Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-27
Warszawa: Dostawa mebli dla Urzędu m.st. Warszawy
Numer ogłoszenia: 142507 - 2008; data zamieszczenia: 27.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa, Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5953360, fax 022 5953368.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli dla Urzędu m.st. Warszawy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych mebli biurowych do siedzib Zamawiającego, znajdujących się w granicach administracyjnych m.st. Warszawy, na koszt Wykonawcy. Zamówienie jest podzielone na dwie części. Część nr I dotyczy mebli biurowych typu standard. Część nr II - dotyczy mebli biurowych o podwyższonym standardzie typu dyrektorskiego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.10.00 - Meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiąjący nie żąda wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: - spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy; - wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie należycie wykonali, co najmniej 2 kontrakty obejmujące dostawę mebli biurowych, każdy o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 zł. brutto. Przez meble biurowe Zamawiający rozumie meble, które służą do wyposażenia pomieszczeń przeznaczonych do pracy biurowej typu biurko, szafy aktowe, kontenery, krzesła obrotowe, stoły konferencyjne itp. Ocena spełniania ww. warunków nastąpi na podstawie dokumentów zawartych w złożonej ofercie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ, b) dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) wykaz wykonanych z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 kontraktów obejmujących dostawę mebli biurowych, każdy o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 zł. brutto - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, d) dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że dostawy, o których mowa powyżej zostały wykonane należycie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/wyszukiwarka.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych ul. Corazziego 7, 00-087 Warszawa, piętro IV, pokój Nr 13, u Pani Jolanty Kotowicz (tel.: 22 505-06-05 lub 595-31-93, fax: 22 595-33-68).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych ul. Corazziego 7, 00-087 Warszawa, piętro IV, pok. nr 13.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert w dniu 04.07.2008 r. o godz. 10:15, w BZP, ul. Corazziego 7, 00-089 Warszawa sala konferencyjna Zamawiający nie ma zamiaru zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie ma zamiaru ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są: a) w zakresie przedmiotu zamówienia: Pan Adam Dukaczewski - tel.: 22 595-35-78 b) w zakresie formalno - prawnym: Pani Jolanta Kotowicz - tel.: 22 595-31-93, 022 505 06 05
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ NR I.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywna dostawa fabrycznie nowych mebli biurowych typu standard do siedzib Zamawiającego, znajdujących się w granicach administracyjnych m.st. Warszawy, na koszt Wykonawcy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ NR II.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywna dostawa fabrycznie nowych mebli biurowych o podwyższonym standardzie typu dyrektorskiego do siedzib Zamawiającego, znajdujących się w granicach administracyjnych m.st. Warszawy, na koszt Wykonawcy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
- Realizacja dwóch spotkań informacyjno - rozwojowych w grudniu 2025 r. dla członków Konsorcjum Projektu NEEST, jednostek współpracujących i decyzyjnych w kwestii rozwoju Projektu NEEST.
- SUKCESYWNY ZAKUP PALIW PŁYNNYCH DLA SGGW W OKRESIE 18 MIESIĘCY
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż mebli i wyposażenia do Centrum Wspierania Rodzin BIS przy ulicy Gagarina 152/11 w Toruniu w ramach projektu pn. "Rodzina w Centrum Etap I" z podziałem na części
- Dostawa wyposażenia pracowni multimedialnej j. obcego w sprzęt komputer i multimed wraz z instalacją oprogramowania i montażem mebli w ZS3 w Żorach, w ramach proj. pn. "Kształcimy zawodowo w Żorach!".
- Dostawa mebli dla Filii nr 28 Biblioteki Kraków położonej przy ul. Komandosów 1 w Krakowie
- Zakup i dostawa regałów metalowych na potrzeby Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie
- Zakup, w tym dostawa i montaż mebli dla Urzędu Miejskiego w Słupsku
- Dostawa mebli do pracowni dydaktycznych oraz pomieszczeń administracyjnych i porządkowych na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie energetyki odnawialnej (słonecznej) w Starym Brześciu
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





