eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Galewice › Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Żelazo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-28

Galewice: Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Żelazo
Numer ogłoszenia: 142089 - 2009; data zamieszczenia: 28.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Galewice , ul. Wieluńska 5, 98-405 Galewice, woj. łódzkie, tel. 062 7838039, faks 062 7838039.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Żelazo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac na zadanie przedstawiono w kosztorysie ofertowym (zał. nr 2), który został opracowany na podstawie dokumentacji budowlanej (projektu technicznego, operatu wodno prawnego na przejście wodociągiem pod dnem Strugi Kraszewskiej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych), która stanowi integralną część SIWZ. Zakres prac obejmuje: 1. Zakres rzeczowy. - sieć wodociągowa z rur o śr. DN 80 mm - 2864 mb. i rur PE o śr. DN 63 mm - 60 mb. - zasuwy żeliwne kołnierzowe o śr. 80 mm szt- 3 - hydranty p.poż. z zasuwą odcinająca o śr. 80 mm szt- 4 - inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza dla zakresu objętego zamówieniem. 2. Przejścia przez przeszkody terenowe. Kolizje z przeszkodami terenowymi to przejścia pod droga gminną o nawierzchni nie utwardzonej oraz w pobliżu słupów energetycznych: - przejście pod Struga Kraszewską będzie wykonywane metodą przekopu z zastosowaniem stalowej rury osłonowej o śr. 159 mm zgodnie z Operatem Wodnoprawnym / Decyzja OS-W-6224/3/2005r z dn. 14.07.2005r. - wyd. przez Starostwo Powiatowe w Wieruszowie/ - przejścia w pobliżu słupów energetycznych wykonywać w formie wykopu ręcznego z uwzględnieniem uwag z załączonych uzgodnieniach administratora urządzeń energetycznych. 3. Prowadzenie robót. Wykonawca jest zobowiązany wykonywać wszystkie roboty ściśle według otrzymanej dokumentacji. Jeśli jednak w czasie realizacji robot okaże się, że dokumentacja projektowa dostarczona przez zamawiającego wymaga uzgodnień wykonawca ma obowiązek zgłosić zamawiającemu w formie pisemnej. Wszystkie materiały podstawowe i pomocnicze (zgodnie z projektem) niezbędne do wykonania zadania zapewni Wykonawca. Wykonawca w trakcie prowadzenia prac zobowiązany jest do stosowania wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16.04.2004r o wyrobach budowlanych (Dz.U. Nr 92, poz 881 z póź. zmianami) oraz posiadających atest higieniczny i spełniających normy DIN 4925. Na zastosowane materiały i urządzenia wykonawca przedstawi stosowne dokumenty a w szczególności atesty PZH. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia robót zgodnie z obowiązującym prawem budowlanym oraz do zapewnienia kierownika budowy nad realizacją zadania. Wszystkie wymagane uzgodnienia i zgłoszenia, dotyczące realizacji prac, wykona Wykonawca. Wykonawca dostarczy dokumentację geodezyjną powykonawczą - 2 egz.oraz inne dokumenty i oświadczenia / w tym protokoły odbioru przez PSSE w Wieruszowie i Państwową Straż Pożarna /wymagane w celu uzyskania pozwolenia na użytkowanie . Wykonawca uporządkuje teren po zakończeniu robót (prace rekultywacyjne i likwidacja placu robót). Prace objęte zamówieniem muszą być zgodne z: projektem technicznym , specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych w części dotyczącej sieci wodociągowej, obowiązującymi przepisami i normami. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu umowy. Przed przystąpieniem do sporządzenia oferty Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej w terenie, podczas której zbierze informacje niezbędne do właściwej kalkulacji wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia oraz właściwego zaplanowania i organizacji wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych ani wariantowych. Zamówienie należy wykonać w całości. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. 2007 r. Nr 223, poz. 1655), 2) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętych niniejszym zamówieniem, 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawca musi wykazać, że: a) kierownik budowy, operator sprzętu posiadają stosowne uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w zakresie objętym zamówieniem, b) wykonał z należytą starannością w okresie ostatnich 5-ciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwa zamówienia w zakresie robót budowlanych o podobnym charakterze co przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 80% ceny ofertowej brutto, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Stwierdzenie spełnienia w/w warunków polegać będzie na analizie i ocenie dokumentów lub oświadczeń złożonych przez Wykonawców..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 3). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 4. Oświadczenie, informację o osobie przewidzianej na stanowisko kierownika budowy, wraz z dokumentami potwierdzającymi jego uprawnienia w zakresie objętym zamówieniem. 5. Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5-ciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w którym wykonawca wskaże co najmniej dwa zamówienia w zakresie robót budowlanych o podobnym charakterze co przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 80% ceny ofertowej brutto - zgodnie z zał. nr 4. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające wykonanie robót z należytą starannością. /np. referencje/. 6. Do oferty należy dołączyć również kosztorys ofertowy /zgodnie z załącznikiem nr 2/. Dokumenty składane są w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Oferta i wszystkie wymagane załączniki winny być podpisane przez przedstawiciela uprawnionego do reprezentowania zgodnie z przedstawionym aktem rejestracyjnym. Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela jest on zobowiązany do przedłożenia pełnomocnictwa. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którym mowa wyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, d) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w dziale VII zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 7. Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych: a) wszystkie dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne z wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę, b) dokumenty niejawne (zastrzeżone) składane w ofercie Wykonawca wydziela lub oznacza w wybrany przez siebie sposób, c) Wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych, w tym m.in. z zapisu art. 86 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych: a) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji - wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów - winno być dołączone do oferty, b) przepisy dotyczące Wykonawcy stasuje się odpowiednio do Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenia zamówienia. c) oferta wspólna winna zawierać dokumenty określone w dziale VII pkt 1,2,3 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań. W przypadku wyboru oferty złożonej przez konsorcjum zamawiający zażąda przed podpisaniem umowy, umowy regulującej współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Termin, na jaki została zawarta umowa wykonawców nie może być krótszy od terminu określonego na wykonanie zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.galewice.biuletyn.net.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Galewice; ul.Wieluńska 5; 98-405 Galewice pok. 308.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Galewice; ul.Wieluńska 5; 98-405 Galewice pok.208.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt planowany do realizacji ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.