eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz Pomorski › SPRAWOWANIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD BUDOWĄ BUDYNKU GIMNAZJUM I ROZBUDOWĄ STACJI UZDATNIANIA WODY UL. WOLNOŚCI W KALISZU POMORSKIM

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-05-19

Kalisz Pomorski: SPRAWOWANIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD BUDOWĄ BUDYNKU GIMNAZJUM I ROZBUDOWĄ STACJI UZDATNIANIA WODY UL. WOLNOŚCI W KALISZU POMORSKIM
Numer ogłoszenia: 142543 - 2011; data zamieszczenia: 19.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 121847 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kalisz Pomorski reprezentowana przez Burmistrza Kalisza Pomorskiego, ul. Wolności 25, 78-540 Kalisz Pomorski, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3616263, faks 094 3616288.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPRAWOWANIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD BUDOWĄ BUDYNKU GIMNAZJUM I ROZBUDOWĄ STACJI UZDATNIANIA WODY UL. WOLNOŚCI W KALISZU POMORSKIM.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań inwestycyjnych pn: a)Budowa gimnazjum publicznego im. Marii Skłodowskiej Curie przy ul. Błonie Kaszubskie w Kaliszu Pomorskim b)Rozbudowa stacji uzdatniania wody, ulica Wolności w Kaliszu Pomorskim. 2. Do obowiązków Wykonawcy - inspektora nadzoru inwestorskiego należy szczególności: 1)Przekazanie wykonawcy robót budowlanych, w imieniu Zamawiającego, terenu budowy, 2)Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 3)Sprawdzanie jakości wykonywanych robot i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobiegnie wbudowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 4)Nadzór nad terminowością realizacji robót budowlanych, w tym zgodnie z harmonogramem przedstawionym przez Wykonawcę, a w szczególności w zakresie dotrzymania terminu zakończenia przedmiotowych inwestycji, 5)Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, 6)Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy, 7)Kontrolowanie zgodności realizacji robót budowlanych z uzgodnionym przez Strony harmonogramem robót, projektem budowlanym, zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną. 8)Sporządzanie protokołów konieczności w przypadku wystąpienia robót dodatkowych oraz przedstawianie ich do zatwierdzenia Zamawiającemu, po uprzednim sprawdzeniu ich wyceny. Bez zgody Zamawiającego inspektor nadzoru nie jest upoważniony do wydawania wykonawcy robót budowlanych poleceń wykonania robót dodatkowych, 9)Kompletowanie i kontrola wszelkich dokumentów wymaganych od wykonawcy robót niezbędnych do odbioru, 10)Pobyt na placu budowy w odstępach czasu zabezpieczających skuteczny i prawidłowy nadzór - minimum 1 raz w tygodniu. 11)Pełna dyspozycyjność wobec wykonawcy robót i Zamawiającego - niezwłoczne stawianie się na uzasadnione wezwanie telefoniczne lub inne Wykonawcy robót, 12)Sprawdzanie zestawień wykonanych prac oraz wszystkich dokumentów dostarczonych przez wykonawcę robót pod względem ich kompletności, treści merytorycznej i finansowej oraz faktycznej ilości wykonanych robót budowlanych 13)Organizowanie narad koordynacyjnych dotyczących realizacji robót, z udziałem kierownika budowy (przynajmniej raz w miesiącu) , sporządzanie protokołów z narad i przekazywanie ich zainteresowanym stronom (wykonawcy robót i Zamawiającemu) w terminie 5 dni po naradzie, celem umożliwienia podejmowania decyzji o każdym zagadnieniu, które ma wpływ na postęp robót. 14)Pisemne niezwłoczne zgłaszanie Zamawiającemu informacji dotyczących ewentualnych zakłóceń związanych z realizacją prac, w tym również informacji o wszelkich opóźnieniach w realizacji harmonogramu z określeniem ich przyczyn, 15)Zapewnienie sprawowania nadzoru inwestorskiego w sposób nieprzerwany i niezakłócony, a w przypadku niemożliwości podjęcia czynności określonych w umowie zapewnienie uprawnionego zastępstwa, 16)Zapewnienie Zamawiającemu doradztwa technicznego i opiniowanie koniecznych lub celowych do wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, 17)Wnioskowanie do Zamawiającego w sprawach dotyczących, przeprowadzania niezbędnych ekspertyz i badań technicznych oraz w innych ważnych sprawach finansowych i prawnych, 18)Udzielanie wykonawcy robót informacji, wyjaśnień i wskazówek dotyczących realizacji zamówienia, 19)Kontrolowanie stosowania przez wykonawcę robót przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego, 20)Kontrolowanie przestrzegania przez wykonawcę robót zasad bhp, 21)Wstrzymanie robót w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z zamówieniem i przepisami bhp, 22)Bieżące informowanie Zamawiającego o wszelkich problemach związanych z realizacją robót, 23)Przeprowadzenie odbiorów częściowych i odbioru końcowego oraz sporządzenie protokołu odbioru oraz listy wad i innych dokumentów związanych z warunkami umowy z wykonawcą robot. 24)Kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robót (podanie zakresu i wartości wykonanych robót). 25)Obsługę okresu gwarancyjnego i okresu rękojmi obiektów nadzorowanych zgodnie z okresami gwarancji i rękojmi wynikającymi z umów z wykonawcami - organizowanie i uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych, inspekcję wad usuwanych przez Wykonawcę robót budowlanych. 26)Wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów prawa. 3. Szczegółowy opis i zakres zamówienia zawiera SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe DARO Dariusz Czapla, Ul. Warskiego 5/9, 66-400 Gorzów Wielkopolski, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 200000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 93933,21

  • Oferta z najniższą ceną: 93933,21 / Oferta z najwyższą ceną: 256455,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.