Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-03
Lubartów: WYMIANA WODOMIERZY NA ZIMNĄ WODĘ
Numer ogłoszenia: 142194 - 2011; data zamieszczenia: 03.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Spółdzielnia Mieszkaniowa w Lubartowie , ul. Cicha 6, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 081 463 90 01, faks 081 855 30 15.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.smlubartow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółdzielnia Mieszkaniowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYMIANA WODOMIERZY NA ZIMNĄ WODĘ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana wodomierzy na zimną wodę w 18 budynkach mieszkalnych wielorodzinnych w Lubartowie w ilości 490 sztuk wodomierzy. 2.Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana wodomierzy na zimną wodę fabrycznie nowych o zabezpieczeniu antymagnetycznym i średnicy DN15 w budynkach mieszkalnych Spółdzielni w ilości 490 sztuk wodomierzy. Wymiana dotyczy wodomierzy w niżej wymienionych budynkach: Cmentarna 14 o 20 mieszkaniach do wymiany 12 wodomierzy, Cmentarna 16 o 20 mieszkaniach do wymiany 13 wodomierzy, Dreszera 12 o 24 mieszkaniach do wymiany 17 wodomierzy, Dreszera 18 o 24 mieszkaniach do wymiany 20, Lipowa 1A o 55 mieszkaniach do wymiany 58 wodomierzy, Michów o 9 mieszkaniach do wymiany 8 wodomierzy, Niedzwiada o 9 mieszkaniach do wymiany 8 wodomierzy, Ostrów Lubelski Garbar. 29, o 16 mieszkaniach do wymiany 15 wodomierzy, Ostrów Lubelski Lub. 7, o 16 mieszkaniach do wymiany 15 wodomierzy, Powstańców W-wy 71, o 45 mieszkaniach do wymiany 43 wodomierzy, Powstańców W-wy 73, o 30 mieszkaniach do wymiany 22 wodomierzy Powstańców W-wy 75, o 45 mieszkaniach do wymiany 41 wodomierzy, Powstańców W-wy 77, o 55 mieszkaniach do wymiany 46 wodomierzy, Powstańców W-wy 79 o 55 mieszkaniach do wymiany 50 wodomierzy, Słowackiego 3A o 50 mieszkaniach do wymiany 46 wodomierzy, Słowackiego 3B o 40 mieszkaniach do wymiany 29 wodomierzy , Szaniawskiego 66 o 25 mieszkaniach do wymiany 18 wodomierzy, Szaniawskiego 68 o 30 mieszkaniach do wymiany 29 wodomierzy. 3. Charakterystyka, której powinien odpowiadać montowany wodomierz: - średnica DN15 do zimnej wody, - jednostrumieniowy przepływ nominalny Q = 1,0 do 1,5 m3/h, - data pierwotnej legalizacji 2011r., - zatwierdzenie typu przez Główny Urząd Miar, - liczydło hermetyczne odporne na zaparowanie, - podwójne zabezpieczenie przed działaniem zewnętrznego pola magnetycznego, - zabezpieczenie przed ściskaniem liczydła w celu jego zablokowania, - udogodniony odczyt przez dowolne ustawienie obrotowo obracającego się skrzydła, - odporność na zanieczyszczenia wody, - zgodność z wymaganiami norm PN-ISO-4064; BS 5728, - klasy metrologiczne B dla wodomierzy montowanych w poziomie, klasa A dla wodomierzy montowanych w pionie. Zastosowane materiały dla wybranego systemu muszą być udokumentowane kartą techniczną materiału, atestem higienicznym i zatwierdzeniem typu. 4.Oferent zobowiązany jest zdobyć wszystkie informacje (w tym dokonać wizji lokalnej), które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz mogą mieć wpływ na określenie ceny oferty. 5.W przypadku konieczności wykonania robót towarzyszących wymianie wodomierzy w postaci niezbędnych przeróbek polegających na: wymianie zaworu odcinającego 20 mm, wymianie zaworu odcinającego 15 mm, montażu redukcji 20 na 15 mm, wymianie półśrubunku, przeróbce instalacji typu Jaś, wskazane prace również wchodzą w skład przedmiotu zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wpłacenie wadium. Wadium należy wpłacić na konto Spółdzielni Nr konta: 55 8707 0006 0031 0167 2000 0001 w Powiatowym Banku Spółdzielczym w Lubartowie. Wysokość wadium wynosi 1 000 zł (tysiąc zł) . 2. Wadium Oferentów, których oferta nie została wybrana zostaje zwrócone niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub zamknięcia przetargu bez dokonania wyboru oferty. 3. Oferentowi, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie oferenta o zdolności do wykonania zamówienia - załącznik nr 3 do specyfikacji
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie oferenta o zdolności do wykonania zamówienia - załącznik nr 3 do specyfikacji
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie oferenta o zdolności do wykonania zamówienia - załącznik nr 3 do specyfikacji
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie oferenta o zdolności do wykonania zamówienia - załącznik nr 3 do specyfikacji
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie oferenta o zdolności do wykonania zamówienia - załącznik nr 3 do specyfikacji
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
dokumenty referencji dotyczące wykonanych robót związanych z montażem wodomierzy w latach 2009 - 2010 wskazanych w wykazie robót, potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w postaci otwarcia wobec wykonawcy likwidacji lub ogłoszenia upadłości, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie, iż brak jest podstaw do wykluczenia wykonawcy, o których mowa w niniejszym punkcie; aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, kopię aktualnych dokumentów - karty technicznej materiału, atestu higienicznego i zatwierdzenia typu. dokument potwierdzający wpłatę wadium
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.smlubartow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Spółdzielni Mieszkaniowej w Lubartowie: 21-100 Lubartów, ul. Cicha 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2011 godzina 11:00, miejsce: Spółdzielni Mieszkaniowej w Lubartowie: 21-100 Lubartów, ul. Cicha 6, Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBARTOWA
- "Rozbiórka i budowa mostu na rzece Wieprz w m. Chlewiska wraz z przebudową drogi powiatowej nr 1551 L na odcinku od ulicy Księcia Sanguszki do mostu - przebudowa drogi na długości około 920m"
- Opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie ogrodów deszczowych oraz zaplanowanie rozwiązań przechwytujących wodę deszczową na zielonych terenach rekreacyjno-sportowych Lubartowa
- Remont rozdrabniacza jednowałowego terminator 2200 E
- Meble i wyposażenie dla placówek edukacyjnych
- Przebudowa części budynku dydaktycznego Szkoły Podstawowej w Nowodworze, gm. Lubartów, w celu dostosowania do aktualnych przepisów ochrony przeciwpożarowej
więcej: przetargi w Lubartowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Smrokowie w gminie Słomniki.
- Utworzenie lokalnego centrum integracji w m. Nowy Duninów gm. Nowy Duninów
- "Rozbudowa i nadbudowa budynku garażowego wraz ze zmianą konstrukcji dachu" - etap I.
- Odnowienie 13 pustostanów w budynkach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy na terenie AN-6 (5 części).
- "Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Czernichowie",
- Wykonanie klimatyzacji w budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Francuskiej 38
więcej: Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.