eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OleśnicaDostawa sprzętu komputerowego i oprogramowań.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-28

Oleśnica: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowań.
Numer ogłoszenia: 142055 - 2009; data zamieszczenia: 28.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy , ul. Wojska Polskiego 13, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3143276, 3142089, faks 071 3143276 w. 281.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.praca-olesnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowań..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowań: 1. Zasilacz awaryjny UPS - 5 szt.; 2. PenDrive - 3 szt.; 3. Niszczarka dokumentów i płyt CD - 3 szt.; 4. PrintServer - 3 szt.; 5. Program antywirusowy NOD32 MIX - aktualizacja - 80 licencji; 6. Program antywirusowy NOD32 MIX - nowe stanowiska - 10 licencji; 7. Program obsługujący nagrywarkę DVD - 3 szt.; 8. Program do kompresji i dekompresji danych - 80 licencji; 9. FortiGate 60 - przedłużenie licencji - 3 szt.; 10. Sieciowe, laserowe urządzenie wielofunkcyjne czarno/białe - 3 szt.; 11. Sieciowe, laserowe urządzenie wielofunkcyjne kolorowe - 1 szt.; 12. Ekran projekcyjny - 2 szt.; 13. Procesor - 1 szt.; 14. Pamięć RAM - 12 modułów; 15. Komputer PC typ I - 2 szt.; 16. Komputer PC typ II - 5 szt.; 17. Monitor typ I - 9 szt.; 18. Monitor typ II - 3 szt.; 19. Laptop - 6 szt.; 20. Pozostałe akcesoria: a) Płyty CD-R lightscribe - 100 płyt.; b) Płyty DVD-R - 100 płyt.; c) Płyty DVD-R DL - 50 płyt.; d) Prezenter - wskaźnik laserowy - 4 szt.; e) Przedłużacz USB - 10 szt.; f) Klawiatura komputerowa - 5 szt.; g) Mysz komputerowa - 5 szt.; h) Mysz komputerowa bezprzewodowa typ I - 5 szt.; i) Mysz komputerowa bezprzewodowa typ II - 5 szt.; j) Adapter bluetooth - 5 szt.; k) Zestaw bezprzewodowy klawiatura + mysz - 4 szt.; l) Organizer do kabli i przewodów - 30 szt.; m) Sprężone powietrze - 10 szt.; n) Kontroler SATA - 3 szt.; 21. Materiały eksploatacyjne: Bęben do drukarki Xerox M20i - 5 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.19.14.00 - Niszczarki 30.19.30.00 - Organizatory i akcesoria 30.21.15.00 - Centralne jednostki przetwarzające (CPU) lub procesory 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.13.10 - Wyświetlacze płaskie 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.43.00 - Płyty kompaktowe (CD) 30.23.44.00 - Uniwersalne dyski wideo (DVD) 30.23.46.00 - Pamięć flash 30.23.61.10 - Pamięć o dostępie swobodnym (RAM) 30.23.71.30 - Karty komputerowe 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 30.23.72.50 - Akcesoria do czyszczenia komputerów 30.23.74.10 - Myszka komputerowa 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe 31.22.48.10 - Przedłużacze 31.68.25.10 - Awaryjne układy energetyczne 32.35.12.00 - Ekrany 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 48.21.95.00 - Pakiety oprogramowania do switcha lub routera .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. e) Złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami i oświadczeniami. f) Spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz w niniejszej specyfikacji. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia potwierdzające ich spełnienie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynika to z przepisów prawa lub innych dokumentów. c) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 4 do SIWZ. 2. W zakresie przedmiotu zamówienia: a) Oświadczenie, że oferowany sprzęt posiada deklarację zgodności CE. b) Opis zaoferowanego sprzętu zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.praca-olesnica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy ul. Wojska Polskiego 13 56-400 Oleśnica pokój nr 202.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy ul. Wojska Polskiego 13 56-400 Oleśnica pokój nr 202.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.