Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-26
Łódź: Remont instalacji centralnego ogrzewania w nieruchomości
przy ul.Piotrkowskiej 113 w Łodzi
Numer ogłoszenia: 142175 - 2008; data zamieszczenia: 26.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Nieruchomościami Łódź-Śródmieście "Centrum II", ul. Dowborczyków 5, 90-019 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2536419, fax 042 2536422.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrum2.com3.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont instalacji centralnego ogrzewania w nieruchomości przy ul.Piotrkowskiej 113 w Łodzi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu instalacji centralnego ogrzewania w budynku frontowym oraz lewej oficyny przy ul. Piotrkowskiej 113, od pionu nr 3 do pionu nr 16 oznaczonych na rysunkach dokumentacji technicznej remontu instalacji centralnego ogrzewania. CPV 45331100-7 Zakres prac obejmuje: Remont instalacji centralnego ogrzewania będzie polegał na: - wymianie rur poziomych zasilających piony grzewcze w piwnicy łącznie z montażem zaworów podpionowych - wykonaniu nowego rozdzielacza w węźle z zaworami zaporowymi - demontażu grzejników żeliwnych - odcięciu rur przyłącznych do grzejników żeliwnych - wykonaniu przebić przez ściany i stropy - naprawie tynków w miejscach montowania nowych grzejników płytowych - zamontowaniu tulej ochronnych przez ściany i stropy dla przejścia rur miedzianych - zamontowaniu pionów grzewczych z rur miedzianych - montażu grzejników blaszanych - wykonaniu nowych rur przyłącznych do grzejników - wykonaniu płukania instalacji z wykonaniem próby szczelności - zabezpieczeniu antykorozyjnym rur stalowych - zaizolowaniu rur poziomych w piwnicy Remont instalacji centralnego ogrzewania będzie prowadzony przy czynnych pomieszczeniach biurowych ,pozostałych lokalach, w których prowadzona jest działalność gospodarcza z zachowaniem szczególnej ostrożności podczas prac spawalniczych. Przed przystąpieniem do wymiany elementów instalacji centralnego ogrzewania w lokalach czynnych należy sporządzić harmonogram prac uzgodniony i podpisany przez inwestora oraz użytkowników lokali, w których będą prowadzone prace remontowe. Prace należy wykonać zgodnie z załączoną specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót ( załącznik nr 6 do siwz) przedmiarem robót ( załącznik 2) projektem budowlanym (załącznik nr7 do siwz)oraz poleceniami inspektora nadzoru
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 3.1 O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 3.1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych 3.1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3.1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 4 niniejszej SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4.1.1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez uprawnionego oferenta, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4.1.2 aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez uprawnionego oferenta 4.1.4 oświadczenie , że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1pkt 1-3 ustawy , zał nr 5 do siwz 4.1.5 oświadczenie , że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust 1 i 2 ustawy P.z.p, zał nr 5a do siwz 4.1.6 wykaz minimum dwóch kontraktów odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o łącznej wartości kontraktów nie mniejszej niż 100.000złotych w okresie ostatnich pięciu lat tj. do terminu składania ofert ,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym z podaniem jego wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców zał. nr 3 do siwz - oryginał oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana należycie. Referencje muszą być podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania podmiotu je wystawiającego oraz posiadać datę ich wystawienia. 4.1.7 wykaz osób, które będą realizować zamówienie wraz z zakresem wykonywanych przez nich czynności i kwalifikacji zał. nr 4 do siwz - w formie oryginału oraz kserokopiami posiadanych aktualnych uprawnień poświadczonych za zgodność z oryginałem przez uprawnionego oferenta w tym: - spawacz - uprawnienia spawalnicze podstawowe elektryczne i gazowe ( jedna osoba) - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie instalacji sanitarnych wraz z aktualnym wpisem na Okręgową Listę Inżynierów i Techników Budownictwa ( jedna osoba, może być właściciel ). 4.1.8 polisę a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na minimalną łączną kwotę 50.000 zł, okres ważności polisy nie może być krótszy od terminu związania ofertą - kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez uprawnionego oferenta.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 85
- 2. Gwarancja - 10
- 3. stawka brutto - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.centrum2.com3.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administracja Nieruchomościami Łódź - Śródmieście Centrum II 90-019 Łódź, ul. Dowborczyków 5.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Administracja Nieruchomościami Łódź - Śródmieście Centrum II 90-019 Łódź, ul. Dowborczyków 5 pokój nr 15.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Modernizacja pionu żywienia w Przedszkolu Miejskim nr 173 w Łodzi
- Świadczenie usługi polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu dla uczestników projektu "Рaзом - wsparcie integracji obywateli państw trzecich" kolonii letnich w sierpniu 2025r.
- Najem autobusu przystosowanego do przeprowadzania egzaminów państwowych dla kandydatów na kierowców kat. D prawa jazdy dla potrzeb Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi
- Dostawa krzeseł na potrzeby wyposażenia Sieć Badawcza Łukasiewicz Łódzki Instytut Technologiczny
- Wykonanie robót rozbiórkowych z robotami towarzyszącymi w podziale na 5 części
- Usługa szkoleniowa w zakresie "Asystent działu księgowości"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja instalacji c.o. i c.w.u. w budynku przy ul. Jaworzniaków 15
- Realizacja robót budowlanych związanych z projektem pn. "Poprawa efektywności energetycznej instytucji edukacyjnych", z podziałem na dwie części(...)"
- ,,Termomodernizacja budynki Zakładu Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Iłowej"
- Wykonanie prac termomodernizacyjnych oraz robót remontowych budynków Muzeum im. Jerzego Dunin-Borkowskiego w Krośniewicach
- POPRAWA EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ OŚRODKÓW KULTURY W GMINIE ŁAŃCUT - MODERNIZACJA OŚRODKA KULTURY W WYSOKIEJ ORAZ CIERPISZU.
- Budowa budynku kancelarii dla trzech leśnictw: Klin, Grądy, Suche wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Nadleśnictwie Parciaki
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.