To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-04-11
Gniezno: Dostawa różnych artykułów biurowych, płyt CD i DVD, tuszy i tonerów do drukarek i kopiarek
Numer ogłoszenia: 142132 - 2013; data zamieszczenia: 11.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 87406 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych "Dziekanka" im. A. Piotrowskiego, ul. Poznańska 15, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 61 423 85 00, faks 61 4261118.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa różnych artykułów biurowych, płyt CD i DVD, tuszy i tonerów do drukarek i kopiarek.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa różnych artykułów biurowych, płyt CD i DVD, tuszy i tonerów do drukarek i kopiarek.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.76.44 - Papier kserograficzny .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Tusze, tonery, taśmy do drukarek
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Cartridge Control Sp. z o.o, ul. Zagórska 186, 25-346 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 89057,92 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 36746,00
Oferta z najniższą ceną: 36746,00 / Oferta z najwyższą ceną: 58004,86
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Tonery do kserokopiarek
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Cartridge Control Sp. z o.o., ul. Zagórska 186, 25-346 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25025,84 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9550,00
Oferta z najniższą ceną: 9550,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11684,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Artykuły papiernicze
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Usługowo-Handlowa ANNA Anna Białobrzycka, ul. Wodna 18, 62-200 Gniezno, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47163,62 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 31847,70
Oferta z najniższą ceną: 31847,70 / Oferta z najwyższą ceną: 42650,54
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Druki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"REMI - B" KRZYSZTOF BOIŃSKI, ADAM KROKOWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"REMI - B" KRZYSZTOF BOIŃSKI, ADAM KROKOWSKI SPÓŁKA JAWNA
- REMI-B Spółka Jawna Krzysztof Boiński, Adam Krokowski, ul. Strażacka 35, 43-382 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18162,58 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4484,20
Oferta z najniższą ceną: 4484,20 / Oferta z najwyższą ceną: 12762,78
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Papier ksero
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Usługowo-Handlowa ANNA Anna Białobrzycka, ul. Wodna 18, 62-200 Gniezno, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37769,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 28594,00
Oferta z najniższą ceną: 28594,00 / Oferta z najwyższą ceną: 33135,60
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Płyty CD, DVD, koperty do płyt
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Usługowo-Handlowa ANNA Anna Białobrzycka, ul. Wodna 18, 62-200 Gniezno, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12640,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8230,00
Oferta z najniższą ceną: 8230,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14220,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GNIEZNA
- ZAKUP I DOSTAWA NOWYCH POJEMNIKÓW Z TWORZYWA SZTUCZNEGO NA ODPADY STAŁE
- Świadczenie usługi opiekuna mieszkań wspomaganych na terenie miasta Gniezna przez dwie osoby.
- Wykonanie aktualizacji ewidencji gruntów i budynków w zakresie nadania nowych identyfikatorów działkom ewidencyjnym, budynkom i lokalom
- Remont obiektów sportowych poszkodowanych w wyniku nawalnych opadów deszczu wraz z gradobiciem, które wystąpiły dnia 20 maja 2024 r.
- Dostawa aparatu ultrasonograficznego
- Zakup agregatu prądotwórczego o mocy 80 kVA do Urzędu Gminy Gniezno.
więcej: przetargi w Gnieznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli wraz z montażem oraz wyposażenia do Klubu Dziecięcego przy ul. Włościańskiej 1/U21 w Szczecinie w ramach "Programu Aktywny Maluch 2022-2029"
- Dostawa materiałów biurowych i papieru ksero (postępowanie z podziałem na 2 części)
- Dostawa artykułów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących na potrzeby Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
- Dostawa wyposażenia biurowego, z podziałem na 3 części.
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i jednorazowa dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek dla potrzeb Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego - zgodnie z częściami
- Dostawa artykułów oraz akcesoriów biurowych dla potrzeb WSZ w Płocku.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.