eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa mebli dla Urzędu m.st. Warszawy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-27

Warszawa: Dostawa mebli dla Urzędu m.st. Warszawy
Numer ogłoszenia: 142507 - 2008; data zamieszczenia: 27.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa, Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5953360, fax 022 5953368.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli dla Urzędu m.st. Warszawy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych mebli biurowych do siedzib Zamawiającego, znajdujących się w granicach administracyjnych m.st. Warszawy, na koszt Wykonawcy. Zamówienie jest podzielone na dwie części. Część nr I dotyczy mebli biurowych typu standard. Część nr II - dotyczy mebli biurowych o podwyższonym standardzie typu dyrektorskiego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.10.00 - Meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiąjący nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: - spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy; - wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie należycie wykonali, co najmniej 2 kontrakty obejmujące dostawę mebli biurowych, każdy o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 zł. brutto. Przez meble biurowe Zamawiający rozumie meble, które służą do wyposażenia pomieszczeń przeznaczonych do pracy biurowej typu biurko, szafy aktowe, kontenery, krzesła obrotowe, stoły konferencyjne itp. Ocena spełniania ww. warunków nastąpi na podstawie dokumentów zawartych w złożonej ofercie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ, b) dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) wykaz wykonanych z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 kontraktów obejmujących dostawę mebli biurowych, każdy o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 zł. brutto - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, d) dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że dostawy, o których mowa powyżej zostały wykonane należycie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/wyszukiwarka.php

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych ul. Corazziego 7, 00-087 Warszawa, piętro IV, pokój Nr 13, u Pani Jolanty Kotowicz (tel.: 22 505-06-05 lub 595-31-93, fax: 22 595-33-68).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych ul. Corazziego 7, 00-087 Warszawa, piętro IV, pok. nr 13.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert w dniu 04.07.2008 r. o godz. 10:15, w BZP, ul. Corazziego 7, 00-089 Warszawa sala konferencyjna Zamawiający nie ma zamiaru zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie ma zamiaru ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są: a) w zakresie przedmiotu zamówienia: Pan Adam Dukaczewski - tel.: 22 595-35-78 b) w zakresie formalno - prawnym: Pani Jolanta Kotowicz - tel.: 22 595-31-93, 022 505 06 05

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ NR I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywna dostawa fabrycznie nowych mebli biurowych typu standard do siedzib Zamawiającego, znajdujących się w granicach administracyjnych m.st. Warszawy, na koszt Wykonawcy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ NR II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywna dostawa fabrycznie nowych mebli biurowych o podwyższonym standardzie typu dyrektorskiego do siedzib Zamawiającego, znajdujących się w granicach administracyjnych m.st. Warszawy, na koszt Wykonawcy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.