eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Organizacja, przygotowanie i przeprowadzenie w roku 2016 szkoleń / kursów w ramach doskonalenia zawodowego dla nauczycieli, w tym pełniących funkcje kierownicze zatrudnionych w szkołach i placówkach prowadzonych przez Gminę Miejską Kraków

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-09-07

Kraków: Organizacja, przygotowanie i przeprowadzenie w roku 2016 szkoleń / kursów w ramach doskonalenia zawodowego dla nauczycieli, w tym pełniących funkcje kierownicze zatrudnionych w szkołach i placówkach prowadzonych przez Gminę Miejską Kraków
Numer ogłoszenia: 142202 - 2016; data zamieszczenia: 07.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 141907 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Ekonomiki Oświaty w Krakowie, ul. Ułanów 9, 31-450 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 617 88 88, faks 12 410 43 90.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja, przygotowanie i przeprowadzenie w roku 2016 szkoleń / kursów w ramach doskonalenia zawodowego dla nauczycieli, w tym pełniących funkcje kierownicze zatrudnionych w szkołach i placówkach prowadzonych przez Gminę Miejską Kraków.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja, przygotowanie i przeprowadzenie w roku 2016 szkoleń/ kursów w ramach doskonalenia zawodowego dla nauczycieli, w tym pełniących funkcje kierownicze zatrudnionych w szkołach i placówkach prowadzonych przez Gminę Miejską Kraków. Szkolenia/kursy winny odbywać się przy wykorzystaniu sprzętu multimedialnego (tj. laptop z oprogramowaniem dot. szkoleń/kursów, rzutnik, ekran), tablicy typu flipchart. Dopuszczalne dni oraz godziny szkoleń/kursów: pn-pt, 8.00-16.00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Każdy uczestnik każdego szkolenia/kursu otrzyma zaświadczenie/certyfikat potwierdzający jego uczestnictwo w danym szkoleniu/kursie. Wykonawca przeprowadzi dla każdego szkolenia/kursu ewaluację formatywną i ewaluację sumatywną. Realizacja przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę będzie przebiegać w dwóch etapach: - etap I - Rekrutacja, - etap II - Realizacja szkoleń/kursów. Etap I - Rekrutacja: W ramach przedmiotowego etapu Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia całej procedury rekrutacji uczestników szkoleń/ kursów objętych przedmiotem zamówienia. Szczegółowy opis etapu II przedmiotu zamówienia - Realizacja szkoleń/kursów określa załącznik nr 5 do SIWZ. Miejsce realizacji wszystkich szkoleń/kursów zapewnia Wykonawca. Wymagania Zamawiającego dot. miejsca realizacji szkoleń/kursów: - Lokalizacja miejsc/-a szkoleń/kursów: na terenie miasta Krakowa w obrębie węzłów przesiadkowych komunikacji miejskiej. Sale szkoleniowe: - odpowiadające liczbie uczestników poszczególnych grup szkoleniowych i dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, - spełniające wymogi przepisów bhp i ppoż, - posiadające odpowiednią powierzchnię zapewniającą miejsca siedzące dla 25 osób w ustawieniu teatralnym (kinowym) lub w układzie litery U, bądź w podkowę zapewniające uczestnikom szkolenia/kursu bardzo dobrą słyszalność i widoczność prezentowanych treści, wyposażoną w krzesła, stoły/ławki/pulpity dla uczestników oraz stół prezydialny i krzesło dla prowadzącego szkolenie, - wyposażone w sprzęt multimedialny: laptop z koniecznym oprogramowaniem dla przeprowadzenia szkoleń, rzutnik multimedialny, ekran, flipchart, zestaw markerów, możliwość zaciemnienia sali, odpowiednie oświetlenie, odpowiednie nagłośnienie, klimatyzację z możliwością utrzymania stałej temperatury w sali szkoleniowej, dwa mikrofony, dostęp do Internetu, - z zapleczem sanitarnym i dostępem do szatni. Materiały szkoleniowe dla uczestników szkoleń/kursów: Każdy z uczestników szkoleń/kursów winien otrzymać (bezzwrotnie i nieodpłatnie) na początku szkolenia/kursu jego grupy zestaw materiałów szkoleniowych zawierający całą prezentację przedstawioną na szkoleniu/kursie poszerzoną o treści wykraczające poza omówione podczas szkolenia/kursu a dotyczące tematu szkolenia/kursu - w wersji papierowej. Każdy z uczestników każdego szkolenia/kursu winien otrzymać (bezzwrotnie i nieodpłatnie) na początku szkolenia/kursu jego grupy zestaw materiałów szkoleniowych, o którym mowa w pkt. 3.7.1 SIWZ dodatkowo w wersji elektronicznej zapisanej na nośniku pendrive (pamięć USB) - jeżeli Wykonawca złożył takie zobowiązanie w ofercie. Dodatkowe konsultacje dla uczestników szkoleń/kursów: Wykonawca zapewnienia każdemu uczestnikowi każdego szkolenia /kursu możliwości konsultowania się z prowadzącym w zakresie tematów omawianych podczas szkolenia/kursu w okresie do 7 dni roboczych po zakończeniu szkolenia/kursu w grupie do której należał ten uczestnik szkolenia/kursu. Usługa gastronomiczna w trakcie szkoleń/kursów: Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia w trakcie trwania szkoleń/kursów ciągłej usługi gastronomicznej oraz obsługi kelnerskiej w sali szkoleniowej lub w innym pomieszczeniu zlokalizowanym w bezpośrednim jej sąsiedztwie, w godzinach trwania szkolenia/ kursu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.09.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 14.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Inventum Sp. z o.o., ul. Mikołaja Reja 20A, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 651750,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 191250,00

  • Oferta z najniższą ceną: 191250,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5382000,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.