eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rymań › Przygotowanie i dowóz gorącego posiłku dla dzieci ze Szkoły Podstawowej w Gorawinie, Zespołu Szkół w Rymaniu z filiami w Starninie, Dębicy i Drozdowie oraz dla dzieci nie objętych obowiązkiem szkolnym, osób starszych, chorych i niepełnosprawnych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-08-28

Rymań: Przygotowanie i dowóz gorącego posiłku dla dzieci ze Szkoły Podstawowej w Gorawinie, Zespołu Szkół w Rymaniu z filiami w Starninie, Dębicy i Drozdowie oraz dla dzieci nie objętych obowiązkiem szkolnym, osób starszych, chorych i niepełnosprawnych.
Numer ogłoszenia: 142339 - 2009; data zamieszczenia: 28.08.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 265472 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Szkolna 7, 78-125 Rymań, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-94 35 83 234, faks 0-94 35 83 234.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i dowóz gorącego posiłku dla dzieci ze Szkoły Podstawowej w Gorawinie, Zespołu Szkół w Rymaniu z filiami w Starninie, Dębicy i Drozdowie oraz dla dzieci nie objętych obowiązkiem szkolnym, osób starszych, chorych i niepełnosprawnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, ewentualna dostawa własnym transportem w termoizolacyjnych pojemnikach lub termosach i wydawanie posiłków dla uczniów objętych pomocą społeczną. Wykaz ilościowy zakwalifikowanych do posiłków uczniów z placówek szkolnych z terenu Gminy Rymań, obejmuje następującą przeciętną ilość uczniów w jednym miesiącu: Szkoła Podstawowa w Gorawinie - 10, Zespołu Szkół w Rymaniu z filiami w Starninie, Dębicy i Drozdowie-128, w dniach nauki w roku szkolnym 2009/2010 . Posiłki powinny być wydawane w godzinach od 11.30 do 13.30. 2. Posiłki powinny być przygotowane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia, sporządzane z pełnowartościowych produktów posiadających aktualne terminy ważności, urozmaicone o wysokiej wartości odżywczej oraz atrakcyjne pod względem organoleptycznym. Przedłożone dwutygodniowe menu powinno zawierać gramaturę posiłków, ich wartość energetyczną oraz ilościową recepturę potraw wraz z kalkulacją kosztów produkcji. W proponowanym menu posiłki nie mogą się powtarzać, a jednocześnie tygodniowy jadłospis musi zawierać minimum trzy posiłki mięsne. Transport posiłków musi odbywać się z zachowaniem odpowiednich parametrów temperatur stosowanych podczas transportu potraw. 3. Trzy razy w tygodniu ma być to posiłek w postaci drugiego dania zawartość energii powinna wynosić około 850-1000 kcal; udział energii z tłuszczu nie powinien przekraczać 30%; zupy - należy przygotować na wywarach jarskich (warzywnych) lub mięsnych z dodatkiem głównego składnika. Przeciętna waga jednej porcji zupy - 350-400g; drugie danie - powinno składać się z produktów białkowych, najlepiej pochodzenia zwierzęcego - mięso, ryby, drób - porcja 100g, produktów bogatych w węglowodany złożone - ziemniaki, kasza - porcja 200g, lub danie typu łazanki, kluski, pierogi - porcja 300g, oraz dodatek warzywny - surówki, warzywa gotowane - porcja 100g. Napój - w ilości 200ml (kompot)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.42.10 - Posiłki szkolne 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 126258.86 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.08.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ADAMUS PHU Paweł Usidus 75-130 Koszalin ul. Szarych Szeregów 1, 75-130 Koszalin ul. Szarych Szeregów 1, 75-130 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 4.66
  • Oferta z najniższą ceną: 4.66 oferta z najwyższą ceną: 5.14
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.