eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SosnowiecUsługa utrzymania czystości w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych i ich otoczeniu, zarządzanych przez MZBM - TBS Sp. z o.o. w Sosnowcu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-26

Sosnowiec: Usługa utrzymania czystości w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych i ich otoczeniu, zarządzanych przez MZBM - TBS Sp. z o.o. w Sosnowcu.
Numer ogłoszenia: 142242 - 2008; data zamieszczenia: 26.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych TBS Sp. z o.o. w Sosnowcu, ul. Korczaka 7, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 3642045, fax 032 3642055.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbm.sosnowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa utrzymania czystości w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych i ich otoczeniu, zarządzanych przez MZBM - TBS Sp. z o.o. w Sosnowcu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r; Nr 223 poz.1655 z późn. zm.). Przedmiotem zamówienia jest zadanie: Wykonanie usługi utrzymania czystości w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych i ich otoczeniu, zarządzanych Przez MZBM - TBS Sp. z o.o. w Sosnowcu (Załącznik nr 2 do umowy), zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i postanowieniami projektu umowy- Załącznik nr 3 SIWZ stanowiącej integralną część SIWZ. Opis przedmiotu zamówienia: 1.Zamówienie obejmuje utrzymanie w czystości powierzchni wewnętrznych wspólnego użytku oraz terenów zewnętrznych przynależnych do budynków Wspólnot Mieszkaniowych Nieruchomości (Załącznik nr 2 do umowy), zarządzanych przez MZBM-TBS Spółka z o.o. zgodnie z zakresem obowiązków Wykonawcy przy realizacji usługi wg Załącznika nr 1 do umowy: -Sprzątanie powierzchni wewnętrznych budynków (Załącznik nr 2 do umowy): zamiatanie, zmywanie, dezynfekcję itp.; według częstotliwości i zakresu ujętego w Załączniku nr 1 do umowy; -Sprzątanie zewnętrznych powierzchni przynależnych, według częstotliwości i zakresu ujętego w Załączniku nr 1 do umowy; -Pielęgnacji terenów zielonych (Załącznik nr 2 do umowy), według częstotliwości i zakresu ujętego w Załączniku nr 1 do umowy. 2.Wykonawca zaopatrywać się będzie we własnym zakresie w środki czystości, piasek, sprzęt, worki na odpady zielone oraz inne materiały niezbędne do realizacji umowy. 3.Rozliczenie prac będzie dokonywane w okresach miesięcznych. Przed wystawieniem faktury Wykonawca uzyska od wyznaczonego przez ROW przedstawiciela potwierdzenie należytego wykonania usługi, na protokole odbioru (Załącznik nr 4 do umowy). 4.Termin realizacji prac objętych umową ustala się na 24 miesiące (2 lata) od dnia podpisania Umowy w przedmiocie zamówienia publicznego. 5.Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania korekty wykazu budynków i powierzchni. 6.Zamawiający przewiduję waloryzację ceny podanej przez Wykonawcę w druku oferty o wskaźnik podany przez GUS na początku roku z rok ubiegły

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani wnieść wadium zgodnie z art. 45 ust.2 Ustawy w wysokości 4.500,00zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych ) w formach określonych w art.45 ust.6 Ustawy. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: ING Bank Śląski O/S-c 82 1050 1360 1000 0008 0000 0572 -Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu potwierdzoną przez Wykonawcę. -Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. -W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium, oryginał dokumentu należy złożyć w Dziale Finansowym Zamawiającego, pok. 21 Natomiast do oferty należy dołączyć kserokopię złożonego dokumentu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2.Zwrot wadium. Zgodnie z art. 46 ust. 1 i 2 Ustawy. 3.Utrata wadium. Zgodnie z art. 46 ust.5 Ustawy 4.Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 5.Wykonawcy, którzy nie wniosą wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzą się na przedłużenie okresu związania ofertą zostaną wykluczeni z postępowania (art. 24 ust. 2 pkt 4 Ustawy). Ważność wadium w formie niepieniężnej winna obejmować okres: od dnia 04.07.2008 r. do dnia 02.08.2008 r..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia określonego w niniejszej specyfikacji mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.oświadczą, że spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Ustawy i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. 2.dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3.dysponują narzędziami i urządzeniami niezbędnymi, w ilości zapewniającej terminowe wykonanie zleceń: 4.posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Uwaga: stwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu (formalnych) i zdolności do wykonywania zamówienia (merytorycznych) wymaganych od Wykonawców będzie dokonane w oparciu o złożone wraz z ofertą: oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz potwierdzające (spełnianie tych warunków) dokumenty wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w punkcie 10 SIWZ wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 Ustawy i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podst. art.24 ust.1 i 2 Ustawy - Załącznik nr 2 SIWZ - wskazana data podpisania. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, który potwierdza prawo Wykonawcy do występowania w obrocie prawnym oraz wskazuje osobę/osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku, gdy nie wszystkie powyższe informacje znajdują się w dokumencie rejestrowym należy również załączyć inne dokumenty prezentujące powyższe dane np. statut, umowę spółki, itp. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonych dokumentów, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 3.Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - min. 10 osób (pracowników) zawarte w pkt 7 Formularza Ofertowego (Załącznik nr 1 SIWZ) 4.Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje niezbędnym sprzętem do wykonania usługi w przedmiotowym zakresie, zawarte w pkt 8 Formularza Ofertowego (Załącznik nr 1 SIWZ) 5.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Dodatkowo do oferty należy załączyć: 6.Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 SIWZ - wskazana data podpisania. 7.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. Uwagi: 1.Dokumenty, o których mowa powyżej mogą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby/osobę uprawnione do podpisywania oferty. 2.Upoważnienie do podpisywania dokumentów przetargowych i występowania w postępowaniu przetargowym w imieniu wykonawcy musi być dołączone do oferty lub musi bezpośrednio wynikać z przedstawionych dokumentów. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonych dokumentów do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 3.Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 4.Wykonawca składa oświadczenia i dokumenty przetargowe pod odpowiedzialnością karną (dotyczącą składania nieprawdziwych zeznań i oświadczeń) wynikającą z art. 297 Kodeksu Karnego. W razie stwierdzenia, że złożone przez wykonawców informacje są nieprawdziwe Zamawiający zgodnie z dyspozycją art. 304 k.p.k. - zawiadomi o tym fakcie właściwy organ ścigania. 5.Złożenie przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania, zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 Ustawy spowoduje wykluczenie go z postępowania. 6.Oferty, oświadczenia i inne dokumenty oraz informacje składane przez zamawiającego i wykonawców oraz umowa w sprawie zamówienia publicznego stanowią załączniki do protokołu. 7.Protokół wraz z załącznikami jest jawny. Załączniki do protokołu udostępnia się po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z tym że oferty są jawne od chwili ich otwarcia 8.Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art.86 ust.4 Ustawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzbm.sosnowiec.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych TBS Spółka z o.o., ul. Korczaka 7, 41-200 Sosnowiec, pok. nr 20..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2008 godzina 09:30, miejsce: W siedzibie zamawiającego: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych TBS Spółka z o.o., ul. Korczaka 7, 41-200 Sosnowiec, sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w punkcie 10 SIWZ. W przypadku wymogów dot. potencjału ekonomicznego, kadrowego, sprzętowego, a także doświadczenia realizacyjnego wystarczające jest łącznie ich spełnienie przez wszystkich wykonawców składających wspólną ofertę. 2.Dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt 11. ppkt 2 i 5 SIWZ, Wykonawcy składają odrębnie, przy czym w przypadku dokumentu wymienionego w pkt 11. ppkt 5. - (polisa) Zamawiający dopuszcza także możliwość złożenia jednej polisy wystawionej na wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty wymienione w pkt 11. ppkt 3-7 SIWZ Wykonawcy składają łącznie. Oświadczenie, o którym mowa, w pkt 11.ppkt 1 SIWZ winno zostać podpisane wspólnie (na jednym druku) przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Formularz Ofertowy (Załącznik 1 SIWZ ) pkt 11 ppkt 6 SIWZ winien zostać podpisany przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawców. 3.Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówieni albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Preferowane jest, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo winno zostać dołączone do oferty. Pełnomocnictwo winno być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonej przez notariusza. 4.Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 5.Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia będą odpowiedzialni solidarnie za wypełnienie zobowiązań umownych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.