eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubaczówPrzeprowadzenie cząstkowego audytu zewnętrznego i sporządzenie raportów z weryfikacji wydatków poniesionych w ramach realizacji projektuRozwój przedsiębiorczości poprzez udostępnianie terenów inwestycyjnych miasta Lubaczów i gminy Lubaczów oraz rekultywację terenów zdegradowanych powiatu Jaworowskiego i Nowy Rozdił

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-02

Lubaczów: Przeprowadzenie cząstkowego audytu zewnętrznego i sporządzenie raportów z weryfikacji wydatków poniesionych w ramach realizacji projektu: Rozwój przedsiębiorczości poprzez udostępnianie terenów inwestycyjnych miasta Lubaczów i gminy Lubaczów oraz rekultywację terenów zdegradowanych powiatu Jaworowskiego i Nowy Rozdił
Numer ogłoszenia: 142425 - 2014; data zamieszczenia: 02.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 105669 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubaczów, ul. Jasna 1, 37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie, tel. 016 632 16 84, faks 017 717 36 55.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie cząstkowego audytu zewnętrznego i sporządzenie raportów z weryfikacji wydatków poniesionych w ramach realizacji projektu: Rozwój przedsiębiorczości poprzez udostępnianie terenów inwestycyjnych miasta Lubaczów i gminy Lubaczów oraz rekultywację terenów zdegradowanych powiatu Jaworowskiego i Nowy Rozdił.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres działań realizowanych i finansowanych przez Gminę Lubaczów w przedmiotowym projekcie: 1) Przywrócenie aktywności gospodarczej na terenach posiarkowych w Baszni (Gmina Lubaczów) - budowa 2 odcinków infrastruktury drogowej: a) Przebudowa drogi gminnej Basznia Dolna- ulica Kolejowa km 0+000 - km 0+890 b) Przebudowa drogi gminnej Basznia Górna- uta Kryształowa km 0+000-km 4+490 c) Nadzór inwestorski nad pracami- Gmina Lubaczów 2) Specjalistyczne szkolenia biznesowe dla pracowników Gminy Lubaczów oraz przedstawicieli lokalnych NGOs i organizacji otoczenia biznesu w zakresie aktywności stref gospodarczych, relacji z inwestorami, publiczno-prywatnego partnerstwa - MODUŁ II Skills Development (rozwój umiejętności i kompetencji zawodowych). 3) Działania promocyjne (zostaną pokryte koszty materiałów promocyjnych, tablic, ulotek , tablic biura projektu, ogłoszeń prasowych, opracowania materiałów, itp.). 4) Zarządzanie projektem (koordynacja projektowa realizacji projektu, w tym finansowa, robocze spotkania partnerów projektu, monitoring i audyt projektu) - koszt wynagrodzenia koordynatora gminnego wraz z kosztami pracodawcy (umowa o pracę 80%). 5) Zakup mebli i sprzętu dla celów Agencji Rozwoju Lokalnego (2 stanowiska pod komputery, stół, 12 krzeseł, tablica multimedialna, 3 regały na książki, 3 szafy na dokumenty, szafa na ubrania, wieszak, 2 krzesła obrotowe, 3 biurka oraz 3 krzesła obrotowe, 1 stół okolicznościowy). 6) Podróże personelu projektu w ramach spotkań na Ukrainie. 7) Audyt projektu. Łączny koszt działań finansowanych po stronie Gminy Lubaczów - 853.707,95 euro..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.21.20.00 - Usługi audytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt jest współfinansowany z Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa i Partnerstwa w ramach Programu Transgranicznego Polska - Białoruś - Ukraina 2007-2013, Priorytet 1. Wzrost konkurencyjności obszaru przygranicznego, Działanie 1.1. Lepsze warunki dla przedsiębiorczości.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grupa Gumułka - Audyt Spółka z o.o., ul. J. Matejki 4, 40-077 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29320,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14268,00

  • Oferta z najniższą ceną: 14268,00 / Oferta z najwyższą ceną: 59040,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.