To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-05-11
Sieradz: Dostawy artykułów i sprzętu biurowego
Numer ogłoszenia: 142108 - 2009; data zamieszczenia: 11.05.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 107248 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1551, ul. Wojska Polskiego 78, Sieradz, woj. łódzkie, tel. 043 6567688, faks 043 6567466.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy artykułów i sprzętu biurowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów i sprzętu biurowego do magazynu Zamawiającego, z podziałem na dwie części: Część 1 - Materiały biurowe Część 2 - Materiały papiernicze do sprzętu drukarskiego 2. Dostarczone artykuły mają być fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji a ich minimalny okres przydatności do użytku w dniu dostawy nie może być krótszy niż 2/3 terminu właściwego przez producenta na opakowaniu. 3. Wszystkie zamawiane artykuły mają być zapakowane w oryginalne opakowania z uwidocznioną nazwą producenta i posiadać termin ważności określony przez producenta. 4. Zamawiający żąda dostarczenia wraz z ofertą zdjęć ze szczegółowym opisem i danymi technicznymi artykułów i sprzętu biurowego będącego przedmiotem zamówienia. 5. Szczegółowy asortyment oraz ilość artykułów i sprzętu biurowego przedstawiają załączniki nr 2 i nr 3 - arkusze kalkulacyjne stanowiące integralną część SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.76.30 - Papier do drukowania 18.93.90.00 - Torby podręczne 44.42.42.00 - Taśma przylepna 44.17.40.00 - Folia 44.61.71.00 - Pudła kartonowe 24.91.00.00 - Kleje 30.19.76.43 - Papier fotokopiujący 30.19.26.00 - Bloki kreślarskie 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.73.20 - Zszywacze 30.19.71.00 - Zszywki, gwoździki z szerokim łebkiem, pinezki kreślarskie 30.19.72.20 - Spinacze do papieru 30.19.21.00 - Gumki 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe 30.19.21.22 - Pióra wieczne 30.19.21.25 - Pisaki 30.19.21.33 - Temperówki do ołówków 30.19.21.60 - Korektory 30.19.73.30 - Dziurkacze 30.19.94.10 - Papier samoprzylepny .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 6705.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Materiały papiernicze do sprzętu drukarskiego
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.05.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURPAP J.M.G. FIGIŃSCY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
BIURPAP J.M.G. FIGIŃSCY SPÓŁKA JAWNA
- BIURPAP J.M.G. Figińscy Sp. J., ul. Brukowa 28, 91-341 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 6705.00
- Oferta z najniższą ceną: 6705.00 oferta z najwyższą ceną: 6705.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- Dostawa/przedłużenie licencji i wsparcia na okres 18 miesięcy dla firewalla FortiGate 1100E w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" dla zadania pn." Cyberbezpieczny Sieradz"
- Dostawa sprzętu i narzędzi jednorazowych do zabiegów endoskopowych, laparoskopowych i bronchoskopowych
- Remont pomieszczeń biurowych w budynku Sądu Okręgowego w Sieradzu przy Al. Zwycięstwa 1
- Remont oddziału 1 pawilonu A na potrzeby działu terapeutycznego w Zakładzie Karnym w Sieradzu.
więcej: przetargi w Sieradzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych i papieru do drukarek
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH DLA COPERNICUS PL SP. Z O.O.
- Dostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- Zakup i dostawa artykułów biurowych
- Zakup papieru ksero na wszystkie obiekty Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. WAM - CSW w Łodzi
- Dostawa artykułów biurowych, tonerów i materiałów eksploatacyjnych do drukarek
więcej: Torby podręczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.