eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaWYKONANIE REMONTU POMIESZCZEŃ LABORATORIUM KONSTRUKCJI METALOWYCH - POKÓJ 98 I 103 WYDZIAŁU BUDOWNICTWA POLITECHNIKI CZĘSTOCHOWSKIEJ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-21

Częstochowa: WYKONANIE REMONTU POMIESZCZEŃ LABORATORIUM KONSTRUKCJI METALOWYCH - POKÓJ 98 I 103 WYDZIAŁU BUDOWNICTWA POLITECHNIKI CZĘSTOCHOWSKIEJ
Numer ogłoszenia: 14261 - 2010; data zamieszczenia: 21.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Częstochowska , ul. Dąbrowskiego 69, 42-201 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3250415, faks 034 3250415.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE REMONTU POMIESZCZEŃ LABORATORIUM KONSTRUKCJI METALOWYCH - POKÓJ 98 I 103 WYDZIAŁU BUDOWNICTWA POLITECHNIKI CZĘSTOCHOWSKIEJ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących remont pomieszczeń w budynku Wydziału Budownictwa Politechniki Częstochowskiej, przy ul. Akademickiej 3 w Częstochowie. Zamówienie obejmuje remont pomieszczeń laboratorium konstrukcji metalowych - pokój 98 i 103 w zakresie robót ogólnobudowlanych i instalacji elektrycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączonej do SIWZ dokumentacji obejmującej: opis przedmiotu zamówienia, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiary robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi zostać zabezpieczona wadium w wysokości: 1000,00 zł. słownie: jeden tysiąc złotych. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 Nr 42, poz. 275.). 4. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu winno być złożone w formie oryginału w kasie zamawiającego. Wskazane jest by kopia (poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium (np. gwarancji ubezpieczeniowej) była dołączona do oferty. Kasa mieści się w siedzibie Zamawiającego przy ul. Dąbrowskiego 69, Częstochowa i jest czynna w godzinach : 9.00 - 12.00. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu kwota oznaczona w pkt. 1 musi być przelana na konto zamawiającego nr 06 1750 1211 0000 0000 0416 8728. Wskazane jest by Wykonawca dołączył do oferty kopię polecenia przelewu. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Za dzień wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się dzień uznania rachunku Zamawiającego.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem niniejszego zamówienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 1.2. Posiadają wiedzę niezbędną do zrealizowania niniejszego zamówienia, 1.3. Posiadają doświadczenie niezbędne do zrealizowania niniejszego zamówienia a w szczególności posiadają doświadczenie zawodowe rozumiane jako zrealizowanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - następujących zamówień: minimum trzy zamówienia w zakresie remontu pomieszczeń obejmujące łącznie w każdym zamówieniu branże ogólnobudowlaną i elektryczną. 1.4. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia 1.5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej zrealizowanie niniejszego zamówienia. 1.6. Brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 upzp. 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia 3. Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków udziału w postępowaniu, wymienionych w oparciu o dokumenty, oświadczenia, o których mowa poniżej, według formuły spełnia/nie spełnia. W przypadku gdy, Wykonawca nie załączy do oferty wszystkich wymaganych dokumentów, oświadczeń, bądź ich treść nie będzie potwierdzała spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 u.p.z.p. 4. Zamawiający wykluczy z postępowania również Wykonawców, którzy spełniają przesłanki z art. 24 ust. 2 upzp..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest wykazać nie później niż na dzień składania ofert spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 upzp i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 upzp. W tym celu Wykonawca do oferty zobowiązany jest załączyć następujące dokumenty: 1.1. Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 u.p.z.p. oraz, że brak jest podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 upzp. Jeżeli Wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 upzp polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 upzp wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1.2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę nie wydaje się dokumentu z pkt. 1.3., to Wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.5. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku dotyczącego doświadczenia, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wykaz zrealizowanych przez siebie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie robót (zamówień) zakresem odpowiadającym zamówieniom wskazanym w rozdz. 1, cz. II, pkt 1.2. SIWZ (i opisanym również w niniejszym ogłoszeniu pkt 1.3. warunków udziału), z podaniem rodzaju robót wchodzących w zakres zamówienia ze wskazaniem branż, miejsca wykonania i daty realizacji rozumianej jako podanie dat dziennych (dzień, miesiąc i rok) rozpoczęcia i zakończenia robót wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia objęte wykazem zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz prawidłowo ukończone..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pcz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Częstochowska, Dział Zamówień Publicznych, ul. Dąbrowskiego 69, 42-200 Częstochowa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Politechnika Częstochowska ul. Dąbrowskiego 69, Sekretariat Kanclerza, pok. 28, 42-200 Częstochowa. Godziny pracy Sekretariatu: w dni robocze od poniedziałku do piątku od godz. 7:30 do godz. 15:00..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.