eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaUsługi pralnicze bielizny i odzieży dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gdyni.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-29

Gdynia: Usługi pralnicze bielizny i odzieży dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gdyni.
Numer ogłoszenia: 142489 - 2012; data zamieszczenia: 29.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 203480 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Grabowo 2, 81-265 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 7810120, 7820124 w. 55, 38, faks 058 7820124 w. 38.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi pralnicze bielizny i odzieży dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gdyni..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych bielizny i odzieży dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gdyni. Usługi będą realizowane wyłącznie w granicach administracyjnych Gminy Miasta Gdynia, tj.: 1) Zespół Opiekuńczy ul. Fredry 3, 2) Ośrodek Opiekuńczy dla Osób Przewlekle Chorych ul. Bosmańska 32A, 3) Tymczasowy Ośrodek Opiekuńczy ul. Chwarznieńska 93 4) Zespół ds. Mieszkalnictwa Wspieranego ul. Maciejewicza 11, Warszawska 44. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje usługi pralnicze - prania, dezynfekcji i maglowania wg asortymentu wyspecyfikowanego w formularzu cenowym (załącznikach nr 2 do SIWZ). 3. Zakres usług pralniczych wyspecyfikowanych w załączniku nr 2 do SIWZ jest wielkością maksymalną, przewidzianą do realizacji w okresie obowiązywania umowy. W związku z tym, że w trakcie obowiązywania umowy dotyczącej przedmiotowego zamówienia może zmniejszyć się zapotrzebowanie na zamawiane usługi Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości usług poszczególnego asortymentu z zakresu przedmiotu zamówienia o nie więcej niż 25% w stosunku do zamawianych ilości. 4. Usługi pralnicze będą wykonywane zgodnie z zasadami technologii prania, Wykonawca będzie stosował wyłącznie środki piorąco-dezynfekujące, które posiadają aktualne certyfikaty dopuszczające pranie bielizny i odzieży szpitalnej. 5. Wykonawca zobowiązuje się do oddzielnego prania wymienionego asortymentu: - pościel i bielizna brudna, - pościel i bielizna skażona organicznie, - podkłady szpitalne, - koce i kołdry, - poduszki. 6. Odbiór, transport oraz zwrot odzieży i bielizny będzie przez Wykonawcę wykonywany przy pomocy własnych środków transportu dopuszczonego przez właściwą Stację Sanitarno-Epidemiologiczną do przewozu bielizny szpitalnej na własny koszt, przy czym Wykonawca zapewni także czynności załadunkowe i wyładunkowe brudnej i czystej bielizny i odzieży z placówek wymienionych w pkt 1. 7. Odbiór bielizny i odzieży do prania/powrotne dostarczenie wypranej bielizny i odzieży z/do placówek (z wyjątkiem Ośrodka Opiekuńczego dla Osób Przewlekle Chorych) będzie odbywać się w godzinach 08.00-15.00 w piątki. W przypadku Ośrodka Opiekuńczego dla Osób Przewlekle Chorych odbiór bielizny i odzieży do prania/ powrotne dostarczenie wypranej bielizny i odzieży będzie odbywać się w poniedziałki, środy i piątki w godz. 08.00-15.00. Jeśli wyznaczony dzień jest dniem ustawowo wolnym od pracy odbiór/dostawa bielizny i odzieży odbywać się będą w dzień roboczy, poprzedzający lub następny zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym. 8. Termin realizacji usługi prania wraz z dostarczeniem wypranych rzeczy do Ośrodka Opiekuńczego dla Osób Przewlekle Chorych odbywać się będzie w ciągu 2 dni od dnia odebrania rzeczy przez Wykonawcę z danej placówki. 9. Wykonawca, na co najmniej 3 dni przed pierwszym odbiorem brudnej odzieży i bielizny, dostarczy do Zamawiającego szczelne opakowania z podziałem na asortymenty - worki płócienne (wyprane, zdezynfekowane, i wymaglowane) na brudną bieliznę, odzież oraz zapewni i przekaże Ośrodkowi Opiekuńczemu dla Osób Przewlekle Chorych oraz Zespołu ds. Mieszkalnictwa Wspieranego na okres obowiązywania umowy, szczelnie zamykane pojemniki (minimum 100 litrowe) przeznaczone do pościeli zabrudzonej organicznie jak również dostarczy środek dezynfekujący do w/w pojemników zapobiegający powstawaniu niepożądanych zapachów (Wykonawca wskaże nazwę środka oraz sposób jego rozcieńczania). 10. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania czystej bielizny i odzieży posegregowanej według asortymentu w opakowaniach foliowych. 11. Wykonawca powinien dokonywać ważenia pobranego/zwracanego asortymentu pralniczego we własnym zakresie z możliwością porównania stanów wagowych z Zamawiającym. 12. Wykonawca zobowiązuje się w przypadku zamiany, zagubienia lub zniszczenia z winy Wykonawcy asortymentu oddanego do prania, do dostarczenia nowego tego samego rodzaju, rozmiaru, koloru i gatunku lub zapłaty należności w wysokości odpowiadającej kosztom zakupu brakującego asortymentu. 13. Reklamacje jakościowe, ilościowe czy asortymentowe dot. wykonania usługi, których Zamawiający nie mógł stwierdzić w momencie odbioru prania zgłoszone przez Zamawiającego w formie pisemnej drogą pocztową lub elektroniczną zostaną rozpatrzone przez Wykonawcę, który w uzasadnionym przypadku zobowiązuje do poprawnego wykonania usługi, pokrycia szkody lub uzupełnienia braków w terminie 7 dni. 14. Oferta musi być kompletna, nieuwzględnienie w ofercie wykonywania chociażby jednego z określonych w formularzu cenowym rodzaju usług spowoduje odrzucenie oferty..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania 98.31.50.00 - Usługi prasowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRALNIA PRAL-EXPRESS Filip Mierkiewicz, ul. Warszawska 7, 89-620 Chojnice, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 125839,97 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 81853,52

  • Oferta z najniższą ceną: 81853,52 / Oferta z najwyższą ceną: 108939,68

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.