Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-24
Pisz: Przeprowadzenie usług szkoleniowych w ramach projektu PISKA AKADEMIA AKTYWNOŚCI dla osób korzystających z pomocy społecznej, niepracujących, w wieku aktywności zawodowej.
Numer ogłoszenia: 142138 - 2010; data zamieszczenia: 24.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Piszu , ul. Wąglicka 1, 12-200 Pisz, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-87 423 36 54, faks 0-87 423 36 54.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mgops.bip.pisz.hi.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie usług szkoleniowych w ramach projektu PISKA AKADEMIA AKTYWNOŚCI dla osób korzystających z pomocy społecznej, niepracujących, w wieku aktywności zawodowej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie różnych tematycznie kursów/warsztatów/szkoleń. Zamówienie zostało podzielone na 4 zadania z czego każde stanowi odrębną całość..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do organizowania i przeprowadzania kursów/warsztatów/szkoleń objętych niniejszym zamówieniem, zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że jest instytucją szkoleniową w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2008r. nr 69, poz. 415 z późn. zm.), tj. posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania iz wykonawca spełnia niniejszy warunek Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania ,że wykonawca spełnia niniejszy warunek, zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował co najmniej wskazanym potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zgodnie z poniższym opisem( wskazane warunki udziału w postępowaniu dla poszczególnych zadań zamówienia należy spełnić łącznie)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania iż wykonawca spełnia niniejszy warunek wymagane jest: 1. Posiadanie przez wykładowcę/instruktora w Warsztatach autoprezentacji i wizażu wykształcenia min. średniego i doświadczenia zawodowego zgodnego z kierunkiem kursu/warsztatu. 2. W przypadku Treningu kompetencji i umiejętności społecznych wymagane jest posiadanie przez trenera wykształcenia wyższego o kierunku psychologia. 3. Wykładowcy Warsztatów problemowych muszą posiadać wykształcenie wyższe zgodne z przedmiotem szkolenia oraz doświadczenie zawodowe. 4. w przypadku szkoleń zawodowych (brukarz)dopuszcza się posiadanie przez wykładowców/instruktorów wykształcenia zawodowego kierunkowego lub średniego. 5. posiadanie przez każdego wykładowcę/ instruktora co najmniej 1 rocznego doświadczenia zawodowego w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, zgodnego z kierunkiem szkolenia lub prowadzonego przedmiotu,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający określa następujące okoliczności, które mogą spowodować konieczność wprowadzenia istotnych zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: - zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie wykonawcy, np. w przypadku problemów z rekrutacją kandydatów na poszczególne kierunki szkoleń; - zmiana ceny szkolenia przysługująca instytucji szkoleniowej, przy zachowaniu jednostkowej kalkulacji kosztów zawartej w ofercie szkolenia - w przypadku zmiany liczby uczestników objętych szkoleniem - która w ciągu 14 dni od dnia rozpoczęcia szkolenia może się zwiększyć lub zmniejszyć nie więcej niż o 3 osoby. - zmiana kadry dydaktycznej zaangażowanej w realizację szkolenia, wyłącznie w przypadku wystąpienia udokumentowanych nadzwyczajnych okoliczności uniemożliwiających prowadzenie zajęć szkoleniowych przez wskazanego w ofercie wykładowcę /instruktora (w szczególności z powodu choroby, wypadku czy śmieci osoby), pod warunkiem złożenia wniosku przez wykonawcę i po akceptacji przez Zamawiającego; - zmiana harmonogramu zajęć stanowiącego załącznik nr 2 do umowy - w uzasadnionych przypadkach i za zgodą Zamawiającego; - wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy; - zmiana przepisów prawnych krajowych bądź wspólnotowych oraz Wytycznych Ministra rozwoju Regionalnego dotyczących zasad realizacji i finansowania projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mgops.bip.pisz.hi.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejsko -Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Piszu
12-200 Pisz, ul. Wąglicka 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2010 godzina 07:15, miejsce: Miejsko -Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Piszu 12-200 Pisz, ul. Wąglicka 1 pok nr 9.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt PISKA AKADEMIA AKTYWNOŚCI współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki , Priorytet VII: Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7. 1, Poddziałanie 7.1.1: Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PISZA
- Świadczenie usług zimowego utrzymania ulic, dróg, chodników, parkingów, wiat, przystanków, zatok autobusowych oraz dojść do zatok na terenie miasta i gminy Pisz
- Zakup i dostawa protez barku.
- DOKOŃCZENIE PRAC POKRYCIOWYCH ORAZ ELEWACYJNYCH W OBRĘBIE DACHU W RAMACH WYKONAWSTWA ZASTĘPCZEGO ZADANIA "MODERNIZACJA I ROZBUDOWA PISKIEGO DOMU KULTURY"
- "Dostawa materiałów do osteotomii i artrodez w obrębie kończyny dolnej i górnej"
- Budowa budynku użyteczności publicznej na dz. o nr geod. 471/11 i 471/12 obręb Pisz-1
- Wykonanie klimatyzacji na I piętrze budynku Starostwa Powiatowego w Piszu
więcej: przetargi w Piszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Organizacja wyjazdów uczniów z ZS w Sokołowie Młp. do przedsiębiorstw"
- Organizacja i poprowadzenie konferencji z elementami warsztatowymi "Poza szkołą - edukacja, która działa"
- Pełnienie funkcji Animatora w ramach realizowanego projektu ; Akademia Rozwoju Wiedzy i Kompetencji
- Dostawa dronu wraz z przeszkoleniem użytkowników, dla potrzeb OSP w Mieście Jaśle
- Organizacja i przeprowadzenie kursu operatora koparki jednonaczyniowej do 25 t klasa III z egzaminem dla uczniów Zespołu Szkół im. Walerego Goetla w Suchej Beskidzkiej
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rzecz na rzecz Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 1 w Bydgoszczy w 2026 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.