eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmDOSTAWY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH I MEDYCZNYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-07

Chełm: DOSTAWY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH I MEDYCZNYCH
Numer ogłoszenia: 142616 - 2012; data zamieszczenia: 07.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Chełmie , ul. Ceramiczna 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5623247, 5623254, faks 082 5623247.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.chelm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH I MEDYCZNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących materiałów opatrunkowych i medycznych: 1) pakiet 1 - opatrunki hydrocoloidowe z alginianem i opatrunki hydrocoloidowe do leczenia trudno gojących się ran; 2) pakiet 2 - pakiety: ginekologiczne, chirurgiczne, cięciowe; 3) pakiet 3 - zestawy: serwety, kompresy, setony, tupfery; 4) pakiet 4 - zestawy jednorazowe do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania i ilości zawiera formularz oferty elektronicznej - załącznik nr 1. 3. Pakiety muszą być pełne. W przypadku braku jakiejkolwiek pozycji bądź wprowadzeniu przez Wykonawcę zmian w zapotrzebowaniu ilościowym Zamawiającego - pakiet zostanie odrzucony. 4. Wykonawca zobowiązany jest przeliczyć cenę oferty według ilości zapotrzebowanych przez Zamawiającego. 5. Zaokrąglenia dokonane przez arkusz Excel nie będą traktowane za błąd w przeliczeniu ceny oferty. 6. Zamówienie dotyczy sukcesywnych dostaw, w oparciu o bieżące potrzeby Zamawiającego. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania zamówienia w zakresie ilościowym i wartościowym. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych jedynie na poszczególne pakiety. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty równoważnej. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczo-eksploatacyjno-użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna: art. 29 ust. 3 ustawy-Prawo zamówień publicznych. 10. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6, 7. 11. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych. 12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, o której mowa w art. 36 ust.2 pkt 2. 13. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej 12-miesięczny okres ważności, licząc od daty jego dostarczenia. 2) Na opakowaniach wymagane są następujące oznaczenia: nazwa wyrobu, postać, seria, data ważności, ilość sztuk. 3) Oferowane produkty objęte przedmiotem zamówienia muszą być najwyższej jakości oraz dopuszczone do stosowania na terenie RP, oznaczony znakiem CE w sposób odpowiadający dyrektywie Rady Nr 9342EWG z dnia 14.06.1993r. w sprawie wyrobów medycznych (Dz. U. UE L 169 z 12 lipca 1993 r. str.1 z późn. zm.) i Ustawą z dnia 25.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., nr 107, poz. 679) 4) Zamawiający wymaga w przypadku opatrunków jałowych, zestawów i pakietów jałowych metody sterylizacji parą wodną, aby oferowane produkty spełniały normy tzw. opatrunków inwazyjnych chirurgicznych. 5) Na pakietach Zamawiający wymaga podwójnej etykiety samoprzylepnej (tagi). 6) Dostawa każdej partii następuje na koszt Wykonawcy loco Apteka Szpitalna, ul. Szpitalna 53 w Chełmie 7) W cenie jednostkowej oferowanego towaru uwzględnić należy wszystkie czynniki cenotwórcze (podatek VAT, koszt dostawy, koszt pakowania i ubezpieczenia podczas transportu, rozładunku i innych opłat pośrednich, ewentualne marże i upusty, itp. 8) UWAGA: w przypadku dokonywania przez Zamawiającego zmian w opisie przedmiotu zamówienia (dopuszczeń lub modyfikacji) zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca jest zobowiązany do naniesienia tych zmian w formularzu cenowym - załączniku nr 2 w kolumnie Opis przedmiotu zamówienia z adnotacją dopuszczone przez Zamawiającego pismem z dnia....., znak.....

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki 33.14.11.11 - Opatrunki przylepne 33.14.11.10 - Opatrunki 33.14.11.19 - Kompresy .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 13.04.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale IV SIWZ. 2. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale IV SIWZ. 2. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale IV SIWZ. 2. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale IV SIWZ. 2. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale IV SIWZ. 2. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1) Certyfikaty CE i deklaracje zgodności dla oferowanych produktów. UWAGA: na załączonym dokumencie należy wpisać w prawym górnym rogu numer zadania i pozycji, którego dokument dotyczy.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony formularz oferty elektronicznej [wg załączonego druku - załącznik nr 1] oraz dodatkowo na płycie CD; 2) dokumenty lub oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu [wymienione w rozdziale IV SIWZ]; 3) w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika-pełnomocnictwo, o którym mowa w ust. 11 pkt 3) SIWZ; 4) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowaniu ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 5) w przypadku Wykonawców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej - umowę spółki cywilnej; 6) termin płatności - 30 dni [na załączonym druku]

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień umowy może nastąpić w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, w następujących sytuacjach: 1) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp techniczny lub technologiczny (np. wycofanie z obrotu), zmiana nie może spowodować zmiany ceny oraz obniżenia parametrów technicznych, jakościowych i innych wynikających z oferty, na podstawie których był dokonany wybór Wykonawcy; 2) konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez Strony, zmiana nie może powodować zmiany ceny wynikającej z oferty Wykonawcy; 3) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego; 4) zmiany stawki podatku od towarów i usług; wartość umowy określona w § 5 ust. 1 umowy ulegnie zmniejszeniu w przypadku obniżenia stawki podatku od towarów i usług lub powiększeniu w przypadku podwyższenia stawki podatku od towarów i usług; 5) zaistnienia okoliczności, (technicznych, gospodarczych itp.) których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 6) wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia; 7) wprowadzenia nowej technologii produktu objętego umową, wówczas Zamawiający dopuszcza jego zastąpienie jedynie produktem równoważnym lub o wyższych parametrach jakościowych, o cenie nie wyższej niż w umowie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.chelm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Chełmie, ul. Ceramiczna 1, II piętro, pok. 209.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Chełmie, ul. Ceramiczna 1, I piętro, Kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.