.1. pieniądzu, 2.2. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w Art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku NBP OO Warszawa, nr rachunku 18 1010 1010 0044 0213 9120 0000, z dopiskiem na przelewie: Wadium w postępowaniu na dostawę przyrządów pomiarowych i sprzętu laboratoryjnego. O terminie wniesienia wadium, decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 4. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 4.1. pieniężnej dokument potwierdzający wniesienie wadium został załączony do oferty, 4.2. innej niż pieniądz, oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 5. Z treści gwarancji, poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp. 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, minimum 1(jedną) dostawę, odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączy dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, np. referencje. Wartość każdej (pojedynczej) dostawy winna być nie mniejsza niż: na zadanie 1 - 9 000,00zł; na zadanie 2 - 75 000,00 zł; na zadanie 3 - 700,00 zł;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż łącznie 84 700,00 pln., w tym: na zadanie 1 - 9 000,00zł; na zadanie 2 - 75 000,00 zł; na zadanie 3 - 700,00 zł;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.szczegółowe oświadczenie o: należytym wykonaniu minimum 1 (jednej) dostawy, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością (wskazaną przez Zamawiającego w Rozdziale V ppkt. 1.2 SIWZ) dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia; posiadaniu środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż wskazanej przez Zamawiającego w Rozdziale V ppkt 1.3 SIWZ. 3.Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Na podstawie art. 144 ustawy Pzp, w przypadkach niezależnych od Zamawiającego, zastrzega się dokonanie zmian treści umowy w zakresie: 1.1. terminu zawarcia umowy; 1.2. okresu świadczenia - a tym samym ilości przewidzianych w ofercie (adekwatnym do planowanego terminu w przypadkach świadczeń okresowych); 1.3. zmiany miejsca świadczenia; 1.4. z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla zamawiającego; 1.5. z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. 2.Wszelkie zmiany dotyczące treści umowy dokonywane będą w formie aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.2rblog.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego budynek nr 1, pokój nr 2 - pocztą na pisemny wniosek wykonawcy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2011 godzina 08:00, miejsce: W siedzibie (kancelarii ogólnej) Zamawiającego - budynek nr 3, pokój nr 8, lub przesłać na adres Zamawiającego: Jednostka Wojskowa 4226, 04-470 Warszawa..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzęt laboratoryjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Mikrobiureta wg Banga ze śwadectwem wzorcowania szt 2 2. Termometr laboratoryjny ze świadectwem wzorcowania ;0o do + 150o C szt 2 3. Termometr laboratoryjny ze świadectwem wzorcowania ;0o do + 100oC szt 2 4. Termometr laboratoryjny ze świadectwem wzorcowania ;0o do + 50oC szt 2 5. Pipeta jednomiarowa 50 ml ze świadectwem wzorcowania szt 2 6. Pipeta jednomiarowa 100 ml ze świadectwem wzorcowania szt2 7. Mikrołyżeczka metalowa szt 4 8. Sączek jakościowy miękki D=90mm/opakowanie/ szt 10 9. Sączek jakościowy miękki D=110mm/opakowanie/ szt 10 10. Termohigrometr cyfrowy ze świadectwem wzorcowania szt 2 11. Biureta cyfrowa ze świadectwem wzorcowania szt 1 12. Rękawice kwasoodporne gładkie/para/ szt 10 13. Półrękawica ochronna /hot łapka/ szt 4..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.41.00.00-2, 38.43.70.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zestawy walizkowe do prowadzenia opomiarowania czasowego konkurencji sportowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy walizkowe do prowadzenia opomiarowania czasowego konkurencji sportowych - 2 kpl..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.41.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Ręczne przyrządy pomiarowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Suwniarka elektroniczna szt. 7 2. Mikrometr szt. 1..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.41.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.