Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-25
Ostróda: BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU POWIATU OSTRÓDZKIEGO I JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POWIATU
Numer ogłoszenia: 142332 - 2010; data zamieszczenia: 25.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie , ul. Grunwaldzka 19A, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6429800, faks 089 6429817.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.ostroda.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_ostrodzki/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU POWIATU OSTRÓDZKIEGO I JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POWIATU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie na jednakowych warunkach bankowej obsługi budżetu Powiatu Ostródzkiego i jednostek organizacyjnych powiatu wymienionych niżej: 1. Centrum Kształcenia Ustawicznego w Ostródzie, ul. Wyszyńskiego 2, 14-100 Ostróda. 2. Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Ostródzie, ul. Stapińskiego 19C, 14-100 Ostróda. 3. Liceum Ogólnokształcące im. J. Bażyńskiego w Ostródzie, ul. Drwęka 2, 14-100 Ostróda. 4. Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej w Ostródzie, ul. Grunwaldzka 19A, 14-100 Ostróda. 5. Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Morągu, ul. Leśna 6, 14-300 Morąg. 6. Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Ostródzie, ul. Sportowa 1, 14-100 Ostróda. 7. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie, ul. Mickiewicza 32, 14-100 Ostróda. 8. Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Ostródzie, ul. Grunwaldzka 19A, 14-100 Ostróda. 9. Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie, , ul. Mickiewicza 32, 14-100 Ostróda. 10. Rodzinny Dom Dziecka w Grabinku, Grabinek, 14-106 Szyldak. 11. Świetlica Terapeutyczna w Ostródzie, ul. Sportowa 1, 14-100 Ostróda. 12. Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Miłakowie, ul. Olsztyńska 9a, 14-310 Miłakowo. 13. Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Ostródzie, ul. Grunwaldzka 14, 14-100 Ostróda. 14. Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Szymanowie, Szymanowo 2, 14-300 Morąg. 15. Starostwo Powiatowe w Ostródzie, ul Grunwaldzka 19A, 14-100 Ostróda. 16. Zarząd Dróg Powiatowych w Ostródzie, ul Grunwaldzka 62, 14-100 Ostróda. 17. Zespół Szkół Zawodowych w Dobrocinie, Dobrocin 3, 14-330 Małdyty. 18. Zespół Szkół Rolniczych w Ostródzie, ul. Czarnieckiego 69, 14-100 Ostróda. 19. Zespół Szkół Licealnych w Morągu, ul. 11 Listopada 7, 14-300 Morąg. 20. Zespół Szkól w Saminie, Samin25, 14-120 Dąbrówno. 21. Zespół Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących im. 9 Drezdeńskiej Brygady Artylerii w Morągu, ul. Kujawska 1, 14-300 Morąg. 22. Zespół Szkół Zawodowych im. S, Petöfi w Ostródzie, ul. Sportowa 1, 14-100 Ostróda. 23. Zespół Szkół Zawodowych im. St. Staszica w Ostródzie, ul. Wyszyńskiego 2, 14-100 Ostróda. w okresie od 24.06.2010 r. do 23.06. 2015 r. obejmującej: - otwieranie i prowadzenie rachunków podstawowych i pomocniczych dla budżetu powiatu i jednostek organizacyjnych, - przyjmowanie wpłat i dokonywanie wypłat gotówkowych własnych i obcych, dokonywanie przelewów wewnętrznych i do innych banków, - prowadzenie pełnej obsługi dewizowej i rozliczeń zagranicznych, - sporządzanie wyciągów bankowych na następny dzień roboczy po realizacji dyspozycji, wraz z dokumentacją umożliwiającą prawidłową kwalifikację dowodów i księgowanie operacji, - wydawanie blankietów czekowych, - instalację, udostępnianie, aktualizację w siedzibie Zamawiającego i jednostkach organizacyjnych pełnego oprogramowania związanego z systemem bankowości elektronicznej oraz przeszkolenie wskazanych pracowników, - uruchamianie kredytu w rachunku bieżącym, - udzielanie informacji telefonicznej o stanie i obrotach środków na rachunkach, - automatyczne lokowanie środków pieniężnych pozostających na koniec dnia na rachunku budżetu powiatu na rachunku lokaty typu overnight, - wydawanie zaświadczeń przez bank na wniosek zamawiającego, - obsługa kasowa w punkcie zlokalizowanym w budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Jana III Sobieskiego 5 w Ostródzie, po przeniesieniu siedziby i zakończeniu adaptacji (przewidywany termin 2012 r.)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust 1 Pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.10.00.00 - (3) Usługi bankowe i inwestycyjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają siedzibę, oddział, filię, punkt obsługi klienta na terenie miasta Ostródy i Morąga umożliwiający realizację przedmiotu zamówienia lub udokumentują możliwość obsługi Zamawiającego w należyty sposób i do przyjęcia przez Zamawiającego w przypadku braku własnej bazy na terenie wskazanych miast
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju , w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 9.2. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym - 5
- 3 - oprocentowanie rachunku bieżącego i rachunków pomocniczych - 15
- 4 - oprocentowanie lokat na rachunku lokat typu overnight - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_ostrodzki/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Ostródzie, ul. Grunwaldzka 19A, 14-100 Ostróda
pok.nr 17.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Ostródzie, ul. Grunwaldzka 19A, 14-100 Ostróda pok. nr 19(sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- Usługa kompleksowego żywienia pacjentów hospitalizowanych w Szpitalu w Ostródzie S. A.
- Dostawa wyposażenia IT do siedziby Zamawiającego w projekcie "Agroturystyka z Witosem"
- "Modernizacja drogi powiatowej Nr 1183 N w miejscowości Gulbity"
- Renowacja budynku przy ul. Henryka Sienkiewicza 15 w Ostródzie
więcej: przetargi w Ostródzie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.